تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

قتل فجیع قهرمان پاورلیفتینگ ایران در رشت

  • کد خبر: ۳۲۴۷۰
  • ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
قتل فجیع قهرمان پاورلیفتینگ ایران در رشت
بابک پارسا، قهرمان سابق پاورلیفتینگ ایران در رشت به قتل رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، بابک پارسا در سه راه معلم رشت به ضرب چاقو مجروح شد که به دلیل شدت جراحات وارده درگذشت. در این خصوص سرهنگ شعبانی گفت : این قهرمان ۴۰ ساله ۲۴ ساعت پس از انتقال به بیمارستان پور سینای رشت فوت کرد. دلیل قتل پارسا اختلافات  شخصی عنوان شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مقتول بر اثر دو ضربه چاقو در ناحیه دست و گردن مجروح شده بود، گفت: علت این قتل اختلافات شخصی بود.رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: قاتل ۳۳ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت در حوالی میدان فرهنگ دستگیر شد.

 

به گفته شاهدان در صحنه فرشاد. ص از هم‌محلی‌های مقتول که سابقه مشاجره با وی را در گذشته داشت، وقتی فرصت را مهیا می بیند ضربات ناگهانی چاقو بر شاهرگ گردن بابک و ضربه ای دیگر بر رگ دست او وارد می کند و به سرعت از محل جنایت متواری می گردد.

 

حاضران در صحنه تعریف می کنند که در پی این نزاع خون بسیار زیادی از بابک رفت بطوریکه تمام دیوارها و سنگفرش محوطه غرق در خون و خون در جوی آب نزدیک محل جنایت جاری شد!

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->