درباره کوچه امام خمینی ۲۴ در مشهد و روزگار رفته بر آن | خیام؛ کوچه بود‌ها و نابود‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت دهه پایانی صفر، هر سال منسجم‌تر می‌شود پژمان‌فر خبر داد: افزایش ۴ درصدی تعداد زائران ایرانی شرکت‌کننده در مراسم اربعین ۱۴۰۴ نسبت‌به سال گذشته شهردار مشهد مقدس: رزق و روزی مدیریت شهری از اربعین و دهه آخر صفر است + فیلم عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: مردم، بیت‌الغزل خدمات در دهه آخر صفر بودند رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: هدف تیم بزرگ مدیریت شهری در دهه پایانی صفر، خدمت به زائران حضرت رضا(ع) بود ثبت جهانی توس همچنان در بلاتکلیفی| رفع ترافیک سه‌راه فردوسی اولویت مدیریت شهری است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه باغ‌راه شاهنامه چهره توس را دگرگون خواهد کرد پژمان‌فر: امروز فرزندان ما اسطوره‌های دیگری انتخاب می‌کنند، چون ظرفیت‌های خود را معرفی نکردیم انجام بازدید دوره ای از وسایل بازی کودکان در بوستان های مشهد شهرداری مشهد پیشگام در خدمات آبرسانی به مواکب در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس: هزینه‌های زیادی در حوزه توس و بولوار شاهنامه توسط مدیریت شهری صرف شده است | طرح تفصیلی توس دغدغه ۱۲ساله مردم به شمار می‌رود + فیلم معاون عمران شهرداری مشهد: باید ۷ پل دیگر بر روی بزرگراه پیامبراعظم(ص) ساخته شود شهردار منطقه ۱۲ مشهد: پیگیر طرح تفصیلی شاهنامه هستیم آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهم‌سطح سه‌راه فردوسی مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد همچنان ناسالم است (۹ شهریور ۱۴۰۴) مدیر عالی حرم مطهر رضوی: خدمات شهرداری در دهه آخر صفر امسال، روان‌تر، متنوع‌تر و بهتر از سال‌های گذشته بود + فیلم دیدار شهردار مشهد با مدیر عالی حرم مطهر رضوی | قلندرشریف: فاز نخست خط ۳ متروی مشهد رهاورد همکاری آستان قدس رضوی با مدیریت شهری بود + فیلم مزین شدن ۵۰ قاب مفاخر شهری مشهد به تصاویر شهدای ترور آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهمسطح سه راه فردوسی و افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

گلایه شهروندان به عرض کم معبر «کرامت» در منطقه ۵ مشهد

  • کد خبر: ۲۹۶۲۰۸
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
گلایه شهروندان به عرض کم معبر «کرامت» در منطقه ۵ مشهد
شهردار منطقه‌ ۵: عرض بولوار کرامت دو برابر عرض معبر اصلی مهرآباد در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نحوه اجرای پروژه بولوار کرامت و کاستی‌های آن سبب گلایه‌مندی ساکنان محله مهرآباد شده است. روح‌ا... علوی‌منش یکی از فعالان فرهنگی این محله به صدای مردم می‌گوید: پس از چهل سال انتظار کاهش عرض بولوار کرامت، ضربه‌ای به امید‌های مردم و ساکنان محله مهرآباد بود. امید‌هایی که برای بازگشایی بولوار کرامت داشتند.

این فعال فرهنگی محله مهرآباد درباره به وجود آمدن این معضل این‌طور توضیح می‌دهد: اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر وجود نواقص و کم‌کاری‌ها در اجرای این پروژه شنیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین نواقص این پروژه، تغییر عرض بولوار از ۳۵ متر به ۲۸ متر است. این تغییر قابل توجه در عرض بولوار، حتی برای افرادی که تخصص خاصی در این زمینه ندارند، آشکار است و در ادامه این سؤال مطرح می‌شود چگونه مسئولان و مهندسان این پروژه، نسبت به این تغییر چشم‌پوشی کرده‌اند؟

علوی‌منش در ادامه می‌افزاید: مردم محله مهرآباد با تنظیم استشهادیه‌ای، خواستار پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی عمومی در این خصوص شده‌اند.

او معتقد است، این تغییر عرض، به پروژه آسیب جدی وارد کرده و به نارضایتی عمومی منجر شده است.
شهروندان مهرآبادی خواستار آن هستند که مسئولان، به این موضوع رسیدگی جدی کرده و با رفع نواقص موجود، پروژه بولوار کرامت را به نحو احسن به پایان برسانند.
علوی‌منش این تأکید را دارد که این پروژه، نه‌تن‌ها برای ساکنان مهرآباد، بلکه برای کل منطقه اهمیت ویژه‌ای دارد و نباید با عجله و بی‌دقت اجرا شود.

حسن صالحی مفرد، شهردار منطقه‌۵ در پاسخ به این دغدغه‌مندی شهروندان می‌گوید: ابتدا شهرداری موظف به اجرای طرح ابلاغی تفصیلی است. دوم اینکه برای اطلاع عموم شهروندان، عرض خیابان مهرآباد ۱۴‌متر است. از سوی دیگر عرض این خیابان ۲۸‌متر درنظر گرفته شده است. به عبارت دیگر این معبر ضمن اینکه دوبرابر عرض معبر اصلی مهرآباد است، برای تردد سواری‌ها ظرفیت‌سازی شده است.

شهردار منطقه ۵ شهرداری مشهد ادامه می‌دهد: این معبر درگذشته قرار بود به عنوان کنارگذر خودرو‌های سنگین باشد که با وجود بزرگراه بابانظر این مهم تغییر کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->