شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد تمرکز بر حداکثر بهره‌وری منابع آبی موجود برای فضای سبز مشهد در سال ۱۴۰۴
سرخط خبرها

گلایه شهروندان به عرض کم معبر «کرامت» در منطقه ۵ مشهد

  • کد خبر: ۲۹۶۲۰۸
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
گلایه شهروندان به عرض کم معبر «کرامت» در منطقه ۵ مشهد
شهردار منطقه‌ ۵: عرض بولوار کرامت دو برابر عرض معبر اصلی مهرآباد در نظر گرفته شده است.
انسیه شهرکی
خبرنگار انسیه شهرکی

به گزارش شهرآرانیوز؛ نحوه اجرای پروژه بولوار کرامت و کاستی‌های آن سبب گلایه‌مندی ساکنان محله مهرآباد شده است. روح‌ا... علوی‌منش یکی از فعالان فرهنگی این محله به صدای مردم می‌گوید: پس از چهل سال انتظار کاهش عرض بولوار کرامت، ضربه‌ای به امید‌های مردم و ساکنان محله مهرآباد بود. امید‌هایی که برای بازگشایی بولوار کرامت داشتند.

این فعال فرهنگی محله مهرآباد درباره به وجود آمدن این معضل این‌طور توضیح می‌دهد: اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر وجود نواقص و کم‌کاری‌ها در اجرای این پروژه شنیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین نواقص این پروژه، تغییر عرض بولوار از ۳۵ متر به ۲۸ متر است. این تغییر قابل توجه در عرض بولوار، حتی برای افرادی که تخصص خاصی در این زمینه ندارند، آشکار است و در ادامه این سؤال مطرح می‌شود چگونه مسئولان و مهندسان این پروژه، نسبت به این تغییر چشم‌پوشی کرده‌اند؟

علوی‌منش در ادامه می‌افزاید: مردم محله مهرآباد با تنظیم استشهادیه‌ای، خواستار پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی عمومی در این خصوص شده‌اند.

او معتقد است، این تغییر عرض، به پروژه آسیب جدی وارد کرده و به نارضایتی عمومی منجر شده است.
شهروندان مهرآبادی خواستار آن هستند که مسئولان، به این موضوع رسیدگی جدی کرده و با رفع نواقص موجود، پروژه بولوار کرامت را به نحو احسن به پایان برسانند.
علوی‌منش این تأکید را دارد که این پروژه، نه‌تن‌ها برای ساکنان مهرآباد، بلکه برای کل منطقه اهمیت ویژه‌ای دارد و نباید با عجله و بی‌دقت اجرا شود.

حسن صالحی مفرد، شهردار منطقه‌۵ در پاسخ به این دغدغه‌مندی شهروندان می‌گوید: ابتدا شهرداری موظف به اجرای طرح ابلاغی تفصیلی است. دوم اینکه برای اطلاع عموم شهروندان، عرض خیابان مهرآباد ۱۴‌متر است. از سوی دیگر عرض این خیابان ۲۸‌متر درنظر گرفته شده است. به عبارت دیگر این معبر ضمن اینکه دوبرابر عرض معبر اصلی مهرآباد است، برای تردد سواری‌ها ظرفیت‌سازی شده است.

شهردار منطقه ۵ شهرداری مشهد ادامه می‌دهد: این معبر درگذشته قرار بود به عنوان کنارگذر خودرو‌های سنگین باشد که با وجود بزرگراه بابانظر این مهم تغییر کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->