عیدی ۳ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی توهین‌آمیز است؛ مبلغ آن را افزایش دهید جرم گیری دندان را لق نمی‌کند ۸۵۰ نوزاد نارس، در ۹ماهه نخست ۱۴۰۳، از خدمات بانک شیر مشهد بهره‌مند شدند سیگاری‌ها به درمان بیماری‌های لثه کمتر پاسخ می‌دهند دندان‌های شیری به اندازه دندان دائمی دارای اهمیت هستند در صورت فوت زن، چه کسانی از وی ارث می‌برند؟ جزئیات شرایط ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی ثبت بیش از ۱۰۰۰ مورد ابتلا به تب دنگی در کشور، از ابتدای امسال تاکنون (۲۷ بهمن ۱۴۰۳) مسمومیت ۳۸ دانش‌آموز دختر در شاهین‌دژ به دلیل نشت گاز مونوکسیدکربن صدور حکم قصاص عاملان جنایت در شهر بیرم لارستان داوطلبان آزمون‌های سراسری مراقب کانال‌های جعلی سازمان سنجش باشند زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ اعلام شد لزوم ورود جدی وزارتخانه برای تکمیل و تجهیز بیمارستان ابن‌سینای مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (شنبه، ۲۷ بهمن ۱۴۰۳) | بارش باران تا سه‌شنبه ادامه دارد سرقت با خودرو سرقتی آغاز تست‌های اولیه تراموا چرخ لاستیکی در تهران بررسی ابعاد حادثه قتل دانشجوی دانشگاه تهران، توسط وزیر علوم| مدیرکل خوابگاه‌های دانشگاه تهران استعفاء داد جزئیات جدید از جنایت در تفرجگاه برفی بولوار نماز مشهد برگزاری بزرگ‌ترین رویداد علمی روان‌شناسی شرق کشور در مشهد استخدام پرستاران به امسال نرسید پرجمعیت‌ترین خانواده یوز ایرانی در پارک ملی توران + ویدئو جزئیات آخرین تصمیمات برای ایجاد تغییرات احتمالی در برگزاری کنکور صدور کیفرخواست متهمان بانکی پرونده چای دبش بارش باران در خراسان رضوی و ۵ استان دیگر | فردا (۲۸ بهمن ۱۴۰۳) سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی بر اثر بارش برف و باران (۲۷ بهمن ۱۴۰۳) آیا میوه‌های خشک‌شده را باید شست؟ پوشش ۳درصد اعتبارات تأمین اجتماعی از سود شستا + جدول استفاده از غذاهای سالم‌تر در پرواز‌های داخلی ۵ مکمل ضروری برای بعد از ۴۰ سالگی بررسی مشکلات گوارشی کودکان از نگاه متخصص نگرانی بازنشستگان تأمین اجتماعی از فرمول پیشنهادی جدید محاسبه مستمری
سرخط خبرها

آسفالت ۱۳ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور در هشت ماه نخست سال ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۳۰۶۲۸۹
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
آسفالت ۱۳ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور در هشت ماه نخست سال ۱۴۰۳
سرپرست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: نزدیک به ۱۳ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در هشت ماه در سراسر کشور بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا اکبری روز پنجشنبه (۲۹ آذر ۱۴۰۳) در آیین گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری در مشهد، اظهار کرد: نزدیک به ۱۳ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در هشت ماه در سراسر کشور بهسازی و آسفالت شده که از این رقم، هشت هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی و افزون بر چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی بوده است.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود در سه ماه پیش رو با تداوم این نوع فعالیت‌ها در استان‌های گرمسیر، تا پایان سال ۱۵ هزار کیلومتر راه در کشور آسفالت شود.

وی اضافه کرد: در صورت تامین اعتبارات لازم و با تقویت فعالیت‌ها در حوزه اجرای طرح‌های راهداری می‌توانیم در چند سال آینده شاهد ارتقای وضعیت راه‌های کشور باشیم.

سرپرست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: در حال حاضر روزانه ۱۰ طرح با رعایت فرایند‌های قانونی مانند مناقصه، ارائه اسناد قانونی و تعیین پیمانکار به بهره برداری می‌رسد و روزانه ۱۰ طرح نیز افتتاح می‌شود.

اکبری بیان داشت: تقریبا ۹۵ درصد این طرح‌ها اطلاع رسانی نمی‌شود، هر چند سازمان راهداری به دنبال خودنمایی و تبلیغات نیست، اما می‌توان عدم اطلاع رسانی این حجم از فعالیت فراگیر را به نوعی از نقاط ضعف این سازمان دانست.

حدود ۲۰ راهدار سالانه هنگام کار جان خود را از دست می‌دهند

وی گفت: سالانه ۱۰ تا ۲۰ نفر از همکاران راهدار در هنگام فعالیت به ویژه در عملیات راهداری زمستانی جان خود را از دست می‌دهند که متاسفانه از لحاظ قانونی نتوانسته‌ایم خواسته‌های به حق آنها و حقوق خانواده‌های آنان را استیفا کنیم.

سرپرست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: بارش برف اخیر شرایط متفاوتی در جاده‌های خراسان رضوی و دیگر استان‌های شمالی کشور ایجاد کرد که جا دارد از همه زحمت کشان حوزه راهداری، که بخش زیادی از آنان وضعیت استخدامی مناسبی هم ندارند و نیز خانواده‌های آنها تشکر کنم.

اکبری تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی سازمان راهداری رسیدگی به مسایل معیشتی و استخدامی نیرو‌های زحمت کش راهداری است و امید استان تا پایان سال بسیاری از این مشکلات به‌ویژه در حوزه قرارداد‌ها برطرف شود.

وی همچنین به اجرای آزمایشی طرح ارتقای ایمنی و یکسان سازی علائم و مدیریت ۲ جاده شریانی کشور اشاره و بیان کرد: مقرر شد ایمن سازی مسیر تهران تا مشهد به صورت هماهنگ، یکسان و با یک نگاه و مدیریت واحد انجام شود و در مدیریت این مسیر، اعمال سلیقه‌های متفاوت چنانکه هم اکنون شاهد آن هستیم، حذف و اصلاح گردد، با توجه به حجم ترددها، در این طرح آزمایشی جاده تهران- قم نیز مشمول مدیریت یکسان خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->