بازگشت مهاجری به لیگ برتر

  • کد خبر: ۳۱۷۲۵
  • ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۰
بازگشت مهاجری به لیگ برتر
در حالی که ذوب آهن با حسن استکی تمرین می کند، از اصفهان خبر رسید رضا مهاجری نزدیک ترین گزینه به نیمکت این تیم لیگ برتری است.

به گزارش شهرآرانیوز، تلاش های گسترده باشگاه ذوب آهن برای برگرداندن میودراگ رادولوویچ به اصفهان بی فایده بود و ذوب آهن تقریبا قید این سرمربی خارجی که از ترس کرونا حاضر به ادامه همکاری با اصفهانی ها نیست را زده است. ذوب آهن این روزها با حسن استکی، دستیار بومی رادولوویچ تمرین می کند و بازیکنان باتجربه این تیم اصفهانی هم حامی استکی هستند تا حالا که میودراگ رادولوویچ به اصفهان برنگشته، استکی که بازیکن اسبق این تیم است، به عنوان سرمربی در هفته های پایانی لیگ برتر نوزدهم بالای سرشان باشد اما در محافل فوتبالی این خبر به گوش می رسد که مدیران باشگاه ذوب آهن با محمد رضا مهاجری سرمربی سابق نساجی به توافق رسیده اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، محمدرضا مهاجری سرمربی ذوب آهن می شود.

 

هنوز معلوم نیست ذوب آهن اولین بازی اش در شروع دوباره لیگ برتر نوزدهم را با استکی مقابل شهر خودرو مشهد برگزار خواهد کرد یا در همین بازی هم رضا مهاجری که اتفاقا سابقه سرمربیگری شهر خودرو (البته با نام پدیده مشهد) را هم دارد، در این بازی روی نیمکت ذوب آهن می نشیند؟

 

البته در بازار گرمی ها، چند مربی بیکار دیگر هم مدعی داشتن پیشنهاد از ذوب آهن هستند اما به گفته یکی از بازیکنان این تیم، باشگاه یا با حسن استکی وارد لیگ برتر می شود و یا مهاجری را به خدمت می گیرد. به گفته این بازیکن، یکی از مربیان مطرح لیگ برتری که طرف مشورت مدیرعامل ذوب آهن قرار گرفته، رضا مهاجری را به او پیشنهاد کرده و همین توصیه باعث شده مهاجری شانس اول نشستن روی نیمکتی باشد که برخی بازیکنان ذوب آهن علاقه مندند در اختیار حسن استکی بماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->