نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

پیام در ابهام!

  • کد خبر: ۳۴۵۹۳
  • ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
پیام در ابهام!
گزارشی از ادعاهای مالک سبزجامگان، تأکید مدیرکل ورزش بر پرداخت بدهی‌ها و پیام فدراسیون برای تیم والیبال پیام.
مرتضی اخوان/شهرآرانیوز - تمدید روی تمدید! گویی خود فدراسیون والیبال هم نسبت به حکم نهایی برای تیم‌هایی که قصد پرداخت بدهی‌هایشان در والیبال را ندارند، مردد است؛ تردیدی که از ترس برگزاری لیگ بدون حضور تیم‌های ریشه‌دار والیبال همچون سایپا، پیکان و شهرداری ورامین دست مسئولان فدراسیون را بسته است.
 
اما در سوی دیگر این تردید فعلا به فرصتی مناسب برای مدیران باشگاه سبزجامگان پیام تبدیل شده است. فرصتی برای آنکه بدهی دومیلیاردی پیامی‌ها پرداخت شود و نماینده استان بتواند در لیگ برتر ۹۹ حضور پیدا کند. باوجود‌این شواهد و قرائن حاکی از آن است که نماینده استان برای شرکت در لیگ برتر فصل آتی شانس زیادی ندارد.
 
از ادعا‌های مالک سبزجامگان مبنی بر فریب‌خوردن توسط اسپانسر دروغین بگیرید تا تأکید مؤکد مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بر لزوم پرداخت بدهی‌های پیام. از طرفی فدراسیون هم در آخرین اخبار منتشرشده بر روی سایت خود دیگر نام پیام را در میان تیم‌هایی که بدهکار هستند و باید بدهی‌هایشان را پرداخت کنند، قرار نداده است. این اقدام فدراسیون پیام روشنی برای «پیام» دارد؛ پیامی که والیبال‌دوستان خراسانی امیدوارند معنایش حذف پیام از لیگ برتر نباشد.


فدراسیون بی‌توجه به پیام
سایت فدراسیون والیبال روز گذشته خبری مبنی‌بر خطر حذف برخی تیم‌های نامدار از لیگ برتر والیبال ۹۹ را منتشر کرد؛ خبری که تأکید آن بر تسویه نهایی بدهی ۹ باشگاه شهرداری ارومیه، لبنیات هراز آمل، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری گنبد، فولادمبارکه سپاهان، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، شهداب یزد و خاتم اردکان بود و در مقابل نام تیم‌های بدهکار خبری از تیم پیام نبود و فقط سایپا، پیکان، شهرداری ورامین، شهرداری اراک و مریوان نامشان در میان بدهکاران دیده می‌شد.
بی‌توجهی عجیب فدراسیون نسبت به نام باشگاه سبزجامگان پیام مشهد که حتی نامش را در میان تیم‌های بدهکار مترصد فرصت برای تسویه بدهی‌ها هم نیاورده است! اتفاق عجیبی که علی شیخ‌الاسلامی، مالک باشگاه پیام، در توضیح آن می‌گوید: ما از شخص داورزنی نامه‌ای داریم که به ما اجازه داده است هر زمان بدهی‌هایمان را پرداخت کردیم، در لیگ برتر والیبال حاضر شویم و این اتفاق جای نگرانی ندارد.


تأکید مؤکد مدیرکل بر پرداخت بدهی‌ها
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی هم در ماجرای پاسخ‌گویی درباره مشکلات پیام، دیگر به پیام مشخصی رسیده است! فرزاد فتاحی در تازه‌ترین اظهارنظرش دراین‌باره گفت: فدراسیون والیبال تأکید دارد حضور هر تیمی از خراسان رضوی در لیگ برتر، منوط به پرداخت کامل تمام بدهی‌های پیام است.
وی افزود: به گفته داورزنی تازمانی‌که پیام به‌طور‌کامل بدهی خود را تسویه نکند، تیمی به اسم پیام نخواهیم داشت. ازسوی‌دیگر علی شیخ‌الاسلامی، مدیرعامل پیام مشهد، به فدراسیون قول داده که یا مطالبات را پرداخت کند یا رضایت شاکیان این تیم را بگیرد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیام منحل شده است یا نه، تصریح کرد: پیام منحل نشده است. اگر منحل شده بود، فدراسیون والیبال برای حضورش در لیگ چنین‌شرطی نمی‌گذاشت. پیام در دوسه بازی انتهایی فصل شرکت نکرد. فدراسیون در نظر داشت که پیام را کنار بگذارد، اما این موضوع هم‌زمان با شیوع کرونا و تعطیلی لیگ رخ داد. تعطیلی لیگ باعث شد که پیام در لیگ بماند، اگر لیگ برتر تعطیل می‌شد، فدراسیون پیام را به‌طور‌کامل از لیگ کنار می‌گذاشت.


ادعای مالک پیام درباره اسپانسر دردسرساز
علی شیخ‌الاسلامی بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان و تلاش‌هایش برای حل مشکل مالی باشگاه و پرداخت بدهی‌های مالی می‌گوید بار دیگر به بن‌بست رسیده است. مالک سبزجامگان پیام دراین‌باره اظهار کرد: ۵ ماه بود که اسپانسری از شمال پیدا کرده بودیم؛ یک کارخانه لبنیات. نماینده‌ای از این کارخانه آمد و جلسات متعددی را با او درباره اسپانسری تیم والیبال پیام داشتیم؛ حتی به‌همراه این شخص به فدراسیون والیبال رفتیم و جلسه‌ای هم با داورزنی داشتیم، اما متأسفانه در لحظات آخر این اسپانسر دست ما را در پوست گردو گذاشت!
وی افزود: بعد از ۵ ماه فهمیدیم این اسپانسر ظاهرا دست‌نشانده برخی آقایان بوده است. ما قرارداد نصفه‌نیمه‌ای با این اسپانسر بستیم و بعد از آنکه فهمیدیم نماینده اسپانسر کار‌هایی غیروالیبال انجام می‌دهد و به کارخانه متعرض شدیم، مدیرعامل کارخانه گفت این آقا اصلا با ما مراوده‌ای نداشته و ارتباطی به مجموعه ما ندارد! شیخ‌الاسلامی خاطرنشان کرد: ۱۴ تیر بود که یکی از بازیکنان عکس این شخص را در گوشی من دید و به من گفت این آقا در کار شرط بندی است.
وی یادآور شد: قرار بود در مرحله اول این شرکت ۵۰۰ میلیون به ما بدهد و این آقا تأکید داشت در ادامه تا سقف ۲ میلیارد برایمان از این شرکت لبنیاتی پول خواهد آورد.


استیصال و شاید پایان پیام!
مدیرعامل باشگاه سبزجامگان پیام در پایان یادآور شد: علی‌الحساب فدراسیون فرصت سه‌چهارروزه دیگری به تیم‌های بدهکار داده است و اگر ما نتوانیم تا شنبه‌یکشنبه دست‌کم مبلغ ۵۳۰ میلیون بدهی‌مان به فدراسیون والیبال را که بابت ۸ درصد قرارداد بازیکنان طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ و حق ورودی مسابقات سال ۹۸ است، پرداخت کنیم، شاید دیگر پیام در لیگ برتر والیبال نباشد. شیخ‌الاسلامی ادامه داد: اگر به ما کمک نشود، شاید برای همیشه پیام از لیگ برتر والیبال کنار بکشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->