وزارت علوم خبر داد: پیگیری حقوقی ترور دانشمندان در مجامع بین‌المللی فرماندار مشهد تأکید کرد: ضرورت رعایت الگوی مصرف آب از سوی کشاورزان و واحد‌های تولیدی کاهش ۴۹ درصدی حجم ترافیک مشهد با احداث تقاطع غیرهم‌سطح امام حسن مجتبی(ع) مشهد، پیشرو در توسعه اینترنت اشیا بیش از ۱۷ هزار کیلوگرم کاغذ باطله از ادارات و مراکز خصوصی مشهد در سه ماه نخست سال ۱۴۰۴ جمع‌آوری شد فعالیت هزار و ۴۰۰ دستگاه دوچرخه اشتراکی در ایستگاه‌های بایدو مشهد بازگرداندن کیف پول به صاحبش توسط اتوبوسران امانت‌دار مشهدی اهدای انگشتر سردار شهید حاجی‌زاده به سردار موسوی نفس‌های بریده شهر | هشدار آلودگی هوای مشهد در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ قدرت خرید و ارزش حقوق بازنشستگان روز به روز پایین می‌آید | در شرایط حساس از معلولان حمایت کنید پایان عملیات بازگشت بیش از ۱۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۴ از طریق فرودگاه بین‌المللی مشهد ترافیک سنگین در خروجی‌های مشهد (۱۷ تیر ۱۴۰۴) شهردار مشهد: باید الزامات مناسب‌سازی سازی تردد افراد دارای معلولیت در پروژه های شهری رعایت شود پیشینه روضه‌خوانی در ایران و خراسان | ذکر مصیبت در روضه‌های کهن صدور ۳۹۹۰ رأی توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ مشهد در سه ماهه اول سال ۱۴۰۴ درخواست ساکنان محله پنج تن آل عبا مشهد: تهدید اراضی خاکی و خالی را به فرصت تبدیل کنید دعوت از نهادهای بین‌المللی برای محکومیت اقدامات رژیم صهیونی پیشرفت ۵۲ درصدی کمپ ورزشی شهدای شهرداری مشهد| پروژه تا بهمن‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید آلودگی دست از سر هوای مشهد برنداشت | ثبت بیستمین روز متوالی آلودگی (۱۶ تیر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: با هزینه ساخت هر کیلومتر مترو می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم

  • کد خبر: ۳۲۲۲۹۶
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: با هزینه ساخت هر کیلومتر مترو می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما با هزینه ساخت هر کیلومتر قطارشهری می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم. اگر ساخت خط سه الان انجام نمی‌شد، کسی نمی‌توانست با این نرخ تورم بعداً انجام دهد.
اکرم مقدسی
خبرنگار اکرم مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی امروز، ۲۶ اسفند ۱۴۰۳، در مراسم آغاز عملیات تست نهایی مسیر و ایستگاه‌های فاز اول خط ۳ قطارشهری مشهد اظهار کرد: ساخت قطارشهری حاصل تلاش صد‌ها هزار نفرساعت نخبه‌ترین نیرو‌های این کشور است. موضوع قطارشهری موضوع حساسی بوده و تلاش بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است.

وی بیان کرد: همکاران ما در قطارشهری در هر شیفت، روزی هشت ساعت ۴۰ متر زیر زمین کار می‌کنند و دسترسی به بیرون ندارند. حدود ۴۰۰۰ نفر در قطارشهری خط سه و چهار فعالیت دارند. اگر مجاهدت شبانه‌روزی این عزیزان نباشد، قطارشهری شکل نمی‌گیرد.

ناصحی افزود: ما با هزینه ساخت هر کیلومتر قطارشهری می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم. اگر ساخت خط سه الان انجام نمی‌شد، کسی نمی‌توانست با این نرخ تورم بعداً انجام دهد. اتفاقی که رقم خورده اتفاق مبارکی است. امیدواریم این خدمتی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد و اتصال قطارشهری به حرم باعث خیر و برکت برای شهر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: ارزان‌ترین و پاک‌ترین تردد در شهر مترو بوده و این افتخار بزرگی است که در دوره ما رقم خورد و خط سه در مدار خدمت قرار گرفت. قیمت تمام‌شده هر بلیت قطارشهری ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان است که در صحن پیشنهاد ۵ هزار تومانی را مطرح کردند، اما مقاومت کردیم و با ۲ هزار تومان تصویب شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->