بازخوانی پرونده مشهورترین باغ‌موزه مشهد در سالروز ثبت‌ملی شدن آن | پاسخ به ۱۰ پرسش کلیدی درباره معماری آرامگاه نادری پرواز مشهد - خرم‌آباد از سر گرفته می‌شود کشف ۱۰ فقره گوشی‌قاپی و دستگیری یک زورگیر خیابانی در مشهد (۱۸ آذر ۱۴۰۳) چالش‌های حقوقی شهرداری در مواجهه با اتباع خارجی بازیافت روزانه ۱۱‌ هزار تن پسماند عمرانی در مشهد شهردار مشهد مقدس: ره‌باغ رضوان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد ثبت یک روز ناسالم دیگر در مشهد (۱۸ آذر ۱۴۰۳) بعضی از جاده‌های خراسان رضوی مه‌آلود و لغزنده شد (۱۸ آذر ۱۴۰۳) کارخانه‌های ایزوگام، متهم ردیف اول آلودگی هوای شهرک مهرگان مشهد | زیر سایه دود اسیدی! تعریف مشوق‌های ویژه برای دانش بنیان‌های خراسان رضوی| نمایشگاه پژوهش، بستر اصلی توسعه در شرایط تحریمی است ظرفیت پروازهای مشهد به شهر «دمام» عربستان ۲ برابر شد آیت‌الله علم‌الهدی: نشان مشهدالرضا(ع)، یک عملیات فرهنگی بسیار مهم است شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا(ع) به الگوی کشوری تبدیل شده است اکران تصاویر شهدای دانشجو در ۵۰ قاب مفاخر شهری مشهد به مناسبت ۱۶ آذر گذری بر رویداد‌های آذرماه سال ۱۳۲۱ و آغاز قحطی و بلوای نان در مشهد | سیاست غلطی که روزگار مردم را سیاه کرد قول مسئولان به مردم: اولین دوره واگذاری نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان مشهد ۲۲ بهمن ۱۴۰۳ است بهره‌برداری از ۵ مخزن ذخیره‌سازی آب موردنیاز فضای سبز مناطق مشهد تا پایان سال ۱۴۰۳ تسهیل در فرایند ساخت‌و‌ساز برای شهروندان مشهدی طرح‌های شهروندمحور، گامی در مسیر حفظ محیط زیست عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح «میدان شهید فهمیده» مشهد با سرعت مناسب در حال انجام است
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۳۰۲۸۹۵
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
  • ۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد + پاسخ
پاسخ رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد به گلایه شهروند مبنی بر تاخیر برخی از خطوط اتوبوسرانی در مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی نوشت: مینی بوس های خط ۱۰۴۳  شهید قربانی صبح ها بسیار دیر به ایستگاه می رسند به دلیل همین تأخیرها هر روز دیر به محل کار می رسیم. لطفا فکری به حال افزایش خطوط کنید.

خبرنگار شهرآرا در گفت وگو با رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد این گله شهروند را بیان کرد. عباس اتحادی در این مورد پاسخ داد: خط ۱۰۴۳ با ۲۲ دستگاه مینی بوس و میانگین سرفاصله ۱۰ دقیقه در حال سرویس دهی به شهروندان محترم است. او گفت: با این حال و به دلیل ترافیک طول مسیر گاهی سرفاصله خطوط افزایش می یابد. به دنبال این گلایه شهروند هماهنگی لازم با مسئول خط برای دقت در رعایت سرفاصله ها صورت پذیرفت.

اتحادی اضافه کرد: شهروندان محترم به منظور بررسی درخواست درباره افزایش سرفاصله در مسیر خط، مراتب را با ذکر مشخصات دقیق (تاریخ، بازه زمانی و ایستگاه محل انتظار) به سامانه پیام کوتاه روابط عمومی سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ یا پورتال اینترنتی سازمان به نشانی bus.mashhad.ir اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق تر فراهم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
0
0
دورد بر کسانی که برای مردم زحمت می کشند.
مسئولین خط مسیر ۳ الهه تا مفتح (بازار فردوسی) شلوغ ترین مسیر و پر رفت و آمد مردم.
ولی مسئولین هیچ اهمیت نمی دهند بارها تماس گرفته شده ولی به فکر مردم نیستند صدایشان از جای گرم در میاد.
به مردم می گویند از وسیله عمومی استفاده کنید.
اول امکانات در اختیار مردم بگذارید بعد از مردم در خواست کنید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->