حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

میثاقیان: ملوان به اندازه ابومسلم برایم عزیز است

  • کد خبر: ۲۹۵۶۴
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
میثاقیان: ملوان به اندازه ابومسلم برایم عزیز است
اکبر میثاقیان دوست داشتنی بار دیگر به فضای مربیگری برگشت، دوباره لیگ یک و این بار ملوان.

به گزارش شهرآرانیوز، اکبر آقا که در تیم های ابومسلم و استقلال هم سابقه بازی دارد بعد از قبول هدایت ملوان پاسخگوی سوالات ما بود که به اتفاق این مصاحبه را می خوانیم: 

*اکبر آقا قرار بود تا پایان فصل کاری نکنی! چطور شد به یکباره سرمربی ملوان شدی؟ 

 

خب ابتدای فصل پاهایم را عمل کردم و تصمیم گرفتم استراحت کنم تا کاملا خوب شوم. ابتدای فصل هم پیشنهادات خوبی داشتم. حتی برخی از تیم ها پیشنهاد دادند با عصا سر زمین حاضر شوم اما گفتم که تا پایان فصل مربیگری نمی کنم.الان هم قصد مربیگری نداشتم و در نوشهر مشغول استراحت بودم که باشگاه ملوان بهم زنگ زدم. 

 

*و بدون شک ملوان برای شما دوست داشتنی است. چون دو سال در آنجا بازی کردی...

 

بله همین طور است. ملوان را به اندازه ابومسلم دوست دارم. دو سال از بهترین خاطرات زندگی ام در شهر انزلی و  تیم ملوان رقم خورده است. من 47 سال است که در فوتبال هستم و الان چهل وهشتمین سال حضورم در فوتبال است. در ملوانی که بازی می کردم چه تیمی بود. غفور جهانی، نصرت ایراندوست، پیشگاه هادیان ... و مربی تیم هم بهمن خان صالح نیا بود. بعد از 43 سال به انزلی برمی گردم. قسم می خورم هر تیم دیگری در این برهه به من پیشنهاد می داد، قبول نمی کردم.اما ملوان برای من حکایت دیگری دارد. 

 

*به نظر می رسد ملوان پانزدهمین تیمی است که هدایتش را قبول می کنی. درست است؟ 

 

کرونا باعث شده خیلی چیزها را فراموش کنم. 

 

*و اگر ملوان را به لیگ برتر هدایت کنی هفتمین تیم صعود کننده تحت هدایت شما خواهد بود. 

 

خیلی دوست دارم مردم انزلی را هم خوشحال کنم. هیچ چیزی تو دنیا برای من لذت بخش تر از هدایت تیم یک شهر به لیگ برتر نیست. چون مردم یک شهر خوشحال می شوند. من 6 تیم را به لیگ برتر هدایت کردم. با دو تیم هم تا مرحله پلی آف بالا آمدم و مانع از سقوط چهار تیم به دسته اول شدم. هدف من در ملوان هم این است که تیم را به لیگ برتر هدایت کنم. این فصل باید به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم و فصل آینده برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی کنیم. خدا کند کرونا هر چه زودتر برود تا تماشاگران هم در استادیوم حاضر شوند. فوتبال بدون تماشاگر اصلا مزه ای ندارد. 

 

*اکبر آقا برای حضور در ملوان با خانمت هم مشورت کردی؟ 

 

من تو همه کارهایم با او مشورت می کنم. با هم نوشهر بودیم که باشگاه ملوان تماس گرفت. خانمم هم ملوان را دوست دارد. آن زمانی که من در ملوان بازی می کردم با خانمم نامزد بودم و یک بار هم برای دیدن من به انزلی آمد. خاطرات خوبی از ملوان در ذهن او نقش بسته و او هم مثل من ملوان را دوست دارد. 

 

*معمولا کمتر شاهد حضور مربی غیر بومی در ملوان بودیم. این ریسک را چطور قبول کردی؟ 

 

من فرق می کنم! (با خنده) من بازیکن ملوان بودم. آنهم در چه دورانی. بک وسط بودم به همراه محمود پیشگاه هادیان و منوچهر نو آوران. آن زمان که ملوان بازی می کردم غفور جهانی – عزیز اسپندار و نیاکانی مثلث طلایی خط حمله بودند و جلوی هر خط دفاعی بازی می کردند، گل می زدند. اکبر میثاقیان از خانواده ملوان است و خوشحال هستم یک بار دیگر مربی یک تیم دوست داشتنی شدم. گفتم ملوان برای من با خیلی از تیم ها تفاوت دارد و به اندازه ابومسلم برای من عزیز و دوست داشتنی است.
 


*برای هدایت تیم ملوان صحبت مالی هم داشتی؟

 

اصلا و ابدا. مازیار زارع و پژمان نوری با من صحبت کردند. هم چنین شرف الدینی که تا به اینجای کار به خوبی از تیم حمایت کردند. ما فقط صحبت کردیم و هیچ چیز مکتوب نشده است. اصلا صحبت مالی نکردم. هدف من این است که تیم را لیگ برتری کنم. خوشحال کردن مردم انزلی برای من بالاترین مزد است. 

 

*جالب است با این همه حضور در فوتبال و این همه موفقیت در لیگ یک باز هم برای موفقیت انگیزه داری!

 

وقتی به تیم لیگ یکی می روی اگر آن تیم را به لیگ برتر نبری یعنی موفق نبودی. من برای موفقیت با همه توان می جنگم و از همه چیز می گذرم. چون خوشحالی مردم قدر و قیمت ندارد. این ها به کنار؛ من ذاتی نمی توانم شل و بی انگیزه کار کنم. 24 ساعت سرو کارم با فوتبال است و این چند ماهی که خانه نشسته بودم برایم عذاب آور بود. از این جهت که از فوتبال دور بودم. اما به خوبی متوجه شدم خانمم چه زحماتی را در خانه متحمل می شود. 

 

*و حرف آخر

 

جدول را که نگاه می کنم و بعضی تیم ها را نمی بینم برایم خیلی دلگیر است. یکی از این تیم ها ملوان است. قول می دهم که ملوان را لیگ برتری کنم. از جان مایه می گذارم تا به این هدف برسم.  اما کار سختی را پیش رو دارم. به همین خاطر همه باید با هم سخت کار کنیم. اینجا یادی می کنم از قدیمی های ملوان. از بهمن خان صالح نیا که به عنوان استاد در دوران بازیگری خیلی برایم زحمت کشید و از او خیلی چیزها آموختم. از محمد احمد زاده همبازی ام که برای ملوان خیلی زحمت کشید. حتما با او تماس می گیرم تا هم تشکر کنم و هم برای شروع مربیگری اجازه بگیرم. از اعتماد باشگاه ملوان هم تشکر می کنم و امیدوارم با کمک مردم خوب انزلی اتفاق خوبی را در شهر رقم بزنیم و ملوان را به جایگاه اصلی اش برگردانیم.

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->