وقتی نور هنر به گلستان ادبیات می‌تابد | روایتی از «هرمز وحید» که کتاب‌های خواندنی را تماشایی کرد ماجرای هزینه ۱۵ میلیاردی هر قسمت «کارناوال» و تهیه ۴۲ هزار پرس غذا برای میهمانان + فیلم فصل سوم «کارآگاه علوی» وارد مرحله تولید شد رقابت ۵ فیلم ایرانی در جشنواره هند احتمال اکران «نیم شب» مهدویان در جشنواره فیلم شهر علت غیبت «مهران احمدی» در سریال پایتخت چه بود؟ اولین تصویر از بازیگر نقش اصلی سریال «شش‌ماهه» مهران مدیری | ماجرای «بدهی دورهمی» صحت دارد؟ + عکس موسیقی‌دان ایرانی در میان نامزدهای گِرَمی نگاهی گذرا به کارنامه هنری زنده‌یاد «مسعود رشیدی» به بهانه درگذشتش معرفی هیئت انتخاب بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر فجر ادامه فیلمبرداری سریال «دو نیمه ماه» در دانشگاه تربیت مدرس درگذشت «لی تاماهوری» کارگردان فیلم جیمز باند تولید اثر هنری؛ خلاقیت و استعداد درکنار داشتن امکانات | نگاهی به نمایشگاه نقاشی «برگ ریزان» در نگارخانه حامی مشهد یادم تو را فراموش | مروری بر چند اثر از کازوئو ایشی گورو به مناسبت سالروز تولدش اشک‌های الناز ملک برای اقدام قابل‌تأمل کاظم هژیرآزاد + ویدئو تماشای «آسمان» | درباره‌ سبک زیستِ ارنست همینگوی  آغاز اکران آنلاین «صددام» + زمان پخش
سرخط خبرها

توضیحات بهرنگ علوی درباره حواشی کمپین تبلیغاتی سریال ازازیل + فیلم

  • کد خبر: ۳۱۰۱۰۶
  • ۲۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
توضیحات بهرنگ علوی درباره حواشی کمپین تبلیغاتی سریال ازازیل + فیلم
ویدئوهای دلهره آور بهرنگ علوی که مخاطبان فضای مجازی را نگران او کرده بود به اعتراض‌های کاربران و کارگردان سریال «ازازیل» منجر شد که او توضیحاتی درباره این حواشی ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سریال «ازازیل» نیامده جنجالی شد. این البته تمهیدی خودآگاهانه از پلتفرمی بود که می‌خواست به میانجی همین شیوه تبلیغی، نظر مخاطب را به خود جلب کند، اما واقعیت این است که تبلیغ آثار نمایشی به مثابه بخشی از مارکتینگ هنری در ذیل اقتصاد فرهنگ، گرچه امری متداول است، اما وابسته به مختصات و ویژگی‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه تا یک محتوای تبلیغاتی به ضد خود تبدیل نشود.

دانش ارتباطات و اصول تبلیغات هم بر این واقعیت صحه می‌گذارد که الگو‌های تبلیغاتی نسخه‌ای واحد نیست که همه جا به یک شکل جواب بدهد.

همانطور که احتمالا دیده‌اید بهرنگ علوی بازیگر چند شب قبل یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرد که شیشه ماشین او را شکسته‌اند و یک عروسک طلسم شده برای او در ماشین گذاشته‌اند و یک آدرس هم همراه عروسک بود، شب بعد یک استوری دیگر منتشر کرد که او همراه با دوستش به آدرس مورد نظر در شمال ایران رفته بود و بعد دوباره همان عروسک را کنار یک خانه ترسناک دیدند و بعد او ناپدید شده و دوستش با صدایی ترسیده به دنبالش می‌گشت.

این اتفاق در میان مخاطبان باعث نگرانی شد ولی بعد از ۲ روز معلوم شد حرکتی تبلیغاتی جهت جلب توجه به سریال جدید ساخته حسن فتحی بوده است.

عروسک مزبور هم در مواد تبلیغاتی سریال ازازیل دیده شده است، اما آنچه اتفاق افتاد واکنش منفی گسترده مردم بود.  

بعد از گذشت چند روز از این ماجرا سکوت بهرنگ علوی شکست و توضیحاتی درباره حواشی کمپین تبلیغاتی سریال ازازیل ارائه داد که در ادامه می‌بینید. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->