تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

تهیه کننده فیلم «زن‌ها فرشته‌اند ۲»: با قدرت اکران فیلم را شروع می‌کنیم

  • کد خبر: ۳۳۷۸۸
  • ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
تهیه کننده فیلم «زن‌ها فرشته‌اند ۲»: با قدرت اکران فیلم را شروع می‌کنیم
محمد حسین فرحبخش درباره اینکه آیا قصد انصراف از اکران فیلم «زن‌ها فرشته‌اند۲» را دارد یا خیر، گفت: سینما امن‌ترین جایی است که می‌توانید پیدا کنید. پس خط‌‌‌شکنی کرده و با قدرت اکران فیلم «زن‌ها فرشته‌اند۲» را شروع می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛  شورای صنفی نمایش در آخرین جلسه خود اعلام کرد که از ۲۵ تیرماه سه فیلم تازه «زن‌ها فرشته‌اند ۲»، «آنجا همان ساعت» و «پیشی میشی» به چرخه اکران اضافه می‌شوند.  اما فیلم «پیشی‌میشی» از اکران در سینماها انصراف داد و مشخص نیست که آیا صاحبان فیلم‌های دیگر نیز از اکران در سینماها منصرف می‌شوند یا خیر.

 

محمدحسین فرحبخش، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «زن‌ها فرشته‌اند۲»، درباره اکران فیلم خود گفته است: «شخصا اعتقاد دارم که چراغ سینما باید روشن باشد. به همین دلیل با قدرت اکران فیلم را آغاز می‌کنیم و امیدوارم که شرایط روز به روز بهتر شود.»

 

وی همچنین درباره تفاوت استقبال مردم در وضعیت کنونی با شرایط عادی نیز گفت: «به هر ترتیب این موضوع وجود دارد ولی ما می‌خواهیم خط شکنی کنیم تا سینماها به کار خود ادامه دهند. بالاخره یکی باید جلو بیاید و خط را بشکند. در غیر این‌صورت سینما تعطیل می‌شود که این اتفاق خوبی نیست.»

 

فرحبخش با بیان اینکه باز بودن سینماها در شرایط کنونی هیچ اشکالی ندارد، ادامه داد: «بی‌خطرترین جایی که می‌توانید پیدا کنید سینماست چراکه تمام مسائل بهداشتی و امنیتی در آن رعایت می‌شود. در واقع شرایط کنونی به خاطر عدم رعایت مسایل بهداشتی ازسوی افرادی است که در این مدت به عروسی، ختم و مهمانی و سفر رفته‌اند با دورهمی‌ها و گرفتن مهمانی‌ شرایط سختی را ایجاد کرده‌اند که سبب شده تا اکنون شاهد موج دوم کرونا باشیم. وگرنه هیچ کدام از این اتفاقات به سینما ارتباطی ندارد.»

 

تهیه‌کننده فیلم «زن‌ها فرشته‌اند۲» درباره تفاوتی که شورای صنفی نمایش در حمایت از فیلم‌هایی که ابتدا اکران شده‌اند با فیلم‌هایی که قرار است زین پس به چرخه اکران اضافه شوند، گفت: «امیدواریم که آن امتیازها را به ما هم بدهند. چون اکران در شرایط فعلی خطرناک‌تر از اوایل تیرماه است. به هر ترتیب آن زمان اوضاع آرام بود. البته ما هم توکلمان به خداست اما درخواست داریم که این حمایت‌ها را برای ما هم منظور کنند.»

 

فرحبخش ضمن بیان تأسف از پخش‌نشدن تیزرهای تبلیغاتی فیلم‌ها در تلویزیون، گفت: «ما به ویژه در این ایام از صداوسیما و شهرداری درخواست داریم که از سینما حمایت کنند. انشالله صداوسیما همت کند و با کمک به ما کاری کند که بتوانیم مردم را به آرامش دعوت کنیم.»

 

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->