ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان میزبانی مشهد از لیگ والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور ایوب العملود به ایران رسید + عکس مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس زنوزی خواستار قرارداد جدید سه پرسپولیسی باشگاه پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن صادقی گولسیانی صدای گاریدو را درآورد اخباری یا ایپاسی یکی جانشین بیرو می‌شوند ناراحتی مربیان پایه پرسپولیس از گاریدو تیم ملی از ۹ شهریور استارت می‌زند جریمه استقلالی‌ها شفاف می‌شود! سوئیت اختصاصی برای نکونام در استقلال پیروزی‌های ۷۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس پایان کار پرسپولیس با جذب ۳ بازیکن خارجی سیاست استقلال در فصل جدید: با رقبا به اردو نمی‌رویم! افزایش سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری به بن‌بست خورد زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ واکنش باشگاه استقلال به جدایی حسینی: قرارداد دارد ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس
سرخط خبرها

رفع مصدومیت شجاع خلیل‌زاده در لحظه آخر

  • کد خبر: ۳۲۲۵۱
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
رفع مصدومیت شجاع خلیل‌زاده در لحظه آخر
شجاع خلیل زاده قرار نبود به علت مصدومیت در مصاف با پیکان به میدان برود اما در آخرین لحظه آماده بازی شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، محمد نادری و سید جلال حسینی جزو مصدومان پرسپولیس بودند که با تلاش کادر پزشکی این تیم به بازی با پیکان رسیدند، اما شاید کسی نمی دانست پرسپولیس جدای از این دو یک مصدوم بزرگ دیگرهم دارد و او کسی نبود مگر؛ شجاع خلیل زاده!


این مدافع قلدر و سرزن حتی یکی از تمرینات پیش از بازی با پیکان را از دست داده و نتوانسته بود در کارهای گروهی شرکت کند.


با این وجود دست اندرکاران تیم پرسپولیس صدای مصدومیت شجاع خلیل زاده را درنیاوردند. این بازیکن کلیدی ازناحیه کمرو گردن دچاردرد شدیدی شده بود که درنهایت پزشکان این تیم او را آماده بازی با پیکان کردند.

 


شجاع خلیل زاده یکی از مدافعان مورد اعتماد یحیی گل محمدی است که به سبک بازی اش علاقه خاصی دارد.

 

شجاع شب گذشته در بازی با پیکان و کنارمحمد حسین کنعانی زادگان عملکرد خوبی داشت و روی زمین و هوا همه توپ ها را زد ونقش ویژه‌ای در پیروزی 3 بر ۱ تیمش بازی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->