برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

نحوه فروش سهام عدالت +جزئیات ۳ روش مختلف

  • کد خبر: ۲۹۸۳۹
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
  • ۵۳
نحوه فروش سهام عدالت +جزئیات ۳ روش مختلف
مشمولان سهام عدالت می‌توانند با مدیریت مستقیم سهام عدالت از ۳ طریق ۳۰ درصد از سهام خود را بفروشند.
به گزارش شهرآرانیوز، پس از ابلاغیه آزادسازی سهام عدالت که توسط مقام معظم رهبری صادر شد، به مشمولان اعلام می‌شد می‌توانند یکی از دو روش مستقیم یا غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کنند. به عبارت دیگر مشمولان می‌توانند تا ۲۹ خردادماه با مراجعه به درگاه اینترنتی www.samanese.ir روش مستقیم را انتخاب کنند و عدم مراجعه سهام‌داران به این درگاه و انتخاب روش مستقیم به معنی انتخاب روش غیرمستقیم است. در روش مستقیم سهام‌دار مالک شرکت‌های سرمایه‌پذیر است و می‌تواند نسبت به روش این سهام اقدام کند، اما در روش غیرمستقیم سهام‌دار مالک شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی خواهد بود.

در این راستا چندی پیش اعلام شد مشمولان سهام عدالت که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بانک‌ها و یا کارگزاری‌ها نسبت به فروش ۳۰ درصد سهام خود اقدام کنند. این درحالی است که طبق وعده‌های مسئولان ظرف هفته‌های آینده شرکت‌های سرمایه گذاری استانی هم وارد بورس می‌شوند و سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند پس از اتفاق مذکور می‌توانند نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

تشریح روش نخست فروش سهام عدالت، روش الکترونیک

بنابراین درحال حاضر امکان فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت فقط برای سهام‌دارانی امکان پذیر است که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند. در این راستا، مشتریان به سه روش می‌توانند اقدام به فروش سهام عدالت خود کنند. روش نخست، روش الکترونیک است که توسط شرکت‌های نرم افزاری برای کارگزاری‌ها پیاده سازی شده و روی سایت آن‌ها قرار گرفته است. در این روش مشتری از طریق این سامانه می‌تواند ضمن رعایت ملزوماتی از قبیل اینکه شماره تلفن همراه و شماره حسابی که به نام خود فرد باشد، وارد شده و پرتفوی خود را مشاهده کند.

در این روش اطلاعات مشتری برای کارگزار ارسال می‌شود و مشتری می‌تواند درمورد فروش هر بخش از سهام تصمیم بگیرد. البته باید توجه داشته باشد که سفارشات از سی درصد از ارزش پرتفو بیشتر نشود. پس از آن سفارشات از طریق سامانه برای شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال می‌شود و همان روز توسط این شرکت تجمیع می‌شود. پس از آن و در روز آینده توسط کارگزار قابلیت معامله خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: سامانه استعلام سهام عدالت/میزان واقعی سهام شما چقدر است؟

کارگزار می‌تواند معاملات را در ساعت مقرر که در حال حاضر ۱۲:۴۵ دقیقه تا ۱۴ است به قیمت پایانی یا در معاملات بلوک طی روز انجام دهد و وجوه مربوطه را یا به حساب مشتری واریز کند یا درصورت تمایل مشتری، نزد کارگزاری بماند.

سهام‌داران باید توجه داشته باشند که پرتفوی سهام عدالت با سهم‌های دیگر یکجا نیست و دو سامانه جداگانه هستند که دارایی سهمشان به طور مجزا به آن‌ها نشان داده می‌شود و از دو سامانه مجزا هم قابل فروش است. یکی سامانه معاملات بر خط و دیگری سامانه سهام عدالت.

تشریح روش دوم فروش سهام عدالت، روش مراجعه حضوری

روش دوم، مراجعه حضوری است. درواقع آن دسته از سهام دارانی که شماره همراه ندارند یا شماره همراه به نام خودشان نیست می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به شعب کارگزاری درخواست خود را ارسال کنند. در این روش کارگزار باید مشتری را احراز هویت و سفارش فروش سهام عدالت را دریافت کند. سپس سفارش باید از طریق سامانه برای شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال شود.

البته این سامانه هنوز طراحی نشده و احتمالا در آینده نزدیک طراحی می‌شود. بر این اساس، با وارد کردن کد ملی سهام‌دار، پرتفوی مشتری دریافت و در اختیارش گذاشته می‌شود. همچنین سفارش ثبت و به شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال خواهد شد. این سفارشات تجمیع شده و توسط کارگزار در روز کاری بعد قابل معامله خواهد بود.

تشریح روش سوم فروش سهام عدالت، فروش از طریق بانک

روش سوم، دریافت سفارش از طریق سیستم بانکی است که معمولا به صورت حضوری خواهد بود. بانک سفارشات دریافت شده را برای کارگزار ارسال می‌کند و کارگزار باید سفارشات را وارد سامانه کرده و برای شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال کند. این روش برای مشمولانی که برای فروش سهام خود عجله دارند، اما کد بورسی ندارند، توصیه می‌شود.

تفاوت فروش از طریق بانک با کارگزاری

تفاوت روش دریافت سفارش از طریق سیستم بانکی و از طریق نمایندیگ کارگزاری‌ها در این است که زمانی که سهام‌دار از طریق بانک اقدام به فروش سهام خود می‌کند اختیاری در انتخاب سهم‌هایی که می‌فروشد ندارد. همچنین یا باید ۳۰ درصد سهام خود را بفروشد یا اصلا سهامی نفروشد. درواقع نمی‌تواند تا ۳۰ درصد سهام خود (مثلا ۲۰ درصد سهام خود) را بفروشد.

اما زمانی که فرد برای فروش سهام خود از طریق کارگزاری اقدام می‌کند، مختار است هر میزان از هر یک سهام خود را انتخاب کند. مشروط بر اینکه ارزش آن از ۳۰ درصد بیشتر نشود.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
فاطمهنظام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
13
سهام عدالتم دهم 30درصدفروختم بانک پارسیان هنوزنیومده حسابم
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
من سهامم رو خودم فروختم...ولی فقط بیست درصدشو فروختم ۶میلیون شد...خودتون از طریق کارگزاری بفروشید
نگاه کنید سهمی که قیمتش رفت بالا بزنید برا فروش
ب کد معاملاتی نیازی نیست..کسایی ک میخوان بفروشن حتمن از طریق کارگزاری...
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
4
18
دو هفته ۳۰درصد سهام عدالتمو به بانک انصار فروختم متاسفانه پولی بحسابم نریختن!برنامه چیه دو در بازیه؟
قدير رضاپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
کی پول سهام که فروختم می دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
داداش برات پول نمیاد بانک ها سهام هارو دزدیدن
مریم موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
2
4
سلام
من یه برکه یه میلیون تومانی دارم گزینه مستقم را کرد ه ام وسی درصد آنرا در بانک ملی فروخته ام ولی نهصد هزار تومان به حسابم واریز کرده به کجا مراجعه کنیم
کرلمت
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
کلاه سرتون گذاشتن. 30 درصد میشه، نزدیک 3ملیون
ابوالفضل جلالوندی فرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
احتمالا قسمتی از سهامت رو فروختن ۳۰ درصدش رو از شرکتهای ک سهام داری میفروشن احتمالا اونی ک زودتر فروش رفته میریزن حسابتون یک روزم پیش خودشون نگه نمیدارن بقیه اش هم فروش میره میریزن برات نگران نیاش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
بقیه پول میریزن حتما اکثرا همینجوری ریختن ..الان واسه من ۲۷۰۰ریختن با ۸۰۰تومن با ۹۰هزار تومن ..سهامم ۵۰۰تومنیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
5
7
برگه سهام من ۶۲۵ هزار تومانی ۳۰ درصد اش از اپلیکیشن ایوا فروختم دیروز برا ۷۰۰ هزار تومان ریختن مگه نگفتن ۲۵۰۰ میشه ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
2
2
بانک کشاورزی جواب نمیده میگن تا ۱۳وقت بوده سیستم ها هم بسته است
farzad
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
0
1
باسلام..
چرا مبلغ واریزی بانکها درفروش 30% بسیار کمتر ازمقدار ارزش سهام است. چرا سازمان خصوصی سازی سهام عدالت هیچ رسیدگی نمیکند؟ مردمی که درشهرهای کوچک وشهرستانها زندگی میکنند ودسترسی به بورس ندارند،طبق توصیه رئیس جمهور به بانکها وکالت دادند تا سهامشان رابفروشند ولی کارگزاری بانکها کلاهبرداری بزرگی از مردم کرده اند. چرا مسئولین مربوطه پاسخگو نیستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
من هنوزم نفهمیدم چی شد که حسن شد چرا اون نشد رییسی چی شد که نشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
1
7
سلام من سهام عدالتم را فروختم خیلی وقته هیچ پولی نیومده حساب بانک ملی بودم جریان چیه خواهشن جواب بدیدممنون
Zargol
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
سلام برای فروش سهام ب بانک مراجعه کردین؟خودشون فروش سهام عدالت و انجام میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
5
1
من دهم خرداد رفتم فروختم برام انروز340 تومن ریختن از 30درصد سهامم که میشه2500
دانیال عرجی قرایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
2
3
بخداهمش دزدی کلاهبرداریه من سهامموفروختم ۳۰درصدشو کلا۲۹۵۰۰۰هزارتومن ریختن بحسابم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
2
9
سلام من دو هفته هست که سهام م رو از طریق بانک فروختم ولی پولی به حسابم نیومده.
لطفاً در این رابطه پیگیری کنید. باور کنید همه اینایی که سهامشون رو فروختن نیاز داشتن
ناشناس
United States of America
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
3
3
بانک تجارت ۷فروختم سهمم ۵۳۲ هزاری هنوز واریز نشده کی تجارت گرفته اعلام کنه در ضمن سهام این روزا بالا رفته تاثییری داره..نظرات نگاه میکنم بانکها روزبه روز کمتر میریزن...هیچکس تومناطق روستایی بای از بانک میفروخته بانک ۱/۵درصد باید بر میداشت
سجاد براهویی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
1
3
چرا بانک کشاورزی چه ثبت نمیشه کاش بانک ملی ثبت نکردم
اسماعیل حقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
2
1
سلام۱۵ سهام خود درسایت بانک سپه واگذار کردم کی پولش واریز میشود
علی
Singapore
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
3
1
نه سایت سهام جواب میده ونه بانک سهام کشیدن بالا رفت
محمدرضا اصغری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
1
2
لطفا یک متن دقیق بزارید و ذکر کنید که اگر سهام رو بفروش برسونیم مبلغ اون رو چطوری دریافت میکنیم,مثلا من الان قصد دارم بفروشم سهامم رو ولی دقیقا نمیدونم مبلغش رو طی چ مدتی بهم میدن تا تصمیم قطعی رو بگیرم,ممنون
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
2
3
سلام کسی میدونه بعد از پر کردن فرم تو بانک برای فروش ۳۰ درصد بعدش پیامک تایید میاد براتون یا نه .چون من شماره اولی که دادم ندارم و یادم نیست ولی از طریق بانک مسکن برای فروش گذاشتم میخام بدونم بعد از مراجعه به بانک پیام میاد یا خیر ممنون
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
سلام نه هیچ پیامی نمیاد برای فروش بانک هیچ رسیدی نمیدن متاسفانه ۲۰روزی میشه منم۳۰درصد سهام فروختم هیچ مبلغی به حسابم واریز نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
3
3
سلام من سهامم رو 99-3-11از طریق سایت بانک کشاورزی درخواست فروش دادم به من رسید بانکی داده پیام هم از بانک اومده که به کارگزاری ارسال میگردد بعد از فروش به حساب شبا شما واریز میشود هیچ خبری از واریزی نیس سامانه سهام عدالت رو نگاه کردم که ارزش سهامم چقدر هس قسمت درخواستها نوشه هیچ درخواستی برای فروش سهام اعلام نشده پیگیری کنید ببینیم جریان چیه
آذین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
1
سلام ماشش نفرهستیم سهام عدالتمونومیفروشیم هرکی خریداره همینجابگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
4
4
سلام ، لطفا قسمت ویرایش شماره تلفن رو در samanese.ir باز کنید تا بتونیم اصلاح کنیم ،هر سایتی میریم برا فروش خطای شماره تلفن میزنه .
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
1
2
من روش مستقیم رو انتخاب کردم ولی بعدش هیچ کاری واسه فروشش نکردم الان چی میشه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
1
0
سلام من روش مستقیم انتخاب کردم ولی تا الان موفق ب فروش ۳۰درصد نشدم.بانک توسعه تعاون میرم تو سایت میگن شماره هنوز تائید نشده نمیدنم چرا سیستم بروز رسانی نمیکنه. که بتونم۳۰ درصدمو بفرشم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
من هم دقیقا 12خرداد سهامم رو ازاد کردم
چند روز پیش رفتم بانک گفت دیگه اطلاعاتتون رو به ما نمیدن خودشون واریز میکنن
تا الان هم خبری نیست
من نمیدونم باید چیکار کنم
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
2
4
سلام
من ازادسازی کردم سهامو
الان میخام از طریق کارگذاری بفروشم
اما چندتا کارگذاری سر زدم گفتن باید از بانک اقدام کنی
لطفا یکی راهنماییم کنه
ممنون
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
2
0
لطفا لینک فروش سهام عدالت پست بانک را می گذارید هرچی می گردم نیست با راهنمایی کنید با تشکر
شبا من مال پست بانک هست
فضل الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
1
3
سلام چرا سهام عدالت عدالت خوبی نداره مسخره است مردمو اذیت نکنید با این کلاهبرداریاتون عدالت توش نیست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
1
1
من یک ماه پیش از طریق بانک ملی سهام عدالتمو که هشتصد هزار تومنی بود. و اون موقع ارزشش دوازده میلیونو هشتصد هزار تومن بود رو فروختم تا الان برام شیش میلونو دویستو پنجاه هزار تومن ریختن . صبور باشید تیکه تیکه میریزن. دیرو زود داره سوختو سوز نداره
مهدی اح
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
2
0
با سلام.سهام من 500 تومنیه.بنده تا دیروز استعلام دارایی گرفته بودم در سامانه سهام عدالت که حدود 16 میلیون تومن بود.اما امروز که یه نگاه انداختم متوجه شدم دارایی من شده 10 میلیون. آیا درباره این قضیه اطلاعی دارید؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
1
1
سلام من نزدیک ۱۵ روز در سامانه مفید ثبت نام کردم و احراز هویت شدم اما وقتی وارد سامانه میشم میگه سهامی نداریدو ارزشش صفره باید چی کار کنم؟
فرید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
1
0
سلام خسته نباشید.من ب هر دری میزنم بسته است..موقع ثبتنام سهام عدالت اون شخصی که ثبتنامم کرده درواقع شماره تلفن رو اشتباه زده..در واقع رقم های وسطش چنتاشو اشتباه زده.هر کاری کردم هم نتونستم عوضش کنم.لطفا راهنماییم کنید تا این مشکلم حل بشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
2
1
میخام سی درصد سهام رو بفروشم یاد ندارم
مصطفی
Sweden
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
1
سلام
من کمتر از ۳۰٪ سهام عدالتم رو از طریق سامانه سهام عدالت کارگزاری مفید برای فروش گذاشتم ،
یک هفته است که وضعیتش رو" ارسال شده "نوشته . داستان چیه ؟ حتما باید ۳۰٪ بفروشیم ؟ یا کمترم میشه؟
چقدر طول میکشه پول رو واریز کنن؟ شبای بانک کشاورزی دادم به سایت
مصطفی
Sweden
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
2
0
سلام
من کمتر از ۳۰٪ سهام عدالتم رو از طریق سامانه سهام عدالت کارگزاری مفید برای فروش گذاشتم ،
یک هفته است که وضعیتش رو" ارسال شده "نوشته . داستان چیه ؟ حتما باید ۳۰٪ بفروشیم ؟ یا کمترم میشه؟
چقدر طول میکشه پول رو واریز کنن؟ شبای بانک کشاورزی دادم به سایت
مصطفی
Sweden
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
0
سلام
من کمتر از ۳۰٪ سهام عدالتم رو از طریق سامانه سهام عدالت کارگزاری مفید برای فروش گذاشتم ،
یک هفته است که وضعیتش رو" ارسال شده "نوشته . داستان چیه ؟ حتما باید ۳۰٪ بفروشیم ؟ یا کمترم میشه؟
چقدر طول میکشه پول رو واریز کنن؟ شبای بانک کشاورزی دادم به سایت
طاهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
1
2
سلام من سهامم روریختم وفقط۵۰۰۰۰۰تومن به حسابم واریز شده ودیگه پولی ب حسابم نیومده اگر به این پول احتیاج نداشتم نمیفروختم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
1
1
سللام دوستان لطفا یه نفر جواب بده من میخام ۳۰ درصد از سهامم رو در کارگزاری بفروشم لیست سهام های که دارم میاد که انتخاب کنم از کجا متوجه بشم ۳۰ درصد انتخاب کردم ؟؟؟
ناسناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
1
0
سود مستقیم وغیر مستقیم چرا باید فرق کند ایا اونیکه دستشون تنگه که سهامشونه بفروشن پولدارترین یا اینایکه سهامشونه پس انداز میکنن قانون گذاران چطور تسمیم میگیرند برعکس عمل میکنن شما اگه داشته باشین اضافه پول خود را پس انداز میکنین نه اینکه پولشونه خرج بیهوذه کنن پس یه مقدار دولت مردان فکر کنن بعد قتوا بدن
خداخواست
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
1
0
من خودم چندسال داخل بورس کاراکنم چراچرادولت سهاممون راپیش خودمان نمی زاره خرید فروش کنیم
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
1
0
عزیزان سهامتون رو از طریق کارگزاری ها بفروشید نیازی به کد بورسی نیست...
پیشنهاد میکنم از طریق کارگزاری مفید بفروشید
پرداختیاشون براتون میزنه
هر سهامی ک دوست داشتین میتونید بفروشید
بانکا سهامهای باارزشتون رو برمیداره
نکنید این کارو
کاره سختی نیست....بزنید فروش سهام عدالت از کارگزاری مفید
شماره ملی با موبایل وارد میکنی
چهارتا گزینه میاد بهت میگ چقدر میتونی بفروشی به دلخواه سهاما رو انتخاب میکنی ارسال میکنی برا فروش
همون کارگزاری هم بری بگی بهت میگه کدوما رو بفروش
ف ز
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
1
0
چرا بانک شهر بجای فروش سی در صد سهام عدالت در همان مرحله اول شصت درصد از سهام را بفروش رسانده و والان با مراجعه به سایت کارگذاری بانک شهر با هشدار مراجعه میشم که این عبارت فقط میاد. تعداد فرو ش از تعداد سفارش بیشتر است. مگر قرار نبود مرحله اول فقط سی درصد فروخته شود.
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
1
0
سهام عدالت مامانم بفروش رفته بدون اینکه بدونیم کار کیه.برای فهمیدنش چکار کنیم؟لطفا اگه کسی میدونه جواب بده
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
1
0
من میخوام سهام عدالت رو از متقاضیان فروش بخرم کسی میدونه چجوری باید اقدام کنم ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
1
0
سلام من روش مستقیم روانتخاب کردم حالا برافروش سهام عدالت چجوری اقدام کنم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
بعدپنج ماه نهصد تومان ریختن کمه بریزبانک تجارت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
0
من سهام عدالت خودمو یکجا میفروشم هر کی خریداره در خدمتم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->