زلزله نسبتا شدید گهواره کرمانشاه را لرزاند + جزئیات(۵ مرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد
سرخط خبرها

دستور پخت بیسکویت دو رنگ فانتزی و خوشمزه

  • کد خبر: ۳۴۸۰۰
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
دستور پخت بیسکویت دو رنگ فانتزی و خوشمزه
بیسکویت دو رنگ یک نوع بیسکویت خوشمزه و شکیل می‌باشد که کودکان شما عاشق آن خواهند شد. این مطلب با آموزش طرز تهیه بیسکویت دو رنگ به روشی آسان می‌خواهد این بار به بهترین شکل ممکن شما را شگفت زده کند.
به گزارش شهرآرانیوز، اگر به دنبال یک میان وعده سالم، ساده و خوش مزه هستید که بتوان آن را همراه با چای یا هر نوشیدنی دیگری در میهمانی‌های عصرانه سرو کرد، پیشنهاد می‌کنیم دستورپخت این بیسکویت دورنگ را امتحان کنید. این شیرینی خوش مزه را می‌توان افزون بر فر که شیوه پخت آن را آموزش می‌دهیم، در طبقه میانی توستر با دمای ۱۶۰ درجه سانتی گراد و روی گاز نیز پخت.

مناسب برای: ۲۵ نفر

زمان برای پخت: ۴۰ دقیقه

مواد لازم برای تهیه بیسکویت دورنگ:

پودر قند: ۱۰۰ گرم
کره: ۱۰۰ گرم
تخم مرغ: یک عدد
وانیل: نصف قاشق چای خوری
کاکائو: ۲۰ گرم
آرد شیرینی پزی: ۲۵۰ گرم

طرز تهیه بیسکویت دورنگ:

پودر قند را الک کنید و با وانیل و کره‌ای که هم دمای محیط شده است خوب هم بزنید تا کرم رنگ شود. تخم مرغ را اضافه کنید و به هم زدن ادامه بدهید.
 
آرد را الک و کم کم به مخلوط اضافه کنید. خمیر حاصل باید نرم و لطیف باشد. از این رو، نیازی نیست حتما همه آرد را استفاده کنید.
 
خمیر را به ۲ قسمت تقسیم کنید و به بخشی از آن کاکائو اضافه کنید. حالا خمیر را ۱۵ دقیقه داخل یخچال بگذارید تا استراحت کند.
 
خمیر‌ها را به قطر چند میلی متر روی نایلونی باز کنید. ۲ خمیر را روی هم بگذارید و قالب بزنید.
 
کف سینی فر را کاغذ پهن کنید و خمیر‌های قالب خورده را روی آن بچینید. حالا بیسکویت‌ها را در فری که ازقبل گرم شده است، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با دمای ۱۷۰ درجه سانتی گراد بپزید. زمانی که زیربیسکویت‌ها طلایی رنگ شد آماده است.

نکته: برای تزیین روی بیسکویت‌ها به سلیقه خودتان می‌توانید از شکلات آب شده یا اسمارتیز یا هرچیز دیگری استفاده کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->