مشهد، میدان طلایی سرمایه‌گذاری و رونق پایدار شهری فروش ۶۵ میلیون دلاری یک مجموعه هنری ارزشمند مشهد در زمینه مدیریت پسماند یک خوشه صنعتی کامل ایجاد کرده است دستگیری ۱۷ نفر از اراذل و اوباش در مشهد (۴ خرداد ۱۴۰۴) حاجی‌بگلو: سودآوری سرمایه‌گذاری در مشهد تضمین‌شده است استاندار خراسان رضوی: مصرانه پیگیر تعیین تکلیف کوهستان پارک شادی هستیم +فیلم قفل ۱۴ ساله اراضی وکیل‌آباد با تفاهم‌نامه جدید شهرداری مشهد باز می‌شود + فیلم ناصحی: شهرآرا، سنگر صداقت در مسیر خدمت به شهر و مردم است چلۀ فرهنگ‌بانی پژمان‌فر: شهرآرا اعتماد عمومی را جلب کرده است هوای مشهد در مرز ناسالم شدن (۳ خرداد ۱۴۰۴) یک شهر و یک شهرآرا چمران: سرمایه‌گذاری در مشهد آینده‌ساز است انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری مشهد و بانک تجارت برای جهش پروژه‌های شهری (۲ خرداد ۱۴۰۴) تلاش شهرداری و شورای شهر مشهد برای مقابله با چالش‌های فضای سبز و حمل‌ونقل مشهد (۲ خرداد ۱۴۰۴) شهرداری مشهد در مسیر درآمدزایی پایدار با نوآوری‌های مالی و اقتصادی مشهد در حوزه سرمایه‌گذاری‌های غیرساختمانی، شهری بکر و سرمایه‌پذیر است تأمین آب فضای سبز مشهد با مدل نوین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز اجرای پروژه عظیم عصمتیه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت شود و توسعه یابد

  • کد خبر: ۳۳۰۰۲۱
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۲۱:۴۰
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت شود و توسعه یابد
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت شود و توسعه یابد؛ این موضوع جزو اولویت‌های اصلی حوزه ارتباطات شهرداری است و شورای اسلامی شهر نیز از آن حمایت کامل می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در نهضت پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت و توسعه یابد؛ این موضوع جزو اولویت‌های اصلی حوزه ارتباطات شهرداری است و شورای اسلامی شهر نیز از آن حمایت کامل می‌کند.

وی افزود: اعتماد بالای شهروندان به این مرکز، با ثبت روزانه حدود ۲ هزار تماس، خود گواهی روشن بر نقش حیاتی ۱۳۷ در مدیریت شهری و پاسخگویی به مطالبات مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: این در حالی است که مرکز ۱۳۷ به صورت شبانه‌روزی، در چند شیفت و حتی ایام تعطیل فعال است و پیام‌ها، مشکلات، انتقادات و گزارش‌های مردمی را دریافت و پیگیری می‌کند.

ناصحی تاکید کزد: کارکنان این مرکز با تکیه بر دانش تخصصی و اشراف بر حوزه‌های مختلف شهری، به گونه‌ای عمل می‌کنند که هر یک را می‌توان دایره‌المعارفی از مسائل شهری دانست. توان پیگیری بالا، انعطاف در پاسخگویی و آشنایی با چالش‌های متنوع شهر از ویژگی‌های برجسته نیرو‌های این مرکز است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->