ویدئو | بابک شهبازی چه اطلاعاتی را به موساد فروخته بود؟ + تصاویری از اعترافات و لحظه دستگیری مصلی و المان شهدای مدافع حرم بوستان خورشید و ۱۵ پروژه عمرانی در منطقه ۹ مشهد فردا (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) افتتاح می‌شود شهردار مشهد مقدس: جهاد تبیین و امیدآفرینی یکی از وظایف اصلی خبرنگاران است سکونت ۲۰ میلیون نفر در بافت‌های ناکارآمد | تعریف ۱۸‌ همت پروژه توسط دفاتر تسهیلگری سخنگوی وزارت خارجه: ایران و اروپا امروز به صورت تلفنی رایزنی می‌کنند استاندار خراسان رضوی: کنگره بزرگداشت ۱۸ هزار شهید استان فرصتی مهم برای همگرایی است بوستان جدید در مشهد با امکانات ویژه | پارک بانوان بوستان کرامت در دست احداث کریمدادی: پروژه بوستان کرامت با مشکل تأمین منابع مالی مواجه است وضعیت ناسالم هوای مشهد تا عصر امروز (چهارشنبه، ۲۶ شهریور ۱۴۰۴) برای گروه‌های حساس شهردار مشهدمقدس از تلاش برای تکمیل بوستان کرامت تا پایان سال جاری خبرداد (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) آغاز فعالیت دبیرخانه نشان مشهدالرضا (ع) قالیباف: پیشرفت کشور در گرو فرصت دادن به نخبگان است + فیلم گروسی با یک مقام آلمانی درباره ایران گفت‌وگو کرد تسریع در ابلاغ آرای ماده ۱۰۰ در مشهد؛ تضمینی برای حقوق مالکین خودکفایی در ساخت تجهیزات مکانیکی پالایشگاه گاز در مشهد «مشهد مهربان»؛ هم‌افزایی شهروندان و نهاد‌ها برای بازگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل اجاره ملک در مشهد ثابت ماند | مبلغ اجاره‌ها مشابه با سال قبل پویش «مشهد مهربان»، گامی مهم برای بازگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل مشهدی به چرخه آموزش جزئیات برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش پاییزه) مشهد کیفیت هوای شهر مشهد در وضعیت «قابل‌قبول» است (۲۵ شهریور ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۳۰۲۸۹۵
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
  • ۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد + پاسخ
پاسخ رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد به گلایه شهروند مبنی بر تاخیر برخی از خطوط اتوبوسرانی در مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی نوشت: مینی بوس های خط ۱۰۴۳  شهید قربانی صبح ها بسیار دیر به ایستگاه می رسند به دلیل همین تأخیرها هر روز دیر به محل کار می رسیم. لطفا فکری به حال افزایش خطوط کنید.

خبرنگار شهرآرا در گفت وگو با رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد این گله شهروند را بیان کرد. عباس اتحادی در این مورد پاسخ داد: خط ۱۰۴۳ با ۲۲ دستگاه مینی بوس و میانگین سرفاصله ۱۰ دقیقه در حال سرویس دهی به شهروندان محترم است. او گفت: با این حال و به دلیل ترافیک طول مسیر گاهی سرفاصله خطوط افزایش می یابد. به دنبال این گلایه شهروند هماهنگی لازم با مسئول خط برای دقت در رعایت سرفاصله ها صورت پذیرفت.

اتحادی اضافه کرد: شهروندان محترم به منظور بررسی درخواست درباره افزایش سرفاصله در مسیر خط، مراتب را با ذکر مشخصات دقیق (تاریخ، بازه زمانی و ایستگاه محل انتظار) به سامانه پیام کوتاه روابط عمومی سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ یا پورتال اینترنتی سازمان به نشانی bus.mashhad.ir اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق تر فراهم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
0
1
دورد بر کسانی که برای مردم زحمت می کشند.
مسئولین خط مسیر ۳ الهه تا مفتح (بازار فردوسی) شلوغ ترین مسیر و پر رفت و آمد مردم.
ولی مسئولین هیچ اهمیت نمی دهند بارها تماس گرفته شده ولی به فکر مردم نیستند صدایشان از جای گرم در میاد.
به مردم می گویند از وسیله عمومی استفاده کنید.
اول امکانات در اختیار مردم بگذارید بعد از مردم در خواست کنید.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->