تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی «تروما» چهارمین علت مرگ در دنیا  ۱۰ فایده پیاده روی برای سلامت بدن | بهترین زمان پیاده‌روی چه زمانی است؟ بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند چند ساعت در شبانه‌روز بنشینیم، بایستیم و بخوابیم؟ منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران (۱۶ اردیبهشت) عزم جدی برای جلوگیری از «کوتاه قامتی» در کشور واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

آماده اجرای طرح «جریمه عابران پیاده» هستیم

  • کد خبر: ۳۱۶۴۷
  • ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
آماده اجرای طرح «جریمه عابران پیاده» هستیم
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درباره اجرایی شدن سامانه جریمه عابران پیاده گفت: ما کاملا آماده اجرا هستیم و نرم افزار آن هم آماده است.
به گزارش شهرآرانیوز، هفته گذشته بود خبر طراحی سامانه‌ای برای جریمه عابران پیاده منتشر شد، سامانه‌ای که رئیس پلیس راهور ناجا می‌گوید پلیس آماده اجرای آن است.

هفته گذشته، سردار سیدکمال هادیانفر در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم پلیس راهور تهران بزرگ، با تاکید بر اینکه ما باید به رعایت حق تقدم با اولویت عابران پیاده برسیم و به سمت جریمه کردن افراد برویم، گفته بود: ما سامانه مربوطه را طراحی کرده‌ایم، کد ملی و چهره افراد را هم داریم می‌توان تطبیق داد و جریمه کرد. اگر عابر پیاده تخلف کرد، می‌توان با این شیوه او را جریمه کرد.

در همین راستا نیز سردار سید کمال هادیانفر درباره اجرایی شدن این سامانه گفت: ما کاملا آماده اجرا هستیم و نرم افزار آن هم اماده است می‌توانیم پایلوت آن را در تهران اجرا کنیم. این سامانه به جهت توسعه انضباط ترافیکی کار خوبی است.

هادیانفر ادامه داد: اگر مردم بدانند که پلیس و دستگاه‌های مربوط مقید به اجرای این قانون است، معتقدم که بیش از ۹۰ درصدشان، قوانین را رعایت می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درباره مبلغ جریمه نیز گفت: مبلغ همان است که درقانون آمده است. مهم نفس عمل است و مبلغ مهم نیست. مهم این است که ما شهروند قانونمدار را نسبت به شهروند قانون گریز بشناسیم.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->