توزیع فصل سوم «پدرخوانده» + زمان پخش تخصیص یارانه خرید از نمایشگاه کتاب برای دانش‌آموزان و فرهنگیان آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌یابی نمایش «هیس» به فستیوال کلاسیک روسی سعدی یکی از خود ماست بهمن هاشمی تهیه‌کننده شد فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر «کیانو ریوز» در فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» زنده‌یاد رضا داوودنژاد با «زندگی به شرط خنده» روی آنتن + زمان پخش آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) جایزه بهترین بازیگر جشنواره زنان بیروت در دستان صحرا اسدالهی پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری
سرخط خبرها

ما و فیلم سینمایی «مست عشق»

  • کد خبر: ۳۰۱۹۴
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲
  • ۱
ما و فیلم سینمایی «مست عشق»
انتشار تصویر جدیدی از شهاب حسینی در «مست عشق» بار دیگر این فیلم را سر زبان‌ها انداخت.
شکیبا افخمی راد/ شهرآرانیوز - فیلم‌سینمایی «مست عشق» یکی از پروژه‌های پر سر و صدای سال گذشته سینمای ایران بود. پروژه‌ای به کارگردانی حسن فتحی که قرار است بخشی از زندگی مولانا و شمس را با بازی پارسا پیروزفر و شهاب حسینی به تصویر بکشد. همچنین در این فیلم بازیگران مطرح اهل کشور ترکیه، چون هانده ارچل، بوراک توزکوپاران، سلما ارگچ و  بنسو سورال به ایفای نقش می‌پردازند. انتشار تصویر جدیدی از شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی بار دیگر پرونده این فیلم سینمایی را در فضای مجازی رو آورد. داستان «مست عشق» و حضور این بازیگران باعث شده بسیاری پیگیر روند ساخت اثر جدید فتحی باشند. همچنین سال گذشته گمانه‌زنی‌های بسیاری مبنی بر حضور این فیلم در سی‌و‌هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر می‌شد که در نهایت حسن فتحی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود این خبر را تکذیب کرد: «خبر درج شده در برخی از رسانه‌ها صحت ندارد بنده فیلمی در جشنواره فیلم فجر امسال نخواهم داشت.» اوایل دی ۹۸ بود که در فضای مجازی مطرح شد، فیلم‌برداری «مست عشق» رو به پایان است، ولی خبر اتمام فیلم‌برداری و انجام مراحل فنی فیلم رسانه‌ای نشد. همچنین بعد از شروع کرونا گروه عوامل این سریال، خبری درباره متوقف شدن یا نشدن آن منتشر نکردند. در این بین فتحی پروژه جدید خود را که سریالی به نام «جیران» را برای شبکه نمایش خانگی است کلید زد. همین موضوع نیز سؤال‌های بسیاری را در ذهن مخاطبان مبنی بر سرنوشت فیلم «مست عشق» ایجاد کرد. فیلمی که بسیاری باور دارند اکرانش در دوران پس از کرونا می‌تواند جانی دوباره به سینمای ایران دهد. سرانجام روابط عمومی این فیلم در روز‌های گذشته بیانه‌ای از قول مهران برومند تهیه‌کننده اثر منتشر کرد: «فیلم‌برداری چند سکانس کوتاه از «مست عشق» به دلیل شیوع ویروس کرونا باقی مانده که به محض رفع محدودیت‌های کرونا و باز شدن مرز‌ها به پایان خواهد رسید. همچنین تدوین این فیلم را سپیده عبدالوهاب انجام می‌دهد و امورفنی پس از تولید ازجمله صداگذاری نیز هم زمان در ترکیه انجام می‌شود.»
او با اشاره به اینکه احتمالا این پروژه در انتهای تابستان تکمیل شود درباره زمان اکران آن گفت: «ما معمولا وقتی خبری را اعلام می‌کنیم که مهم باشد. وقتی وضعیت اکران فیلم در جهان مشخص نیست، چرا انتظار بیهوده ایجاد کنیم. ما پروژه را آماده نمایش می‌کنیم، ولی تصمیم‌گیری درباره زمان اکران به زمان بازگشایی و روشن شدن وضعیت سینما‌های جهان با وجود محدودیت‌های کرونا موکول می‌شود. به هرحال این فیلم محصول مشترک است و باید هم‌زمان در ایران و ترکیه روی پرده برود.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
1
درود بر مولانا جلال الدین بلخی چه داریم ما حالا تمام دنیا خودشون رو میکشن که فلم شو بسازن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->