حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

رد پای وزارت ورزش در حکم انضباطی دیدار استقلال و پارس جنوبی

  • کد خبر: ۳۴۲۸۹
  • ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
رد پای وزارت ورزش در حکم انضباطی دیدار استقلال و پارس جنوبی
در حالی که شنیده می‌شد قرار است استقلال با حکم کمیته انضباطی بازنده شود، اما به نظر می‌رسد با برخی فشارها دیدار این تیم و پارس تکرار خواهدشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، درحالی که همه شواهد و اخبار رسیده از سازمان لیگ دلالت بر بازنده اعلام شدن استقلال داشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب اعلام کرد دو تیم استقلال و پارس جم یک بار دیگر مقابل هم قرار خواهند گرفت و بازی تکرار خواهد شد!


حتی از سازمان لیگ خبر می رسید که این حکم بعد از بازی با صنعت نفت اعلام و استقلال بازنده خواهد شد اما ناگهان همه اخبار رسیده تحت الشعاع خبر دوشنبه شب قرار گرفت. به دنبال صدور این حکم هومن افاضلی، سرمربی تیم پارس جم از سمت خود استعفا داد.


افاضلی دلیل این اقدام را صدور حکمی فرمایشی به سود باشگاه استقلال اعلام کرد. سرمربی مستعفی پارس جم نفوذ وزارت ورزش در ماجرا را عامل تغییر حکم می داند و بر این باور که عالی ترین مقام ورزش نقشی کلیدی در اعلام این حکم داشته است.


البته کمیته انضباطی مجیدی را یک جلسه از همراهی استقلال محروم کرده تا این مربی احتمالا بازی با صنعت نفت را از دست بدهد اما ظاهرا زور جمی ها به استقلالی ها نچربیده تا بازنده این پرونده لقب بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->