به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی چایچی مطلق گفت: در این ایام تمرکز خدمت رسانی ناوگان تاکسیرانی مشهد مقدس در مبادی ورودی شهر شامل فرودگاه شهید هاشمینژاد، پایانه مسافربری امام رضا علیه السلام، راه آهن شهید رئیسی و اطراف حرم مطهر است.
وی افزود: همچنین به منظور پشتیبانی از فعالیت بی وقفه این ناوگان، ۲۸۰۰ دستگاه تاکسی در شبکههای بیسیم ۱۳۳،۱۸۳۰،۱۸۲۹،۱۸۶۰ نیز در آماده باش کامل هستند.
وی افزود: با هدف خدمت رسانی هرچه شایستهتر به زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی؛ کلیه نیروهای نظارتی و بازرسی سازمان با همراهی گشتهای موتوری و خودرویی نیز به صورت شبانه روزی ناظر بر فعالیت ناوگان تاکسیرانی در مشهد مقدس هستند.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس گفت: پایگاههای دریافت و رسیدگی به شکایات شهروندی در این ایام فعال هستند و شهروندان میتوانند از طریق این پایگاهها به صورت حضوری و یا از طریق پایگاه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد و شماره تلفن ۰۵۱۳۳۴۴۸۱۵۰ با ما در ارتباط باشند.
وی اظهار کرد: شهروندان عزیز توجه داشته باشند، مبنای کرایه تاکسی در مبادی ورودی شهر و اطراف حرم مطهر بر اساس فاکتور سفر و دیگر محدودههای شهری با تاکسیمتر محاسبه میگردد و هرگونه تعیین و محاسبه کرایه خارج از آن تخلف محسوب می شود.