گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سرآسیایی: دغدغه همه ما، حفظ سلامت خانواده فوتبال است

  • کد خبر: ۳۰۶۲۱
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
سرآسیایی: دغدغه همه ما، حفظ سلامت خانواده فوتبال است
سرمربی شهرخودرو گفت: وضعیت مشهد قرمز است و نمی‌دانم در ادامه مسئولان سازمان لیگ چه تصمیمی می‌گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی سرآسیایی قبل از شروع مسابقه دوستانه با پیکان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایطی که از سوی سازمان لیگ اعلام شد برنامه‌مان را خوب جلو بردیم و تمرینات خوبی داشتیم و به صورت نسبی بازیکنان را آماده کرده‌ایم. برای یکی دو بازی تدارکاتی به تهران آمده‌ایم. وضعیت مشهد بحرانی‌تر از خط قرمز است و کلا شرایط بحرانی‌تر از خط قرمز است و نمی‌دانم در آینده مسئولان چه تصمیمی می‌گیرند.

 

وی ادامه داد: هفته آینده و در روز اول تیر ماه با پرسپولیس بازی می‌کنیم و یک بازی سبک تر هم در مشهد انجام می‌دهیم و برای لیگ آماده می شویم

 

سرآسیایی در مورد اینکه باشگاه شما مخالف ادامه لیگ است اظهار داشت: همه کسانی که در این رابطه حرف می‌زنند دغدغه سلامت کادر، بازیکنان است و بحث برگزار شدن یا نشدنش فقط سلامت افراد است.

 

سرمربی شهر خودرو در مورد بحث مالی در این رابطه گفت: بحث مالی که خدا را شکر حمیداوی خوب مدیریت کرد و بازیکنان  هفته گذشته اسناد دریافتی‌شان را گرفتند که دیگر از این دست هم مشکلی نباشد و در باشگاه ما چنین چیزی نیست.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->