مناسب‌سازی ۴۵۰ بوستان در مشهد برای توانیابان | اختصاص ۱۲۳ میلیارد ریال برای بهبود زیرساخت‌های ویژه افراد دارای معلولیت در بوستان‌ها بعد از ۲۱ روز آلودگی، بالاخره هوای کلانشهر مشهد سالم شد (۱۸ تیر ۱۴۰۴) حفاظت از درختان چنار خیابان کوهسنگی مشهد | کاشت ۱۰۰ اصله درخت روتبالی در این محور وزارت علوم خبر داد: پیگیری حقوقی ترور دانشمندان در مجامع بین‌المللی فرماندار مشهد تأکید کرد: ضرورت رعایت الگوی مصرف آب از سوی کشاورزان و واحد‌های تولیدی کاهش ۴۹ درصدی حجم ترافیک مشهد با احداث تقاطع غیرهم‌سطح امام حسن مجتبی(ع) مشهد، پیشرو در توسعه اینترنت اشیا بیش از ۱۷ هزار کیلوگرم کاغذ باطله از ادارات و مراکز خصوصی مشهد در سه ماه نخست سال ۱۴۰۴ جمع‌آوری شد فعالیت هزار و ۴۰۰ دستگاه دوچرخه اشتراکی در ایستگاه‌های بایدو مشهد بازگرداندن کیف پول به صاحبش توسط اتوبوسران امانت‌دار مشهدی اهدای انگشتر سردار شهید حاجی‌زاده به سردار موسوی نفس‌های بریده شهر | هشدار آلودگی هوای مشهد در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ قدرت خرید و ارزش حقوق بازنشستگان روز به روز پایین می‌آید | در شرایط حساس از معلولان حمایت کنید پایان عملیات بازگشت بیش از ۱۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۴ از طریق فرودگاه بین‌المللی مشهد ترافیک سنگین در خروجی‌های مشهد (۱۷ تیر ۱۴۰۴) شهردار مشهد: باید الزامات مناسب‌سازی سازی تردد افراد دارای معلولیت در پروژه های شهری رعایت شود پیشینه روضه‌خوانی در ایران و خراسان | ذکر مصیبت در روضه‌های کهن صدور ۳۹۹۰ رأی توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ مشهد در سه ماهه اول سال ۱۴۰۴ درخواست ساکنان محله پنج تن آل عبا مشهد: تهدید اراضی خاکی و خالی را به فرصت تبدیل کنید دعوت از نهادهای بین‌المللی برای محکومیت اقدامات رژیم صهیونی
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۳۰۲۸۹۵
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
  • ۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد + پاسخ
پاسخ رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد به گلایه شهروند مبنی بر تاخیر برخی از خطوط اتوبوسرانی در مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی نوشت: مینی بوس های خط ۱۰۴۳  شهید قربانی صبح ها بسیار دیر به ایستگاه می رسند به دلیل همین تأخیرها هر روز دیر به محل کار می رسیم. لطفا فکری به حال افزایش خطوط کنید.

خبرنگار شهرآرا در گفت وگو با رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد این گله شهروند را بیان کرد. عباس اتحادی در این مورد پاسخ داد: خط ۱۰۴۳ با ۲۲ دستگاه مینی بوس و میانگین سرفاصله ۱۰ دقیقه در حال سرویس دهی به شهروندان محترم است. او گفت: با این حال و به دلیل ترافیک طول مسیر گاهی سرفاصله خطوط افزایش می یابد. به دنبال این گلایه شهروند هماهنگی لازم با مسئول خط برای دقت در رعایت سرفاصله ها صورت پذیرفت.

اتحادی اضافه کرد: شهروندان محترم به منظور بررسی درخواست درباره افزایش سرفاصله در مسیر خط، مراتب را با ذکر مشخصات دقیق (تاریخ، بازه زمانی و ایستگاه محل انتظار) به سامانه پیام کوتاه روابط عمومی سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ یا پورتال اینترنتی سازمان به نشانی bus.mashhad.ir اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق تر فراهم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
0
1
دورد بر کسانی که برای مردم زحمت می کشند.
مسئولین خط مسیر ۳ الهه تا مفتح (بازار فردوسی) شلوغ ترین مسیر و پر رفت و آمد مردم.
ولی مسئولین هیچ اهمیت نمی دهند بارها تماس گرفته شده ولی به فکر مردم نیستند صدایشان از جای گرم در میاد.
به مردم می گویند از وسیله عمومی استفاده کنید.
اول امکانات در اختیار مردم بگذارید بعد از مردم در خواست کنید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->