دستگیری ۹ نفر مظنون حملات تروریستی مسکو در تاجیکستان آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل
سرخط خبرها

ماجرای حضور حمید بقایی در دفتر روزنامه شرق چه بود؟ + ویدئو و عکس

  • کد خبر: ۳۵۰۴۱
  • ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
  • ۵
ماجرای حضور حمید بقایی در دفتر روزنامه شرق چه بود؟ + ویدئو و عکس
حمید بقایی معاون احمدی‌نژاد با ورود به دفتر روزنامه شرق و حمله و فحاشی، نظم این روزنامه را برهم زد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید بقایی معاون احمدی نژاد با حمله و فحاشی به اهالی روزنامه شرق فضا را مشتنج کرد. این برخورد او گویا واکنشی به گزارش اول صبح امروز «شرق» بوده است. در این نوشته با تیتر «ماجرای فرار از کشور معاون احمدی‌نژاد» گمانه‌ی فرار او در دوران مرخصی از زندان مطرح شده است.

 

در گزارش امروز صبح روزنامه شرق آمده بود:

حمید بقایی در مرخصی از زندان دچار حادثه رانندگی شد و این‌گونه همچنان در مرخصی به سر می‌برد و قرار هم نیست به زندان بازگردد. این در حالی است که شایعه شده زمان تصادف او قصد فرار از ایران را داشته است.

 

هرچند مهران عبدالله‌پور، وکیل حمید بقایی، درباره آخرین وضعیت جسمانی موکل خود پس از تصادف در غرب کشور اظهار کرد: پس از تصادفی که موکل بنده در غرب کشور داشت، هم‌اکنون با اجازه و نظر پزشکی قانونی خارج از زندان در حال تکمیل روند درمان خود است. او ادامه داد: در‌حال‌حاضر روند درمان موکل بنده در منزل انجام می‌شود و تا زمانی که پزشکان تشخیص دهند و او اجازه داشته باشد، در خانه و خارج از زندان می‌ماند.

 

این وکیل دادگستری با اشاره به برخی صحبت‌ها مبنی بر احتمال فرار حمید بقایی اظهار کرد: برخی شایعات وجود دارد که براساس آن گفته شده از‌آنجایی‌که آقای بقایی درغرب کشور تصادف کرده، در حال خروج از کشور بوده است؛ اما اگر کسی قصد فرار از کشور را داشته باشد، با خودروی شخصی خود این کار را انجام می‌دهد؟ گفت: آقای بقایی را همه می‌شناسند و او با خودروی شخصی خود به غرب کشور رفته بود، پس اینکه گفته می‌شود قصد فرار داشته، عقلانی نیست.

 

او ادامه داد: موکل بنده در غرب کشور بزرگ شده و پدر او در کرمانشاه نظامی بوده است؛ به‌همین‌دلیل از فرصت به‌وجود‌آمده استفاده کرده تا به سفر برود و همان‌جا تصادف کرد و اکنون در خانه است.

 

تعداد بازدید : 936
 

فحاشی حمید بقایی در دفتر روزنامه شرق

تعداد بازدید : 806
 
تعداد بازدید : 616
 

بخشی از خسارت حمید بقایی معاون احمدی‌نژاد به دفتر روزنامه شرق

حمله حمید بقایی به دفتر روزنامه شرق

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
1
مهره کمرش شکسته اینطوری جفتک میندازه و راه میره :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
دروغ های بی سند و مدرک روزنامه ی شرق و شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی و حاشیه سازی های روزنامه ی شرق با این فیلم ها توجیه نمی شه روزنامه و هم پیاله های او هیچ وقت دروغ های خود رو بزرگ نمایی نمی کنند.
علی اصغر چراغچی - جانباز
Germany
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
0
اقایان ازهیچ دروغ و افترای کوتاهی نکرده و نمی کنندو حتی از….. جایزه می گیرند و ازهمه به …….نزدیکترند.
حالا روزنامه ای درست یاغلط مطلبی چاپ کرده وببین چه می کنه
ایشان بجای این کارها بگوید درمعاونت…….چکار کرده و …….
درود به پهلوان پنبه…….. و درودبه حامیان و ……
اکبر
Germany
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
1
0
هرچی فحش بده بازم کمه هرکسی جای بقایی بودهمین کارو می کردالبته من اگرجای اون بودم باخودشخصی که خبرنادرست رو داده کاری می کردم که دیگه روش نشه توی شهر حاظربشه چه برسه به ادامه خبرنگاری
ج_ ز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
0
0
آره باید با کسی که خبر نادرست منتشر کرده کاری کرد که روش نشه دیگه توی شهرو روز روشن تردد کنه، مخصوصا اون خانمی که پُررویی میکنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->