درباره کوچه امام خمینی ۲۴ در مشهد و روزگار رفته بر آن | خیام؛ کوچه بود‌ها و نابود‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت دهه پایانی صفر، هر سال منسجم‌تر می‌شود پژمان‌فر خبر داد: افزایش ۴ درصدی تعداد زائران ایرانی شرکت‌کننده در مراسم اربعین ۱۴۰۴ نسبت‌به سال گذشته شهردار مشهد مقدس: رزق و روزی مدیریت شهری از اربعین و دهه آخر صفر است + فیلم عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: مردم، بیت‌الغزل خدمات در دهه آخر صفر بودند رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: هدف تیم بزرگ مدیریت شهری در دهه پایانی صفر، خدمت به زائران حضرت رضا(ع) بود ثبت جهانی توس همچنان در بلاتکلیفی| رفع ترافیک سه‌راه فردوسی اولویت مدیریت شهری است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه باغ‌راه شاهنامه چهره توس را دگرگون خواهد کرد پژمان‌فر: امروز فرزندان ما اسطوره‌های دیگری انتخاب می‌کنند، چون ظرفیت‌های خود را معرفی نکردیم انجام بازدید دوره ای از وسایل بازی کودکان در بوستان های مشهد شهرداری مشهد پیشگام در خدمات آبرسانی به مواکب در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس: هزینه‌های زیادی در حوزه توس و بولوار شاهنامه توسط مدیریت شهری صرف شده است | طرح تفصیلی توس دغدغه ۱۲ساله مردم به شمار می‌رود + فیلم معاون عمران شهرداری مشهد: باید ۷ پل دیگر بر روی بزرگراه پیامبراعظم(ص) ساخته شود شهردار منطقه ۱۲ مشهد: پیگیر طرح تفصیلی شاهنامه هستیم آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهم‌سطح سه‌راه فردوسی مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد همچنان ناسالم است (۹ شهریور ۱۴۰۴) مدیر عالی حرم مطهر رضوی: خدمات شهرداری در دهه آخر صفر امسال، روان‌تر، متنوع‌تر و بهتر از سال‌های گذشته بود + فیلم دیدار شهردار مشهد با مدیر عالی حرم مطهر رضوی | قلندرشریف: فاز نخست خط ۳ متروی مشهد رهاورد همکاری آستان قدس رضوی با مدیریت شهری بود + فیلم مزین شدن ۵۰ قاب مفاخر شهری مشهد به تصاویر شهدای ترور آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهمسطح سه راه فردوسی و افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

افزایش ۲ برابری توفقگاه‌های ناوگان باری سنگین در ششمین دوره مدیریت شهری مشهد

  • کد خبر: ۳۱۲۰۵۱
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
افزایش ۲ برابری توفقگاه‌های ناوگان باری سنگین در ششمین دوره مدیریت شهری مشهد
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: در ۳ سال گذشته ظرفیت توقفگاهی ناوگان باری سنگین از ۴۰ هزار مترمربع به ۹۲ هزار مترمربع افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید نژادحسین با بیان اینکه توقف‌های غیر مجاز کامیون‌ها و وسایل نقلیه باری سنگین در خیابان‌ها و کوچه‌ها، یکی از دلایل اصلی ایجاد ترافیک و اختلال در جریان تردد است، اظهارکرد: توقفگاه‌های حمل بار با فراهم آوردن مکان‌های مشخص برای توقف این وسایل نقلیه، به کاهش ترافیک کمک به سزایی می‌نماید.

وی گفت: توقفگاه‌های سازمان حمل بار درون شهری، فضا‌هایی اختصاصی هستند که برای توقف کامیون ها، وانت‌ها و سایر وسایل نقلیه باری در داخل شهر‌ها طراحی شده‌اند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: از مزایای اصلی این گونه توقفگاه‌ها می‌توان به کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا، بهبود ایمنی و تسهیل فعالیت‌های تجاری اشاره داشت.

نژادحسین تصریح کرد: سیاست ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در این حوزه، توسعه و افزایش کمی و کیفی خدمات در حوزه حمل بار درون شهری است.

وی گفت: بر همین اساس در ۳ سال گذشته ظرفیت توقفگاهی ناوگان باری سنگین از ۴۰ هزار مترمربع به ۹۲ هزار مترمربع افزایش یافته که از همین منظر برنامه‌ریزی جهت احداث توقفگاه ناوگان سنگین مفتح شرقی از سال گذشته آغاز و مراحل پایانی بهره‌برداری از این مکان به زودی محقق می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->