ارتباط دوسویه مدیران شهرستان‌ها با اعضای انجمن‌های میراث فرهنگی بر رونق گردشگری تأثیرگذار است مروری بر کلاهبرداری رایج فروش بلیت جعلی | سفر ناتمام؛ روایتی از یک اعتماد نابجا! تشکیل کمیته‌های مشاوره‌ای برای دانش‌آموزان و فرهنگیان آسیب‌دیده آغاز فرایند اصلاح روش‌های آموزش و یادگیری در مدارس ابتدایی بهره‌گیری از اوقات فراغت دانش‌آموزان در زیباسازی فضاهای آموزشی فراخوان دانشگاه شهید بهشتی برای ارسال یادداشت اساتید در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (سه‌شنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۴) | تداوم روند کاهش دما تا فردا رئیس سازمان مدارس غیردولتی: محاسبه ۳۰ روز بیمه برای معلمان اجباری است اسامی فرآورده‌های غذایی غیرمجاز اعلام شد (۱۷ تیر ۱۴۰۴) لیست دانشگاه‌های خارجی مورد اعتماد وزارت علوم در سال ۲۰۲۶ نوجوان مرگ مغزی در مشهد به ۵ بیمار نیازمند عضو زندگی بخشید (۱۷ تیر ۱۴۰۴) آیا کاهش اشتهای کودکان در تابستان طبیعی است؟ توزیع کارت جدید بانکی برای بازنشستگان فراجا (۱۷ تیر ۱۴۰۴) حضور استان کرمان در فهرست رقابت بهترین مرکز گردشگری جهان در سال ۲۰۲۵ تورهای غیرمجاز، عامل افزایش نرخ بیکاری راهنمایان گردشگری زمان آغاز هدایت تحصیلی دانش‌آموزان اعلام شد بهترین خوراکی‌ها برای پاکسازی گرد و غبار از ریه خبر جدید از پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی (۱۷ تیرماه ۱۴۰۴) مجوز داروخانه‌های متخلف در جنگ ۱۲روزه، لغو شود جریمه ۲۲ میلیارد ریالی برای دارنده ۲۰۸ دستگاه ماینر قاچاق در مشهد (۱۷ تیر ۱۴۰۴) آخرین جزئیات درمورد نوبت دوم کنکور ۱۴۰۴ | نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و مراحل رفع نقص (۱۷ تیر ۱۴۰۴) تولد ۷۰ نوزاد گاندو برای اولین بار در ایران لزوم واکسیناسیون حیوانات خانگی | اجتناب از مصرف فرآورده‌های دامی غیرپاستوریزه نتایج کنکور دانشگاه‌های افسری ارتش اعلام شد (۱۷ تیر ۱۴۰۴) پیش‌بینی هواشناسی امروز (۱۷ تیر ۱۴۰۴) | گذر موج بارشی از کشور در ۲ روز آینده هشدار وزارت بهداشت درباره خطر آلودگی سبزیجات به مدفوع سگ و گربه کارت ورود به جلسه کنکور ۲۲ تیرماه منتشر می‌شود وزیر آموزش و پرورش ابلاغ کرد: ممنوعیت رد دانش‌آموزان میان‌پایه به بهانه افت معدل
سرخط خبرها

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: اگر کسی مدرکی بر لورفتن سؤالات امتحانی دارد، ارائه کند

  • کد خبر: ۳۳۶۲۰۴
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۴۲
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: اگر کسی مدرکی بر لورفتن سؤالات امتحانی دارد، ارائه کند
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره ابهامات و مطالب مطرح‌شده درخصوص لورفتن سؤالات امتحانات نهایی ۱۴۰۴ گفت: موضوع لورفتن سؤالات امتحان نهایی را تکذیب می‌کنم. تاکنون گزارش، سند و مدرکی مبنی بر اینکه ادعا شود سؤالات لو رفته، نداریم؛ سؤالات امتحانی قابل‌لورفتن نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ روز گذشته احسان عظیمی راد، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نشستی خبری از لو رفتن سؤالات امتحانات نهایی خبر داده و اعلام کرده بود خود آموزش و پرورش باید مراحل و مراتبی که دچار ضعف و اشکال در این قضیه است را پیگیری کند.

وی همچنین درباره چرایی لو رفتن سؤالات آزمون‌ها گفت که در جلسه کمیسیون آموزش مجلس این موضوع با حضور وزیر آموزش و پرورش پیگیری خواهد شد.

علی فرهادی درباره ابهامات و مطالب مطرح شده در این خصوص گفت: موضوع لو رفتن سؤالات امتحان نهایی را تکذیب می‌کنم. تاکنون گزارش، سند و مدرکی مبنی بر اینکه ادعا شود سؤالات لو رفته، نداریم. سؤالات امتحانی قابل لو رفتن نیست، ۳ تا ۴ دقیقه قبل از شروع آزمون، لینک سوال به حوزه ارسال و در حوزه امتحانی پرینت گرفته و همانجا نیز امتحان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از امتحان نیز سؤالات را معمولاً منتشر می‌کنیم تا امکان سوء استفاده نباشد افزود: برای طرح مسائل این چنینی باید حتماً مدرک و دلیل مستند وجود داشته باشد. اگر کسی مدرکی دارد به آموزش و پرورش ارائه دهد تا بررسی انجام شود، اما بر اساس یافته‌ها و بررسی‌ها، اصلا چنین چیزی صحت ندارد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره سخنان سخنگوی مجلس درخصوص ورود وزیر آموزش و پرورش به موضوع نیز اعلام کرد: تاکنون جلسه‌ای در این خصوص که سند و مدرکی ارائه شود نداشتیم.

فرهادی افزود: در جلسات امتحان تجهیزات، سیگنال یاب و موبایل یاب و ... داریم. امتحانات در اوج سلامت درحال برگزاری است. حفظ آرامش روانی دانش آموزان و مردم مهم است و نباید به اخبار کذب توجه کرد.

وی تاکید کرد: درخصوص برگزاری سلامت امتحانات نهایی با اطمینان اعلام می‌کنم که مشکلی نداریم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->