احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد وسوسه‌ای که ممکن است به قیمت جانمان تمام شود | مثلث خطر صورت کجاست؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۱۳ تیر ١۴٠٣) | افزایش دو تا چهاردرجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر در مراسم اربعین |رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران: ارتقای سلامت هدف ما است اگر آدامس قورت دهیم چه می‌شود؟ حوالی یک استخر پرماجرا | روایت شهرآرانیوز از چالش‌های مربوط به بوستان کوهسنگی پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر ایرانی در مراسم اربعین ۱۴۰۳ اهدای ۴۰ هزار بسته معیشتی به محرومان خراسان‌رضوی به‌مناسبت چهلم شهدای خدمت+ فیلم شهید رئیسی ویترین خدمت به محرومان بود آمادگی بیمارستان شهید کامیاب مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم امام‌رضا(ع) استعمال سالانه بیش از ۲۰ پاکت سیگار فرد را در معرض ابتلا به سرطان ریه قرار می‌دهد «گیسو»؛ یوزپلنگ جدید در پارک ملی توران ۶ نکته کاربردی که در خرید سیسمونی باید رعایت کنیم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جمعیت بهبود یافتگان کرونا در جهان از 9 میلیون نفر عبور کرد

  • کد خبر: ۳۵۶۲۴
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
جمعیت بهبود یافتگان کرونا در جهان از 9 میلیون نفر عبور کرد
شمار بهبودیافتگان بیماری کووید-19 در سراسر جهان به 9 میلیون و 10 هزار و 122 نفر رسید. آمریکا با یک میلیون و 865 هزار و 263 نفر در صدر فهرست کشورهای دارای بیشترین آمار بهبودیافتگان کرونا در جهان قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ براساس جدیدترین آمار تارنمای ارزیابی‌های جهانی «ورلدومتر»، تاکنون 9 میلیون و 10 هزار و 122 بیمار مبتلا به ویروس جدید کرونا «کووید-19» در سراسر جهان بهبود یافته‌‌اند.

آمریکا با یک میلیون و 865 هزار و 263 نفر در صدر فهرست کشورهای دارای بیشترین آمار بهبودیافتگان کرونا در جهان قرار دارد.

برزیل با یک میلیون و 409 هزار و 202 نفر و هند نیز با 752 هزار و 393 نفر در رده‌های دوم و سوم این فهرست جای دارند.

شمار بیماران بهبودیافته پس از ابتلا به کووید-19 در روسیه 562 هزار و 384 نفر، شیلی 306 هزار و 816 نفر، پرو نیز 245 هزار و 81 نفر و در ایران نیز 242 هزار و 351 نفر اعلام شد.

همچنین در مکزیک 222 هزار و 68 نفر، آفریقای جنوبی 208 هزار و 144 نفر، پاکستان 208 هزار و 30 نفر و در ترکیه نیز 204 هزار و 11 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

تاکنون 15 میلیون و 5328 نفر در سراسر جهان به کووید-19 مبتلا شده و 616 هزار و 471 نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته‌اند.

گفتنی است بیماری کووید-19 نخستین بار در دسامبر 2019 در شهر ووهان، مرکز استان هوبئی چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در بیش از 210 کشور تبدیل به پاندمی شد.

منبع: آناتولی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->