نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

قلعه‌نویی زمستان اصفهان را می‌بیند؟| متلک‌های روزنامه سپاهان به ژنرال

  • کد خبر: ۳۴۸۸۱
  • ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
قلعه‌نویی زمستان اصفهان را می‌بیند؟| متلک‌های روزنامه سپاهان به ژنرال
مشکلات قلعه نویی و سپاهان آنچنان عیان شده که حتی نشریه هواداری این باشگاه هم به ژنرال سابق آبی‌ها، متلک می‌اندازد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیرقلعه نویی از زمانی که از سرمربیگری استقلال در لیگ چهاردهم برکنار شد دیگر در فوتبال ایران جامی به دست نیاورد. در واقع آخرین دستاورد او در لیگ دوازدهم رقم خورد؛ زمانی که با استقلال به عنوان قهرمانی لیگ دست یافت و بعد از آن با اینکه دو فصل پی درپی دیگر در استقلال فرصت مربیگری داشت، اما حتی موفق به کسب یک جام حذفی هم نشد.
 
قلعه نویی بعد از ناکامی در آن دوران بازگشت خود به فوتبال را در گروی مربیگری در تیم‌های دیگر لیگ برتری جستجو کرد. او اندک زمانی مربی ملوان بود، بعد از به تبریز رفت و سکان هدایت تراکتورسازی را به دست گرفت. سپس سر از ذوب آهن درآورد و دست آخر دوباره سرمربی سپاهان شد. شاید قلعه نویی بر این باور بود که بازگشت به نقطه‌ای که پیش‌تر موفق به کسب جام‌های متعدد شده بود، او را احیاء خواهد کرد.
 
شاید مدیران و تصمیم گیران کارخانه فولاد مبارکه سپاهان نیز همین خیالات را داشتند، اما قلعه نویی فصل پیش را با ناکامی به پایان برد و این فصل هم به رغم هزینه‌های بسیاری که در سپاهان شد در حالی که ۵ هفته به پایان لیگ نوزدهم باقی مانده عملا دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد تا سال‌های ناکامی اش به ۷ سال فزونی یابد!
 
این وضعیت درحالی علامت سوال بزرگی را مقابل سرمربی سپاهان قرار داده که در هفته‌های اخیر بیش و کم درباره بازگشت او به استقلال می‌شنویم، اما اطرافیان قلعه نویی در شرایطی این شایعات را گسترش می‌دهند که مرد محبوب شان همین حالا نیز جایگاهش را در سپاهان به شدت متزلزل می‌بیند و هیچ بعید نیست که فصل آینده دیگر سرمربی این تیم نباشد و زمستان اصفهان را هم نبیند.
 
حتی ممکن است فشار هواداران برای سرمربی شدن نویدکیا خیلی زود به بار بنشیند و امیرقلعه نویی در هفته‌های پیش روی برکنار شود. زمزمه برکناری امیر در حالی به گوش می‌رسد که البته در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان هنوز هستند مدیرانی که اعتقاد دارند مشارالیه باید به کارش در سپاهان ادامه دهد، اما موج ایجاد شده در فضای فوتبال اصفهان به شدت به ضرر ژنرال سابق است و دور از ذهن نیست که او قبل از پایان لیگ از اصفهان کوچ کند.
 
بی شک این وضعیت جایگاه امیر را در فوتبال ایران نیز به مخاطره خواهد انداخت و اگر سپاهان در جام حذفی هم نتیجه دلخواه را نگیرد که با این روحیه تیمی هرگز دور از ذهن نیست که ناکامی دیگری رقم بخورد، قلعه نویی فصل بعد برای یافتن تیم جدید با مشکلات بسیاری مواجه است و احتمالا تیم‌های مدعی و متمول دیگر سکان هدایت خود را به دست امیر مربی نخواهند سپرد.
 
حالا در اصفهان کار به جایی رسیده که حتی نشریه هواداری سپاهان هم به ژنرال متلک‌های آبدار می‌اندازد.
 

جلد صدای سپاهان پس از تساوی مقابل پارس

قلعه‌نویی زمستان اصفهان را می‌بیند؟

جلد صدای سپاهان پس از شکست مقابل تراکتور

 

قلعه‌نویی زمستان اصفهان را می‌بیند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->