کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

آینده نامعلوم هافبک تیم ملی فوتبال

  • کد خبر: ۳۳۱۶
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
  • ۱
آینده نامعلوم هافبک تیم ملی فوتبال
الاهلی در پست امید ابراهیمی بازیکن خرید

باشگاه الاهلی قطر با یک بازیکن استرالیایی به توافق نهایی رسید و به احتمال خیلی زیاد او جایگزین امید ابراهیمی خواهد شد. الرای قطر نوشت: امید ابراهیمی در فصل نخست حضور خود در الاهلی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. این بازیکن ایرانی قراردادی دوساله با الاهلی دارد، اما ظاهرا این باشگاه قطری به‌دنبال فسخ قرارداد با اوست. روزنامه الرای در شماره دیروز خود نوشت که باشگاه الاهلی با شین‌لوری، بازیکن استرالیایی، به توافق نهایی رسیده و این بازیکن برای حضور در تست پزشکی الاهلی وارد قطر شده است. این روزنامه نوشت که سهمیه بازیکنان خارجی الاهلی تکمیل شده و با توجه به اینکه لوری بازیکن آسیایی است، در صورت عقد قرارداد با او به احتمال خیلی زیاد جایگزین امید ابراهیمی خواهد شد. الاهلی که به‌تازگی اردوی خارجی خود را برای حضور در رقابت‌های این فصل به اتمام رسانده است، از 5 بازیکن خارجی در ترکیب خود بهره می‌برد. ماتیاس هرناندز بازیکن سابق زسکامسکو، محمد دیامی سنگالی، نبیل الزهر از المغرب، امید ابراهیمی از ایران و هرنان از پاراگوئه. با توجه به تکمیل‌بودن سهمیه‌های تیم فوتبال الاهلی، این مدافع جانشین امید ابراهیمی (سهمیه آسیایی الاهلی) می‌شود.


گزینه‌های پیش روی امید
با نمایشی که امید ابراهیمی در لیگ قطر داشت، احتمالا این بازیکن در لیگ قطر می‌ماند و با تیم دیگری به توافق خواهد رسید. شنیده شده خود امید هم علاقه‌مند به ادامه حضور در قطر است؛ اما بعید نیست تیم‌های ایرانی هم در این مدت اقدام کنند و برای خرید ابراهیمی دست‌به‌کار شوند. امید در صورت بازگشت به لیگ ایران هم چند گزینه دارد.
قطعا گزینه نخست امید ابراهیمی برای بازگشت به فوتبال ایران، استقلال است؛ تیمی که در پست هافبک‌دفاعی با ترافیک بازیکن مواجه شده، ولی با توجه به اینکه همچنان لیست این تیم برای خرید بازیکن جای خالی دارد، در صورت علاقه امید، استراماچونی می‌تواند او را در ترکیب تیمش، جلوتر از سایر نفرات قرار دهد.
سپاهان دیگرتیمی است که نشان داده است برای خرید چنین‌بازیکن‌هایی پیش‌قدم می‌شود. امید سابقه بازی در سپاهان و همچنین شاگردی امیر قلعه‌نویی را دارد و شاید این تجربه، او را به اصفهان بکشاند. همچنین تنهاهافبک‌دفاعی قابل اتکای قلعه‌نویی، مهدی کیانی است؛ بازیکن ‌سی‌وسه‌ساله‌ای که خرید امید ابراهیمی می‌تواند کمک زیادی به او بکند.
تراکتور با خرید رضا اسدی و حضور اکبر ایمانی و احسان حاج‌صفی در این پست بعید است که برای خرید امید اقدام کند. همچنین خود ابراهیمی هم احتمالا به تیم‌هایی مانند پرسپولیس نرود و گزینه‌هایش محدودتر می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
عرفان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->