آغاز جشنواره موسیقی فجر خراسان رضوی در نیشابور | نوای اتحاد، امید و اصالت مروری بر حاشیه‌های جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۳ + واکنش‌های هنرمندان سرگرمی، فیلم و سریال؛ انتظاری است که جوانان از تلویزیون دارند واکنش حسن پورشیرازی به صحبت‌های مصطفی زمانی بعد از دریافت سیمرغ مزیت فیلم کوتاه این است که هر فیلم‌سازی در هر نقطه‌ای از ایران بتواند فیلم بسازد سه پرده و سه چالش | درباره «مرد آرام» فیلمی از بهنوش صادقی درخشش مستند مرثیه‌ای برای ایل در جشنواره بین‌المللی بوداپست آموزش داستان نویسی | وقتی فوتون ها کند می شوند (بخش دوم) دانلود تاسیان؛ روایتی از عشق و تاریخ در قاب فیلیمو مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: حمایت از هنرمندان و توسعه هنر در استان در اولویت است صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ آغاز اکران آنلاین فیلم آغوش باز از امشب (۲۳ بهمن ۱۴۰۳) نرگس آبیار از شورای پروانه نمایش استعفا کرد جایزه سازمان امور اجتماعی وزارت کشور به ۲ فیلم بچه‌مردم و چشم‌بادومی علت دوری محمدرضا گلزار از سینما چیست؟ انتقاد تند شهاب حسینی به جشنواره فیلم فجر
سرخط خبرها

توضیحات بهرنگ علوی درباره حواشی کمپین تبلیغاتی سریال ازازیل + فیلم

  • کد خبر: ۳۱۰۱۰۶
  • ۲۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
توضیحات بهرنگ علوی درباره حواشی کمپین تبلیغاتی سریال ازازیل + فیلم
ویدئوهای دلهره آور بهرنگ علوی که مخاطبان فضای مجازی را نگران او کرده بود به اعتراض‌های کاربران و کارگردان سریال «ازازیل» منجر شد که او توضیحاتی درباره این حواشی ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سریال «ازازیل» نیامده جنجالی شد. این البته تمهیدی خودآگاهانه از پلتفرمی بود که می‌خواست به میانجی همین شیوه تبلیغی، نظر مخاطب را به خود جلب کند، اما واقعیت این است که تبلیغ آثار نمایشی به مثابه بخشی از مارکتینگ هنری در ذیل اقتصاد فرهنگ، گرچه امری متداول است، اما وابسته به مختصات و ویژگی‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه تا یک محتوای تبلیغاتی به ضد خود تبدیل نشود.

دانش ارتباطات و اصول تبلیغات هم بر این واقعیت صحه می‌گذارد که الگو‌های تبلیغاتی نسخه‌ای واحد نیست که همه جا به یک شکل جواب بدهد.

همانطور که احتمالا دیده‌اید بهرنگ علوی بازیگر چند شب قبل یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرد که شیشه ماشین او را شکسته‌اند و یک عروسک طلسم شده برای او در ماشین گذاشته‌اند و یک آدرس هم همراه عروسک بود، شب بعد یک استوری دیگر منتشر کرد که او همراه با دوستش به آدرس مورد نظر در شمال ایران رفته بود و بعد دوباره همان عروسک را کنار یک خانه ترسناک دیدند و بعد او ناپدید شده و دوستش با صدایی ترسیده به دنبالش می‌گشت.

این اتفاق در میان مخاطبان باعث نگرانی شد ولی بعد از ۲ روز معلوم شد حرکتی تبلیغاتی جهت جلب توجه به سریال جدید ساخته حسن فتحی بوده است.

عروسک مزبور هم در مواد تبلیغاتی سریال ازازیل دیده شده است، اما آنچه اتفاق افتاد واکنش منفی گسترده مردم بود.  

بعد از گذشت چند روز از این ماجرا سکوت بهرنگ علوی شکست و توضیحاتی درباره حواشی کمپین تبلیغاتی سریال ازازیل ارائه داد که در ادامه می‌بینید. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->