آشنایی با مزایا و معایب استفاده از هوش مصنوعی در مدارس تعیین تکلیف پرداخت اضافه‌کار پرستاران به زودی (۷ آبان ۱۴۰۳) شرط کاهش شهریه دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد | شرط و شروط برای پذیرفتن شهریه نجومی! آنتی‌بیوتیک‌هایی که باعث مسمومیت در برابر نور می‌شوند افزایش چند برابری هزینه ثبت نام در آزمون دکترا | سازمان سنجش: می‌توانید ثبت نام نکنید! در جنایتی هولناک، پسر جوان مادرش را به قتل رساند اعزام ۱۲۰ هزار و ۷۶۲ نفر از واجدین شرایط به عمره مفرده مراجعه بیماران کشور‌های اروپایی و آمریکایی برای درمان چشم به ایران دستگیری ۱۵ سارق خشن در جشن تولد موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد + عکس سازمان غذا و دارو دستمال کاغذی‌های غیربهداشتی در بازار را معرفی کرد اعزام دو هزار و ۲۸۵ نفر به عمره مفرده از خراسان رضوی زمان صدور احکام جدید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری اعلام شد «۱۳ آبان» فرصتی برای محک ظرفیت‌های فرهنگی کشور تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون قضاوت تا ۲۰ آبان ۱۴۰۳ + شرایط ثبت‌نام پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۳) | بارش‌های پراکنده تا ظهر امروز سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی منصوب شد (۷ آبان ۱۴۰۳) هوش مصنوعی، راهکاری نوین در کنترل ترافیک آغاز دومین دوره واکسیناسیون اهداکنندگان خون، علیه هپاتیت B آیا دارو‌های ضدافسردگی اعتیادآور هستند؟ همه چیز در مورد ژن درمانی سرطان و جایگزینی ژن سالم به جای ژن جهش یافته جابه‌جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد طی ۷ ماه امسال رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: ظرفیت‌های حاشیه شهر مشهد دیده شود برداشت زعفران در تایباد تلفات داد (۷ آبان ۱۴۰۳) شبکه فرسوده توزیع آب به طول ۲۵ کیلومتر در روستا‌های مشهد اصلاح شد احکام مستمری خانواده‌های جان‌باختگان حادثه معدن طبس در خراسان رضوی صادر شد سکته مغزی، دومین علت مرگ در ایرانی‌ها ثبت یک‌ونیم میلیون مراجعه بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی خراسان رضوی به مراکز درمانی بارش باران در محور مشهد- کلات | کاهش دید افقی رانندگان در محور مشهد- چناران (۷ آبان ۱۴۰۳) کودکان زیر ۵ سال پرخطرترین گروه سنی در بروز مسمومیت‌ها وضعیت نامناسب دستگاه‌های سنجش تراکم استخوان در کشور
سرخط خبرها

استخدام کارگاه خصوصی با دستمزد ۳۰۰ میلیونی برای آدم ربایی

  • کد خبر: ۲۹۶۷۱۲
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
استخدام کارگاه خصوصی با دستمزد ۳۰۰ میلیونی  برای آدم ربایی
مرد برج ساز وقتی متوجه شد شریکش که سرش را کلاه گذاشته و از کشور گریخته بود، ‌به ایران برگشته، یک کارگاه خصوصی با دستمزد ۳۰۰ میلیونی استخدام کرد تا او را پیدا کند و سناریوی آدم ربایی ۳۰ میلیارد تومانی را کلید بزند.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روز قبل مردی با دست و پای بسته در حاشیه یکی از اتوبان‌های غرب پایتخت پیدا شد. او می‌گفت به دام آدم ربایان گرفتار شده است. مرد جوان که کارش برج سازی و خرید و فروش ملک است، گفت: پشت پرده این آدم ربایی، شریک کاری ام به نام سالار است.

او ادامه داد: من و سالار در زمینه ساخت و ساز و خرید و فروش ملک فعالیت داشتیم. چند سال قبل برای خرید ملک راهی دوبی شدم، اما در آنجا به دام یک کلاهبردار ایرانی افتادم که همه سرمایه ام را تصاحب کرد و فراری شد. من هم به ایران برگشتم که شریکم مرا پیدا کرده و نقشه آدم ربایی کشید. وی ادامه داد: روز حادثه دو مرد که سوار بر پژو بودند مرا ربودند و با تهدید و ضرب و شتم، چند فقره چک به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از من گرفتند. در حدود ۶ ساعتی که گروگان بودم، متوجه شدم دستور آدم ربایی را سالار شریکم داده است.

کلاهبردار در دام کلاهبردار

با ثبت این شکایت، پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و شریک گروگان که دستور گروگانگیری داده بود، بازداشت شد. او در بازجویی‌ها به طراحی و اجرای نقشه آدم ربایی اعتراف کرد.

او گفت: من و مهران سال‌ها بود که با هم کار می‌کردیم. آخرین بار گفت می‌خواهد برای خرید ملک به دوبی برود. او ۵ سال قبل، تعداد ۱۷۵ سکه تمام بهار آزادی از من گرفت و در ازای آن یک زمین در کرج به من داد. پس از رفتن او متوجه شدم که سرم را کلاه گذاشته است. مهران، زمین را به شخص دیگری فروخته و اسناد جعلی به من داده بود. هر سال که سکه گران‌تر می‌شد، آتش کینه‌ای که در دلم علیه مهران روشن شده بود نیز شعله‌تر می‌شد. هرچند برای پیدا کردن او به دوبی رفتم، اما جست و جوهایم برای یافتن او بی نتیجه ماند تا اینکه از طریق یکی از دوستان مشترکمان متوجه شدم که به ایران برگشته است.

وی ادامه داد: باید او را پیدا می‌کردم و پولم را پس می‌گرفتم. به همین دلیل یک کارآگاه خصوصی استخدام کردم و به او وعده دستمزد ۳۰۰ میلیونی دادم. وی جست و جو را آغاز و از طریق اینستاگرام، شریکم را پیدا کرد. سپس آدم ربا اجیر کردم تا با ربودن او به پولم برسم. ۵ سال قبل ۱۷۵ سکه تمام بهار آزادی به او دادم. در سال ۹۸ قیمت سکه ۴ میلیون تومان بود و من باید تورم را نیز حساب می‌کردم. به همین دلیل از او درخواست ۳۰ میلیارد تومان پول کردم که مهران هم قبول کرد، اما نمی‌دانم چرا تصمیم به شکایت از من گرفته درحالیکه خودش کلاهبردار بود و کلاه گشادی ۵ سال قبل سرم گذاشت. هرچند که این کار او بی جواب نماند و خودش هم پس از فرار به خارج، در دام یک کلاهبردار دیگر گرفتار شد و همه سرمایه اش را از دست داد.

با اعتراف وی، آدم ربایان اجاره‌ای دستگیر شدند و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->