برنامه‌های گالری‌های مشهد در روز‌های آتی (۱۷ مهر ۱۴۰۴) انتشار اشعار منتشرنشده «شیموس هینی» برنده نوبل پرواز بر فراز کلمات | درباره ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و راهکار‌هایی که شما را ترغیب به خواندن می‌کند حکایت بهروز و وصیت سه‌جانبه دبیر هجدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر معرفی شد تقدیر از «هوشنگ مرادی کرمانی» به مناسبت هفته کودک نامزد‌های نوبل ادبیات ۲۰۲۵ معرفی شدند تبلور اندیشه‌های مکتب شیعه در هنر استاد محمود فرشچیان فصل دوم «دکستر: رستاخیز» در راه است هماوردیِ تجدد و سنت | گفت‌و‌گو با علی صنعوی درباره ترجمه رمان «زمستان در مادرید» که به جنگ داخلی اسپانیا می‌پردازد برنامه «انارستان» روی شبکه افق کتاب «پستچی پهپادی» در کتابفروشی‌ها شفیعی کدکنی: تنها پاسدار فرهنگ ایرانی در یک قرن اخیر، ایرج افشار بود + فیلم فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۷ و ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۴) + خلاصه داستان و زمان پخش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۴
سرخط خبرها

توضیحات بهرنگ علوی درباره حواشی کمپین تبلیغاتی سریال ازازیل + فیلم

  • کد خبر: ۳۱۰۱۰۶
  • ۲۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
توضیحات بهرنگ علوی درباره حواشی کمپین تبلیغاتی سریال ازازیل + فیلم
ویدئوهای دلهره آور بهرنگ علوی که مخاطبان فضای مجازی را نگران او کرده بود به اعتراض‌های کاربران و کارگردان سریال «ازازیل» منجر شد که او توضیحاتی درباره این حواشی ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سریال «ازازیل» نیامده جنجالی شد. این البته تمهیدی خودآگاهانه از پلتفرمی بود که می‌خواست به میانجی همین شیوه تبلیغی، نظر مخاطب را به خود جلب کند، اما واقعیت این است که تبلیغ آثار نمایشی به مثابه بخشی از مارکتینگ هنری در ذیل اقتصاد فرهنگ، گرچه امری متداول است، اما وابسته به مختصات و ویژگی‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه تا یک محتوای تبلیغاتی به ضد خود تبدیل نشود.

دانش ارتباطات و اصول تبلیغات هم بر این واقعیت صحه می‌گذارد که الگو‌های تبلیغاتی نسخه‌ای واحد نیست که همه جا به یک شکل جواب بدهد.

همانطور که احتمالا دیده‌اید بهرنگ علوی بازیگر چند شب قبل یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرد که شیشه ماشین او را شکسته‌اند و یک عروسک طلسم شده برای او در ماشین گذاشته‌اند و یک آدرس هم همراه عروسک بود، شب بعد یک استوری دیگر منتشر کرد که او همراه با دوستش به آدرس مورد نظر در شمال ایران رفته بود و بعد دوباره همان عروسک را کنار یک خانه ترسناک دیدند و بعد او ناپدید شده و دوستش با صدایی ترسیده به دنبالش می‌گشت.

این اتفاق در میان مخاطبان باعث نگرانی شد ولی بعد از ۲ روز معلوم شد حرکتی تبلیغاتی جهت جلب توجه به سریال جدید ساخته حسن فتحی بوده است.

عروسک مزبور هم در مواد تبلیغاتی سریال ازازیل دیده شده است، اما آنچه اتفاق افتاد واکنش منفی گسترده مردم بود.  

بعد از گذشت چند روز از این ماجرا سکوت بهرنگ علوی شکست و توضیحاتی درباره حواشی کمپین تبلیغاتی سریال ازازیل ارائه داد که در ادامه می‌بینید. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->