نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

دو جین مصدوم روی دست مجیدی و استقلال

  • کد خبر: ۳۰۸۹۳
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
دو جین مصدوم روی دست مجیدی و استقلال
تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر با چندین بازیکن مصدوم مواجه شده است و این مساله کار آبی‌پوشان را سخت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، با شروع شدن تمرینات تیم‌های فوتبال برای آمادگی مسابقات لیگ برتر برخی تیم‌ها به دلیل فشردگی تمرینات با مصدومیت بازیکنان خود مواجه شده‌اند و استقلال از این تیم‌هایی است که از این مساله رنج می‌برند.

 

تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر به لحاظ مصدومیت بازیکنانش شرایط خوبی ندارد و آبی‌پوشان در جریان تمرینات و بازی‌های دوستانه دچار مصدومیت شده‌اند. در حال حاضر بازیکنانی همچون داریوش شجاعیان و محسن کریمی که یک مصدومیت طولانی را پشت سر گذاشته‌اند،‌ هنوز آمادگی کامل خود را برای ملحق شدن تمرینات جمعی تیم را ندارند و به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند.

 

رضا آذری یکی از جدیدترین مصدومان استقلال است که به علت پارگی رباط صلیبی مدت‌ها از حضور در مستطیل سبز محروم  خواهد بود. همچنین شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی به علت مهیا نبودن شرایط بدنی خود،‌ آمادگی کاملی برای حضور در تمرینات جمعی تیم و حضور ۹۰ دقیقه‌ای در مسابقات را ندارند و حضور آنها در چند مسابقه اول استقلال در رقابت‌های لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

جدیدترین آسیب‌دیدگان استقلال میلاد زکی‌پور و مرتضی تبریزی هستند که دیروز (چهارشنبه) در جریان دیدار دوستانه با تیم فوتبال رایکای بابل دچار مصدومیت شدند و باید دید استقلال با این تعداد بازیکنان نا آماده و مصدوم چه برنامه‌ای برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر دارد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->