نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آدبایور تراکتوری می شود؟!

  • کد خبر: ۳۴۸۹
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
آدبایور تراکتوری می شود؟!
همه چیز درباره شایعه آمدن مهاجم اسبق رئال به تبریز

ستاره سابق باشگاه رئال‌مادرید، آرسنال و منچسترسیتی در صفحه اینستاگرام خود پستی مرتبط با باشگاه تراکتورسازی منتشر کرده است. پس از اینکه باشگاه تراکتور نتوانست اروین و استوکس، مهاجمان بریتانیایی فصل گذشته‌اش را که عملکرد خوبی هم داشتند، در تیم حفظ کند، طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر به‌شدت پیگیر جذب یک مهاجم سرشناس خارجی بوده؛ ولی هنوز موفق به تحقق این امر نشده است. حالا و درحالی‌که یک هفته به شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده، امانوئل آدبایور به انتشار یک استوری مرتبط با باشگاه تراکتور اقدام کرده است؛ پستی که شایعاتی مبنی‌بر حضور آدبایور در ایران مطرح می‌کند و از او به‌عنوان گزینه مدنظر مصطفی دنیزلی نام برده است.

 

توافقات اولیه در ترکیه صورت گرفته است
درحالی‌که غلامرضا صادقیان، مدیرعامل تراکتور، صبح دیروز ایران را به مقصد ترکیه برای خرید جدید تیمش ترک کرده است، نام این سوپراستار بزرگ لو رفت. تیم پرستاره باشگاه تراکتور که بخش مهمی از بازیکنان کلیدی تیم ملی ایران را به‌همراه دارد، به‌دنبال منفجر‌کردن بمب بزرگی در فوتبال ایران، به سراغ امانوئل آدبایور، مهاجم سابق باشگاه رئال‌مادرید رفته و توافق ابتدایی را با این بازیکن به دست آورده است و به احتمال قریب‌به‌یقین در روزهای آینده قرارداد این بازیکن با تی‌تی‌ها رسمی خواهد شد. ابتدا تصور می‌شد که این خبر، صرفا یک خبر حاشیه‌ای و مهندسی‌شده باشد؛ اما عصر دیروز در کمال شگفتی، این بازیکن بزرگ و سرشناس در سطح کلاس جهانی، با استوری‌کردن خبر پیوستنش به باشگاه تراکتور، در صفحه رسمی اینستاگرامش به تمامی شایعات رنگ رسمیت بخشید تا او تنها یک گام تا حضور در لیگ برتر ایران و باشگاه تراکتور فاصله داشته باشد. امانوئل آدبایور سابقه حضور در باشگاه‌های بزرگی نظیر منچسترسیتی، آرسنال، رئال‌مادرید و تاتنهام را در کارنامه دارد. لازم به ذکر است که هنوز از رقم انتقال آدبایور از باشگاه باشاک‌شاهیر ترکیه به تراکتور چیزی فاش نشده است.


مهاجم توگویی؛ از رئال تا تراکتور
آدبایور سی‌وپنج‌ساله که 193سانتی‌متر بلندی قامت اوست، سابقه زیادی در فوتبال دنیا دارد و برای بسیاری از علاقه‌مندان فوتبال چهره‌ای شناخته‌شده به‌شمار می‌رود. او با تیم متز در فرانسه نمایش‌های خوبی داشت و سپس به موناکو پیوست تا ادامه موفقیت‌هایش، او را راهی آرسنال کند که عملکرد بسیار خوبی در این تیم طی 3 سال از 2006 تا 2009 داشت. ستاره توگوئی طی این 3 سال، 104 بازی زیرنظر ونگر انجام داد و 44 گل زد تا مدنظر منچسترسیتی قرار بگیرد که بلندپروازی‌هایش را تازه آغاز کرده بود. انتقال قرضی به رئال‌مادرید از منچسترسیتی و سپس حضور در تاتنهام که تا سال2015 به طول انجامید، سال‌های پایانی درخشش او در لیگ جزیره بوده است. او در ادامه برای تیم کریستال‌پالاس هم بازی کرد و در سال2017 بود که به سوپرلیگ ترکیه رفت تا برای باشاک‌شهیر بازی کند. او طی سال‌های 2017 تا 2019 در 60 بازی برای این تیم ترکیه‌ای، 24 بار گل‌زنی کرده است که آمار خوبی به‌شمار می‌رود. باشگاه تراکتورسازی برای جذب مهاجم سابق تیم‌های مدعی لیگ جزیره، مذاکراتی داشته؛ ولی هنوز باوجود اینکه آدبایور اقدام به انتشار پستی مرتبط با تراکتورسازی کرده، به توافقی دست نیافته است تا حضور این بازیکن سرشناس در فوتبال ایران نامشخص باشد. مصطفی دنیزلی در خط هجومی ساسان انصاری، مازولا و محمدرضا آزادی را در اختیار دارد؛ ولی برای تقویت هرچه‌بیشتر تیم و دستیابی به اولین عنوان قهرمانی، همچنان به‌دنبال افزایش نفرات تیم خود در این بخش است.

 

مدیر رسانه‌ای تراکتور: تکذیب می‌کنم
وحید خوش‌زرع، مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتور، مذاکره با آدبایور، مهاجم اسبق آرسنال و رئال‌مادرید، را تکذیب کرد. خوش‌زرع درباره جذب بازیکن خارجی گفت: در‌حال‌حاضر ما به 2 مهاجم باکیفیت خارجی نیاز داریم؛ به‌همین‌منظور مذاکراتی را انجام داده‌ایم که در صورت قطعی‌شدن، اسامی آن‌ها را اعلام خواهیم کرد، ولی هنوز با مهاجم اسبق رئال‌مادرید و آرسنال مذاکره‌ای انجام نداده‌ایم. هر بازیکنی که با باشگاه تراکتور به توافق برسد و قرارداد امضا کند، قطعا از طریق منابع رسمی باشگاه به اطلاع هواداران خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->