بهره‌گیری از پساب در آبیاری فضای سبز مشهد با مشارکت بخش خصوصی توسعه زیرساخت‌های اقامتی مشهد طی افتتاحیه‌های هفته دولت کیفیت هوای مشهد همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (۱۸ شهریور ۱۴۰۴) رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: قرارگاه ساماندهی ساخت‌وساز شهری تشکیل شود تخریب دامنه شمالی و نوک قله اژدرکوه | جاده شمالی تیر آخر را به قلب اژدها زد! کارگر پاکدست فرودگاه مشهد کیف پول یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند +عکس گره کوهستان پارک شادی کورتر شد | با وجود آمادگی مدیریت شهری مشهد زمین پارک به سازمان دیگری واگذار شد شهردار مشهد مقدس: شهر مشهد در کشور، رتبه‌ اول و در غرب آسیا، رتبه‌ سوم هوشمندسازی را دارد «کینیاز دابیژا»، سرکنسول روسیه تزاری در مشهد متهم ردیف‌اول واقعه به توپ‌بستن حرم رضوی اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا پایان شهریورماه پاسخ گویی تلفنی مدیرعامل تاکسی‌رانی مشهد | چند کورس پاسخگویی برای سرویس مدارس گذر از بحران آبی با هم‌افزایی شهرداری مشهد و شرکت آب و فاضلاب علت اختلال در خط یک مترو مشهد چه بود؟ (۱۷ شهریور ۱۴۰۴) مشارکت شهروندان، زمینه‌ساز توسعه شهر انتخاب «رئیس» و «نایب‌رئیس» کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد برای سال پنجم افتتاح معراج شهدا در هفته دفاع مقدس کاهش ۳۰ درصدی مبتلایان به سالک در یکسال اخیر با اقدامات شهرداری مشهد | مبارزه با سالک جواب داد بوستان مینیاتوری مشهد با نصب ۳۲ المان جدید احیا می‌شود بخش اول فاز یک بوستان جهانشهر مشهد چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید؟
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: با هزینه ساخت هر کیلومتر مترو می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم

  • کد خبر: ۳۲۲۲۹۶
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: با هزینه ساخت هر کیلومتر مترو می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما با هزینه ساخت هر کیلومتر قطارشهری می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم. اگر ساخت خط سه الان انجام نمی‌شد، کسی نمی‌توانست با این نرخ تورم بعداً انجام دهد.
نگار مقدسی
خبرنگار نگار مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی امروز، ۲۶ اسفند ۱۴۰۳، در مراسم آغاز عملیات تست نهایی مسیر و ایستگاه‌های فاز اول خط ۳ قطارشهری مشهد اظهار کرد: ساخت قطارشهری حاصل تلاش صد‌ها هزار نفرساعت نخبه‌ترین نیرو‌های این کشور است. موضوع قطارشهری موضوع حساسی بوده و تلاش بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است.

وی بیان کرد: همکاران ما در قطارشهری در هر شیفت، روزی هشت ساعت ۴۰ متر زیر زمین کار می‌کنند و دسترسی به بیرون ندارند. حدود ۴۰۰۰ نفر در قطارشهری خط سه و چهار فعالیت دارند. اگر مجاهدت شبانه‌روزی این عزیزان نباشد، قطارشهری شکل نمی‌گیرد.

ناصحی افزود: ما با هزینه ساخت هر کیلومتر قطارشهری می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم. اگر ساخت خط سه الان انجام نمی‌شد، کسی نمی‌توانست با این نرخ تورم بعداً انجام دهد. اتفاقی که رقم خورده اتفاق مبارکی است. امیدواریم این خدمتی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد و اتصال قطارشهری به حرم باعث خیر و برکت برای شهر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: ارزان‌ترین و پاک‌ترین تردد در شهر مترو بوده و این افتخار بزرگی است که در دوره ما رقم خورد و خط سه در مدار خدمت قرار گرفت. قیمت تمام‌شده هر بلیت قطارشهری ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان است که در صحن پیشنهاد ۵ هزار تومانی را مطرح کردند، اما مقاومت کردیم و با ۲ هزار تومان تصویب شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->