حضور ۵۰۰۰ زائر پیاده در مشهد برای عزاداری عاشورای حسینی هوای مشهد در وضعیت ناسالم قرار گرفت (۱۵ تیر ۱۴۰۴) استقرار ۶ جایگاه ارزاق عمومی و ۸ نانوایی سیار در اطراف حرم مطهر رضوی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خیمه سوزان در مشهد کجا بریم؟ تل‌آویو به دنبال جایگزینی برای فرودگاه بن‌گوریون هوای کلانشهر مشهد، همچنان «ناسالم» (۱۴ تیر ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: مشهدالرضا(ع) آماده میزبانی از عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی است آماده‌باش ۱۰ هزار دستگاه تاکسی هم‌زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی مشهد آماده میزبانی از عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی است | خدمات شهری در آماده‌باش کامل افزایش سرویس‌دهی خط ۳ مترو مشهد در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۴) ویدئو| تصاویر تکمیلی از لحظه تکان دهنده اصابت پرتابه های رژیم صهیونیستی در تجریش تهران افزایش ساعات ارائه خدمات در پارکینگ‌های مشهد در تاسوعا و عاشورای حسینی حجره‌های بازار رضا‌ (ع) مشهد همچنان میزبان یک پیشه تاریخی است | گل کاشتن روی مخمل‌های محرمی تمهیدات ترافیکی مشهد در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۴) تعطیلی اماکن ورزشی شهرداری مشهد به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی زنگنه: APA باید جنایات اسرائیل را محکوم کند الجزیره نوشت: حملات به ایران اشتباهی راهبردی بود پنتاگون: نیرویی در خاورمیانه جابه‌جا نمی‌کنیم سرویس‌دهی رایگان خطوط اتوبوس منتهی به حرم امام‌رضا(ع) در روز‌های تاسوعا و عاشورا (۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز «بسیار ناسالم» است (۱۲ تیر ۱۴۰۴) هشدار رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به دشمنان (۱۱ تیر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت شود و توسعه یابد

  • کد خبر: ۳۳۰۰۲۱
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۲۱:۴۰
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت شود و توسعه یابد
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت شود و توسعه یابد؛ این موضوع جزو اولویت‌های اصلی حوزه ارتباطات شهرداری است و شورای اسلامی شهر نیز از آن حمایت کامل می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در نهضت پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت و توسعه یابد؛ این موضوع جزو اولویت‌های اصلی حوزه ارتباطات شهرداری است و شورای اسلامی شهر نیز از آن حمایت کامل می‌کند.

وی افزود: اعتماد بالای شهروندان به این مرکز، با ثبت روزانه حدود ۲ هزار تماس، خود گواهی روشن بر نقش حیاتی ۱۳۷ در مدیریت شهری و پاسخگویی به مطالبات مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: این در حالی است که مرکز ۱۳۷ به صورت شبانه‌روزی، در چند شیفت و حتی ایام تعطیل فعال است و پیام‌ها، مشکلات، انتقادات و گزارش‌های مردمی را دریافت و پیگیری می‌کند.

ناصحی تاکید کزد: کارکنان این مرکز با تکیه بر دانش تخصصی و اشراف بر حوزه‌های مختلف شهری، به گونه‌ای عمل می‌کنند که هر یک را می‌توان دایره‌المعارفی از مسائل شهری دانست. توان پیگیری بالا، انعطاف در پاسخگویی و آشنایی با چالش‌های متنوع شهر از ویژگی‌های برجسته نیرو‌های این مرکز است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->