تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال| درد سر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه!
سرخط خبرها

حاشیه دکتری در تیم استقلال!

  • کد خبر: ۳۱۰۷۱
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
حاشیه دکتری در تیم استقلال!
مصدومیت بازیکنان، محل مجادله و اختلاف زیرپوستی کادر فنی و پزشکی آبی‌پوشان پایتخت شده است
به گزارش شهرآرانیوز، مصدومیت مرتضی تبریزی و پارگی رباط پای این بازیکن باعث شد تا حرف‌وحدیث‌های زیادی درباره کادر پزشکی استقلال و نارضایتی تیم فنی آبی‌پوشان از این کادر به‌وجود بیاید. بعد از آنکه در چند روز گذشته به‌ترتیب رضا آذری و مرتضی تبریزی از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شدند، کادر پزشکی استقلال و در رأس آن‌ها دکتر ستوده از بدن‌ساز این تیم خواست تا تمرینات مناسبی را برای این بازه زمانی در نظر بگیرد تا آمار مصدومان این تیم کاهش پیدا کند. بعد از این صحبت‌ها که در ابتدا روی کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر و بعد از چند ساعت حذف شده بود، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، به داستان ورود کرد و ضمن حمایت از بدن‌ساز این تیم، با انتشار پستی، علی ربانی را باسوادترین و علمی‌ترین مربی بدن‌ساز دوران حرفه ورزشی‌اش خطاب کرد. این اتفاقات در حالی روز پنجشنبه رقم خورد که دیروز بار دیگر مصاحبه کادر پزشکی استقلال و صحبت‌های آن‌ها درباره مربی بدن‌ساز این تیم در کانال باشگاه قرار گرفت.
غیبت دکتر ستوده در تمرینات، پست‌های فرهاد مجیدی، رفتار روابط‌عمومی باشگاه استقلال درباره انتشار یا عدم انتشار این خبر و... در کنار هم شرایطی را رقم زد تا استقلال بار دیگر دچار یک دعوای درون‌خانوادگی شود؛ دعوایی که بازهم به‌خاطر سوءمدیریت، به بیرون درز پیدا کرد تا این تیم بار دیگر وارد یک حاشیه خودساخته شود. در ماجرای به‌وجودآمده، فرهاد مجیدی به‌درستی در حمایت از کادر فنی خودش برآمد و مربی بدن‌ساز تیمش را حمایت کرد، اما باشگاه استقلال در اتفاقی عجیب پشت سرمربی تیمش را خالی کرد و با انتشار دوباره مصاحبه دکتر تیم، نظر او را بر نظر کادر فنی تیم در اولویت قرار داد.
محسن کریمی، داریوش شجاعیان، رضا آذری و مرتضی تبریزی بازیکنانی بودند که در لیگ امسال برای این تیم رباط دادند! در استقلال مصدومیت‌ها به‌کرات دیده شده، در میانه فصل زکی‌پور از ناحیه زانو آسیب دید، اما با ممانعت از تمرین بهبود یافت. فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، دیاباته، سیاوش یزدانی و عارف غلامی نیز بازیکنانی بودند که در این فصل به‌دلیل مصدومیت چندین هفته از مسابقات را از دست دادند. بررسی وضعیت مصدومان استقلال نشان می‌دهد صحبت‌های کادر پزشکی استقلال چندان هم بیراه نیست. شاید اگر نیمی از مصدومان این فصل استقلال، آماده بازی بودند، فرهاد مجیدی این‌روز‌ها باید تیمش را برای قهرمانی در لیگ برتر هدایت می‌کرد.

مجیدی در موقعیت گواردیولا و مورینیو!
موقعیت فعلی استقلال، ما را به یاد بحران پزشکی در ۲ باشگاه چلسی و بایرن‌مونیخ می‌اندازد. در بایرن‌مونیخ، پپ گواردیولا بعد از مدتی کار در مونیخ، به این نتیجه رسید که مولر ولفارت، مشهورترین پزشک ورزشی جهان، از علم کافی برای حضور در جایگاه مدیریتی تیم پزشکی بایرن‌مونیخ برخوردار نیست و مصدومیت‌های پی‌در‌پی بازیکنان این تیم، به‌دلیل سهل‌انگاری‌های او رقم خورده است.
با توجه به جایگاه ولفارت در بایرن، مدیران این باشگاه در مقابل پپ کمی مقاومت کردند، اما درنهایت و در پایان فصل عذر مولر ولفارت را خواستند. موضوع بین این دو تا آنجا حاد شده بود که پپ گواردیولا در انتقاد از عملکرد تیم پزشکی بایرن، در جدالی که تیمش برابر بایرن‌لورکوزن داشت، با کنایه به‌سمت بخش پزشکی تیم رفت و مقابل آن‌ها اقدام به دست‌زدن کرد. البته با پایان کار پپ در بایرن، ولفارت دوباره به بایرن بازگشت و به اظهارنظر‌های تندی علیه سرمربی سابق بایرن پرداخت.
گواردیولا در آپریل۲۰۱۵ و سال دوم حضورش در بایرن‌مونیخ، مولر ولفارت را به‌دلیل نداشتن دانش کافی و بی‌توجهی به مصدومیت‌های بازیکنان کلیدی‌اش ازجمله آرین روبن، فرانک ریبری، تیاگو و... متهم کرد و موجب شد تا او در همان فصل از بایرن اخراج شود.
ژوزه مورینیو نیز با اِوا کارنیرو، پزشک تیم فوتبال چلسی، مشکلی جدی پیدا کرد که تا مدت‌ها این مسئله تیتر اول روزنامه‌های انگلیسی بود. در یک مسابقه چلسی و درحالی‌که بازی با حساسیت بالایی دنبال می‌شد، کارنیرو برای درمان ادن هازارد وارد زمین شد که طبق قوانین انگلیس، هازارد باید به خارج از زمین انتقال پیدا می‌کرد و چلسی که ده‌نفره بود، مجبور شد تا با خروج هازارد، دقایقی را نُه‌نفره به کارش ادامه دهد. با این اتفاق، مورینیوی خشمگین مقابل دوربین‌ها به‌سمت پزشک تیمش رفت و از جملات رکیکی علیه او استفاده کرد؛ ماجرایی که مثل یک بمب در فوتبال انگلیس ترکید و البته پایان همکاری کارنیرو را در این باشگاه لندنی رقم زد. ضمن اینکه درمورد مورینیو، گروه پزشکان لیگ برتر انگلیس نیز وارد میدان شدند و به حمایت از کارنیرو پرداختند، اما مورینیو هرگز از عقیده خود برنگشت و پایان کار این پزشک در چلسی رقم خورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->