دومین جشنواره سرود فجر بسیج خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت  رونمایی از ۸ بازی قرآنی در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) گریم غافلگیرکننده «سارا بهرامی» در یک نمایش + عکس برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی گزارشگران تهی دست! از فرمانروایان ایرانی آناتولی چه می‌دانیم؟ برگزاری کنگره «بانوان تأثیرگذار» گامی در راستای معرفی بانوی مسلمان ایرانی است استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم «داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» در مشهد برگزار شد (۳ مرداد ۱۴۰۳) | فعالیت ۸ هزار زن تأثیرگذار در خراسان‌رضوی عکس‌های دیده‌نشده از سعید راد مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر «سعید راد» با حضور هنرمندان (۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم
سرخط خبرها

اجرای «صابر ابر» در فضای باز تالار وحدت

  • کد خبر: ۳۲۸۲۲
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
اجرای «صابر ابر» در فضای باز تالار وحدت
صابر ابر از نیمه اول مرداد در نمایش «هِه» به طراحی و کارگردانی پیمان قدیمی در فضای باز تالار وحدت به ایفای نقش خواهد پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایش «هِه» به طراحی و کارگردانی پیمان قدیمی و با بازی صابر ابر از نیمه اول مرداد ماه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

«هِه» بر اساس رمان «تنهایی پرهیاهو» اثر بهومیل هرابال و ترجمه‌ پرویز دوایی، توسط پیمان قدیمی برای اجرای تئاتر بازنویسی شده ‌است. این نمایش در شیوه‌ اجرایی خود از تمهیدات دیگرگونه‌ای بهره می‌برد به نحوی که در پرهیز از تداخل آلودگی‌های صوتی محیط، صدای نمایش «هِه» توسط تلفن همراه و هدفون شخصی تماشاگران قابل شنیدن خواهد بود.

صابر ابر و پیمان قدیمی پیش از این در پروژه «غمنومه‌ فریدون» و پرفورمنس «مردُمانی» سابقه همکاری داشته‌اند.

عکس کنار خبر از مهرداد متجلی است.

مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->