قیمت امروز موبایل‌های سامسونگ و آیفون (۷ آبان ۱۴۰۳) سرمستی در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۷ آبان ۱۴۰۳) دوباره بحث کاهش ساعت کاری داغ شد | بررسی نظرات موافقان و مخالفان نحوه انتقال سهام متوفی به وراث اعلام شد سکه در مشهد گران و طلا ارزان شد (۷ آبان ۱۴۰۳) شرایط جدید پرداخت وام مسکن به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ابلاغ شد (۷ آبان ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۷ آبان ۱۴۰۳) | شاهین اتوماتیک پلاس ۹۹۵ میلیون تومان قیمت خورد افزایش قیمت ارز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران (۷ آبان ۱۴۰۳) امروز دوشنبه با گندمکاران تسویه می‌شود (۷ آبان۱۴۰۳) افت قیمت خودرو‌های خارجی ادامه یافت (۷ آبان ۱۴۰۳) | ریزش ۶۰ میلیون تومانی فیدلیتی افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در بودجه ۱۴۰۴ چند درصد است؟ با چتری از آتش به مقابله با سرما بروید قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۷ آبان ۱۴۰۳) | دلار ۶۶ هزار و ۷۰۰ تومان جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی ۲۹ بهمن در روز اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های زیربنایی برای پیشرفت کشور، وجود اقتصاد پویا و پایدار است مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی: در شش‌ماه اول سال ۱۴۰۳، از خروج بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ارز جلوگیری کردیم معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی: کاهش وابستگی ما به سایر کشور‌ها موجب آسیب‌پذیری کمتر در شرایط بحرانی خواهد شد ویدئو | هیچ تغییری در مبلغ یارانه نقدی ایجاد نشده است قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد (۷ آبان ۱۴۰۳) رئیس سازمان بورس: تأکید مدیران ارشد دولت بر توسعه بازار سرمایه خرید خانه با حق مسکن کارگری ۵۸۰ سال طول می‌کشد | مهم‌ترین چالش بازار مسکن چیست؟ آخرین فرصت انتخاب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه، امروز (۷ آبان ۱۴۰۳) است قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۷ آبان ۱۴۰۳) | ۴ مدل گلابی با ۴ قیمت متفاوت در میادین میوه و تره بار سهم ناچیز ۲ دهک اول از مسکن ملی سهم ناچیز شهرداری مشهد از مالیات بر ارزش افزوده | خیر دولت به مشهد نرسید وزارت جهاد کشاورزی دولت چهاردهم سیاست خودکفایی در تولید گندم را دنبال می‌کند
سرخط خبرها

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های زیربنایی برای پیشرفت کشور، وجود اقتصاد پویا و پایدار است

  • کد خبر: ۲۹۶۹۹۶
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های زیربنایی برای پیشرفت کشور، وجود اقتصاد پویا و پایدار است
جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های زیربنایی برای پیشرفت کشور، وجود اقتصاد پویا و پایدار است که این مأموریت دنبال می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ ابوطالب جوان امروز، ۷ آبان‌ ۱۴۰۳، در نشست خبری جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: همه هم‌افزایی کردند تا یک مأموریت برزمین‌مانده استان در حوزه دولت را که مدیر عالی دولت، استاندار، مسئول آن است، با همت بسیج به سرانجام برسانیم.

وی بیان کرد: در دوره گذار هستیم و برای اینکه مأموریت ادامه پیدا کند و با همت ادارات کل و معاون اقتصادی استاندار این مأموریت را به پایان برسانیم، باید همت، تلاش و مطالبه‌گری ادامه یابد تا این دوره‌های گذار باعث نشوند آن مأموریت بر زمین بماند. نگاه اقتصاد مقاومتی همواره بوده، اما آن‌گونه که بایدوشاید تحقق پیدا نکرده است.

مسئول بسیج ادارات و کارکنان سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در سال ۹۲ توسط مقام معظم رهبری به رؤسای قوا ابلاغ شد، عنوان کرد: بند ۲۰ این سیاست‌ها به تقویت فرهنگ جهادی در ایجاد ارزش افزوده، تولید ثروت، بهره‌وری، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری، اشتغال مولد و اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به اشخاص دارای خدمات برجسته در این زمینه اشاره دارد.

جوان گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های زیربنایی برای پیشرفت کشور، وجود اقتصاد پویا و پایدار است که این مأموریت دنبال می‌شود. این مأموریت به مجموعه دولت برمی‌گردد و بسیج در مجموعه خود در جهت تحقق آن و موضوع کمک همکاری می‌کند. با حسن نیت موجود در استان، تا امروز اتفاقات خوبی را رقم زدیم.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بسیج اقشار با اشاره به اینکه در خراسان رضوی، ۵۲ شهرک صنعتی و بیش از ۵ هزار کارخانه و مجموعه تولیدی وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد کارخانه، ۳۳۵ کارخانه و صنعت توسط بیش از ۷۰ نفر ارزیاب مورد سنجش قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: هماهنگی و هم‌افزایی انجام شده است و امروز بعد از این نشست خبری، مأموریت به شکل عملیاتی آغاز خواهد شد. از ۳۳۵ کارخانه، ۲۰ مجموعه منتخب استان است و از این تعداد نیز ۴ مجموعه به جشنواره ملی نشان اقتصاد مقاومتی معرفی می‌شوند. امیدواریم تا دهه فجر بتوانیم مأموریت را به پایان برسانیم و جشنواره استانی را برگزار کنیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->