برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

بازگشت استقلال تهران و فرهاد مجیدی به سمت دفاع خطی

  • کد خبر: ۳۴۲۳۲
  • ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
بازگشت استقلال تهران و فرهاد مجیدی به سمت دفاع خطی
عارف غلامی در دیدار استقلال تهران و صنعت نفت آبادان غایب خواهدبود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، عارف غلامی به طور قطع در بازی با صنعت نفت آبادان غایب خواهد بود و نمی‌تواند استقلال را در این میدان همراهی کند. غلامی بعد از بازی با تراکتورسازی تست کرونا داد که در نهایت این آزمایش مثبت اعلام شد.


او اکنون در خانه خود قرنطینه است و شرایط حادی را سپری می‌کند. غلامی که در طول فصل بارها به دلیل مصدومیت حضور در ترکیب استقلال را از دست داده این بار به سبب بیماری نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود تا تعداد بازی‌هایی که در ترکیب استقلال نبوده رو به فزونی بگذارد.


با توجه به غیبت غلامی و یزدانی احتمالا فرهاد مجیدی از روش چهار دفاع استفاده خواهد کرد وبعد از مدت‌ها استقلال را با روشی که هرگز از سوی استراماچونی استفاده نمی‌شد به میدان خواهد فرستاد.


غیبت غلامی و یزدانی البته برای استقلال چالش آن چنانی ایجاد نخواهد کرد و سرمربی استقلال می‌تواند از زوج دانشگر- چشمی در قلب خط دفاع استفاده کند. احتمالا وریا غفوری نیز به بازی با صنعت نفت آبادان خواهد رسید و درترکیب استقلال به میدان خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->