ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

اولین واکنش‌ها و نقدها به بازی Ghost of Tsushima (شبح سوشیما) | پایانی چشم‌نواز برای نسل هشتم

  • کد خبر: ۳۴۴۰۶
  • ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
اولین واکنش‌ها و نقدها به بازی Ghost of Tsushima (شبح سوشیما) | پایانی چشم‌نواز برای نسل هشتم
ساعاتی پیش نمرات و نقد‌های منتقدین برای بازی موردانتظار Ghost of Tsushima منتشر شد و این بازی تا االان با ۸۶ نقد (۷۷ مثبت و ۹ متوسط) نمره ۸۴ را به دست آورده است. برخی از واکنش‌های منتقدین به این بازی را بخوانید.

ترجمه شهرآرانیوز؛ کم‌تر از سه روز دیگر تا عرضه آخــرین عنوان انحصاری نسل هشتم شرکت سونی مانده است. Ghost of Tsushima،بعد از انتشار  Last of us 2، یکی دیگر از مهم‌ترین عناوین نسل هشتم شرکت سونی، می‌تواند به پایانی درخشان برای نسل هشتم این کمپانی تبدیل شود.

 

چند روز پیش هم تریلر پیش‌عرضه بازی Ghost of Tsushima منتشر شد؛ یک نمایش ۱ دقیقه‌ای که طی آن، ضمن مرور تریلرها و نمایش‌های قبلی، لحظاتی جدید و چشم‌نواز از دنیای رنگارنگ و بزرگ اثر به‌نمایش درآمد.

 

تعداد بازدید : 871
 
بازی Ghost of Tsushima، جدیدترین ساخته استودیو ساکرپانچ روز جمعه، ۲۷ تیر (۱۷ ژوئیه) برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد و امروز (۲۴ تیر) با انتشار نمرات و نقد‌های منتقدین عظش گیمر‌ها برای تجربه این بازی بیشتر می‌شود. Ghost of Tsushima تا به الان با ۷۷ نقد مثبت و ۹ نقد متوسط میانگین نمره ۸۴ را به دست آورده است.

 

در ادامه می‌توانید برخی از اولین واکنش‌‌ها به آخرین دستاورد استودیو ساکرپانچ و شاید آخرین انحصاری مهم شرکت سونی در نسل هشتم را بخوانید:

 

اولین واکنش‌ها و نقدها به بازی موردانتظار Ghost of Tsushima (شبح سوشیما) | پایانی چشم‌نواز برای نسل هشتم

 

خلاصه داستان: بازی روایت تلاش‌های یک سامورایی شکست‌خورده است برای بازپس‌گیری خاک ژاپن از چنگ مغول‌های متجاوز. ماجراهای این بازی در دوره‌ی کاماکورا جریان دارد. جین یکی از آخرین سامورای‌های زنده‌ جزیره سوشیما است. او می‌خواهد این جزیره را از چنگ مغول‌های متجاوز پس بگیرد و از خودش می‌پرسد که آیا تکنیک‌های سامورایی که در نبرد با مغول‌ها شکست خوردند، برای بازپس‌گیری جزیره کافی است؟ پس جین کم‌کم از مسلک سامورایی‌ها فاصله می‌گیرد و دست به آفرینش یک باور جدید می‌زند. او با فاصله‌گرفتن از آیین سامورایی، با مسلک «اشباح» به مبارزی تبدیل می‌شود که برای ازبین‌بردن مغول‌ها، دست به هرکاری می‌زند.

 

 We Got This Covered

100/100 

Ghost of Tsushima یک قصه خیره‌کننده دارد که با مبارزات بی‌نهایت جذاب، مکانیزم جهت‌یابی مبتکرانه و تصاویر گیرا کامل شده است. این بازی قطعا می‌تواند خودش را به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌هایی که برای پلی استیشن 4 منتشر شده مطرح کند.


ZTGD

100/100

شاید بسیاری از عناصری که در Ghost of Tsushima می‌بینیم در دیگر بازی‌های این ژانر دیده باشیم اما کار عالی ساکرپانچ پیوندزدن تمام این عناصر است تا نه‌تنها یک گیم‌پلی رضایت‌بخش، بلکه روایتی آشنا اما ارتقایافته را تجربه‌ کنیم. من نمی‌توانم راه بهتری برای بدرود کردن نسل هشتم سونی تصور کنم.


Video Chums

96/100

بدون شک Ghost of Tsushima بزرگ‌ترین بازی نسل است. با داستان‌سرایی عالی، مبارزات کاملا راضی‌کننده و جهانی حیرت‌انگیز که با محتوا و مناظر دیدنی پر شده است. این بازی را باید ارتقای بازی‌های جهان باز به سطح بالاتری قلمداد کنیم. 


+Gamesradar

90/100

Ghost of Tsushima نسخه سامورایی‌ای است که بوبیسافت آرزو می‌کند می‌توانست بسازد.


Attack of the fanboy 

90/100

Ghost of Tsushima یک بازی استادانه است درباره چگونگی ایجاد یک تجربه جهان باز دوست‌داشتنی و متمرکز.


Vandal

85/100

Ghost of Tsushima یک بازی انقلابی نیست اما تجربه واقعا لذت‌‌بخشی است. اگرچه بخش‌هایی از بازی همچون هوش مصنوعی مشکلاتی دارد اما زمینه بازی و تجربه آن بسیار جذاب و به‌یادماندنی است؛ آن‌قدر که تا مدت‌ها پس از اتمام بازی در خاطرتان خواهد ماند.


Multiplayer.it

80/100

Ghost of Tsushima یک بازی جهان‌باز جالب و موفق است که نمی‌تواند در اجزا و تنوعش سرآمد باشد. یک قدم رو به جلو برای ساکرپانچ اما نه بلوغ کامل برای تیم این استودبو.


 Metro GameCentral

70/100

کوششی شایسته اما سطحی و ناخوشایند برای تکرار ماجراجویی جهان‌باز به سبک Assassin Creed در جهان سامورایی قرن سیزدهم.


GameSpot

70/100

بازی از مؤلفه‌های سینمایی با کیفیت و هیجان‌انگیزی برخوردار است که بالاتر از مواردی مثل طراحی جهان باز و گسترده بازی قرار می‌گیرد؛ همین هم یکی از نقطه‌‌ضعف‌های‌ بازی به حساب می‌آید. اما بازی نقاط ضعف مختلفی دارد. بازی در مواقعی ‌که در حال سوارکاری هستید و وارد جهان زیبای بازی می‌شوید و از مناظر آن عکس می‌گیرید بهترین عملکرد را دارد.


Telegraph

60/100

ادای احترام ساکرپانچ به آکیرا کوروساوا بسیار چشمگیر و ستودنی است، اما مکانیک کم‌نظیر جهان گسترده آن کم‌کم افت می‌کند.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->