تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۲۵۰ پرستار مشهدی به کرونا مبتلا شده‌اند

  • کد خبر: ۳۳۱۰۸
  • ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
۲۵۰ پرستار مشهدی به کرونا مبتلا شده‌اند
بیش از ۲۵۰ پرستار شاغل در بیمارستانها و مراکز درمانی شهرستان مشهد تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز، رییس هیات مدیره نظام پرستاری مشهد و شهرستان‌های تابعه روز دوشنبه با بیان این مطلب در گفتگو با ایرنا افزود: تمام پرستارانی که حین خدمت در بیمارستان‌های این شهر به بیماری کرونا مبتلا شده بودند بهبود یافته‌اند و یا در حال درمان هستند.
محسن گچپزان افزود: برخی از پرستاران مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و شرایط سختی را سپری کرده‌اند، اما خوشبختانه تاکنون هیچ مورد فوتی از پرستاران شاغل در مراکز درمانی ویژه کرونا در مشهد نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: بیشتر این پرستاران در بیمارستان‌های ویژه درمان بیماران کرونایی شامل بیمارستان‌های شریعتی، امام رضا (ع) و اکبر مشغول فعالیت بودند که حین خدمت به کرونا مبتلا شدند.

رییس هیات مدیره نظام پرستاری مشهد و شهرستان‌های تابعه تعداد کادر پرستاری عضو این نظام پرستاری را در شهرستان‌های مشهد، کلات، چناران و فریمان ۱۱ هزار نفر عنوان کرد. هم اکنون بیش از ۱۳ هزار نفر در کادر پرستاری مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعم از خصوصی و دولتی فعالیت می‌کنند.

بانوان بیش از ۶۵ درصد پرستاران شاغل در بیمارستان‌های مشهد را تشکیل می‌دهند.

حدود ۸۰ درصد جمعیت خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه جمعیت این استان در ۱۷ شهرستان، زیر پوشش خدمات بهداشت و درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور هستند.

براساس آخرین آمار رسمی، تاکنون ۲۴۰ هزار و ۴۳۸ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۶۳ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۵۷۱ تن رسیده است.

همچنین تاکنون ۲۰۱ هزار و ۳۳۰ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.
 
منبع:عصرایران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->