عربستان مالک جدید بازی FIFA معرفی قابلیت Agent Mode توسط مایکروسافت هر روز یک میلیارد تومان هدیه برای دعوت از دوستان به بلو یا بلوجونیور مدل Claude Sonnet 4.5، هوش مصنوعی پیشرفته‌ای برای کدنویسی رونمایی موتورولا از گوشی باریک Moto X70 Air تا اوایل آبان ۱۴۰۴ آموزش رایگان لینوکس با Linux Journey شیائومی پد مینی با نمایشگر ۸.۸ اینچی و تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ پلاس عرضه شد + عکس تریلر جدید Battlefield ۶ طعنه‌ای جدی به Call of Duty زد + جزئیات کمپینگ و تاریخ عرضه ویدئو | رونمایی از بزرگ‌ترین توربین بادی هوایی جهان توسط چین معرفی آیفون ۱۷e؛ گزینه اقتصادی اپل برای خریداران هوشمند معرفی اسنپدراگون ۸ الیت نسل ۵ | قدرتمندترین تراشه موبایل معرفی تلویزیون‌های سری TV S Pro Mini LED ۲۰۲۶ شیائومی سم آلتمن: هوش مصنوعی تا ۲۰۳۰ از هوش انسانی پیشی می‌گیرد بانک مرکزی سقف خرید سالانه تتر را تعیین کرد اینترنت آزاد محقق نشد، حالا وعده بهبود کیفیت تا شب عید الکامپ ۱۴۰۴؛ گردهمایی بزرگ فناوری ایران معرفی یخچال هوشمند ۲۰۲۵ شیائومی | تولید یک کیلوگرم یخ در یک ساعت! گوگل ۲۷ ساله شد | از روز‌های نخست تا تسلط بر دنیای اینترنت
سرخط خبرها

کدام برند بیشترین سهم بازار گوشی‌های هوشمند چین در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۵ را داشت؟

  • کد خبر: ۳۳۴۶۴۹
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۷:۱۹
کدام برند بیشترین سهم بازار گوشی‌های هوشمند چین در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۵ را داشت؟
مؤسسه‌ی تحقیقاتی کانترپوینت رتبه‌بندی بازار گوشی‌های هوشمند چین را در سامه اول ۲۰۲۵ اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بر اساس گزارش مؤسسه‌ی تحقیقاتی کانترپوینت، هواوی در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۵ موفق شد رتبه‌ی اول بازار گوشی‌های هوشمند چین را از آن خود کند؛ جایگاهی که در رقابت شدید میان برند‌های چینی و بین‌المللی، دستاورد مهمی برای این شرکت محسوب می‌شود.

در مجموع، بازار موبایل چین در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۵ نسبت به سال گذشته رشد ۵ درصدی را تجربه کرده که بخشی از آن حاصل اجرای طرح یارانه‌ای دولت چین بوده است. بااین حال، روند صعودی دوام چندانی نداشت و با پایان فصل تعطیلات، تقاضای بازار کاهش یافت و رشد کلی کمتر از حد انتظار تحلیلگران بود.

کدام برند بیشترین سهم بازار گوشی‌های هوشمند چین در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۵ را دارد؟

هواوی در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۵ با سهم ۱۹ درصدی در صدر جدول بازار گوشی‌های هوشمند چین ایستاد؛ این سهم نسبت به سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۴، دو درصد افزایش داشته است. شیائومی نیز با سهم ۱۹ درصدی در رتبه‌ی دوم قرار گرفت، اما رشد سه‌درصدی آن نسبت به فصل قبل، عملکرد بهتری را نشان می‌دهد.

اپل که قبلاً سهم ۱۷ درصدی از بازار گوشی‌های هوشمند چین داشت، با افت ۲ درصدی اکنون فقط ۱۵ درصد از بازار این کشور را در اختیار دارد و به رتبه‌ی سوم سقوط کرده است. تحلیلگران کانترپوینت این کاهش را به ساختار خاص طرح یارانه‌ای دولت مرتبط می‌دانند، زیرا فقط گوشی‌هایی که قیمت آنها بیش از ۶ هزار یوان (حدود ۸۲۰ دلار) است، مشمول تخفیف می‌شوند و بیشتر مدل‌های گوشی آیفون، از جمله سری پرو، بالاتر از این آستانه‌ی قیمتی قرار دارند.

اوپو با سهم ۱۵ درصدی و رشد یک درصدی در جایگاه چهارم بهترین برند‌های گوشی هوشمند چین ایستاد و ویوو با کاهش چهار درصدی نسبت به فصل گذشته، از ۱۸ به ۱۴ درصد سقوط کرد. آنر نیز با سهم ۱۳ درصدی، رتبه‌ی ۶ را به خود اختصاص داد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->