مس در اندیشه دفاع از عنوان قهرمانی

  • کد خبر: ۳۵۶۰
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
مس در اندیشه دفاع از عنوان قهرمانی
امروز ساعت ۱۵:۳۰؛ دیدار نهایی فوتسال باشگاه‌های آسیا

تیم فوتسال مس سونگون از ساعت 15:30 امروز برای کسب قهرمانی و دفاع از عنوان سال گذشته خود به مصاف ناگویا اوشنز ژاپن خواهد رفت. این دو تیم در مرحله گروهی این مسابقات نیز با یکدیگر هم‌گروه بودند که بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود نماینده ژاپن به پایان رسیده بود. شاگردان اسماعیل تقی‌پور روز پنجشنبه در بازی نیمه‌نهایی با برتری پرگل برابر ازبک‌ها به فینال این رقابت‌ها رسیدند. این بازی با برتری ۷ بر 3 مسی‌ها به پایان رسید. جاوید(۳گل)، عسگری(۲ گل)، فخیم و شجری گل‌زنان مس در این دیدار بودند .ناگویا اوشنز ژاپن هم با برتری برابر تای سون نام ویتنام رقیب مس سونگون شد. ژاپنی‌ها در حالی به این مهم دست یافتند که پپیتا، ستاره برزیلی‌شان، با 2گل پیاپی آن‌ها را پیش انداخت و تلاش‌های ویتنامی‌ها که یک بازیکن ایرانی به نام علیرضا رفیعی‌پور داشتند، فقط یک گل را دربر داشت تا ناگویا اوشنز ژاپن با برتری برابر تای سون نام ویتنام راهی فینال جام باشگاه‌های آسیا۲۰۱۹ شود.

 

جدال آقای گلی جاوید در فینال
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی به تقابل مهدی جاوید و پپیتا، دو بازیکن هفت‌گله تیم‌های مس سونگون و ناگویا اوشنز ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا اشاره کرد. مس سونگون و ناگویا اوشنز در فینال مسابقات، روی ستارگان خود یعنی مهدی جاوید و پپیتا حساب باز می‌کنند. این دو بازیکن تاکنون 7گل به ثمر رسانده‌اند و نقشی محوری در راهیابی تیمشان به فینال مسابقات ایفا کرده‌اند. در کنار قهرمانی، آقای گلی مسابقات نیز دیگر عنوانی است که جاوید و پپیتا در روز آخر مسابقات دنبال می‌کنند. پپیتای برزیلی از ابتدای مسابقات در شکل خوب خود قرار داشت و جاوید در بهترین زمان ممکن برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمش به اوج رسید. جاوید در دیدار نماینده ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها برابر AGMK هت‌تریک کرد و فرمی را که فصل گذشته جایزه ارزشمندترین بازیکن مسابقات را برایش به ارمغان آورد، نشان داد. دوام پپیتا اما برای قهرمان 3دوره مسابقات ارزشمند بوده است. این بازیکن 30ساله گل برتری تیمش را در دیدار مرحله گروهی دو تیم در دقایق تلف‌شده به ثمر رساند؛ هرچند پپیتا می‌گوید تمرکزش روی عناوین شخصی نیست. وی در این‌باره گفت: مهم‌ترین موضوع این است که بتوانیم در فینال پیروز شویم و مطمئن نیستم که می‌توانم عنوان آقای گلی مسابقات را ببرم یا خیر. کسب جایزه در گرو نتیجه این مسابقه است؛ پس تمرکزم روی شکست مس سونگون خواهد بود. جاوید یک بازیکن فوق‌العاده است. او از لحاظ فیزیکی قدرتمند و یک تمام‌کننده خوب است. هرچند جاوید و پپیتا، تنها بازیکنانی نیستند که در کسب عنوان آقای گلی با هم رقابت می‌کنند؛ کازویا شیمیزو از تای‌سون‌نام، دیگر بازیکن هفت‌گله مسابقات است که می‌تواند در دیدار نماینده ویتنام با AGMK در دیدار رده‌بندی گل‌زنی کند. کاپیتان مس سونگون یعنی فرهاد فخیم، تران‌تای‌هوی از تای‌سون‌نام و داورون چوریف و اکبر عثمانوف ازAGMK، بازیکنان پنج‌گله مسابقات هستند که همچنان شانس کسب آقای گلی رقابت‌ها را دارند.

 

فخیم: دومی با دهمی تفاوتی ندارد
کاپیتان مس سونگون می‌گوید تنها هدف آن‌ها قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیاست. فخیم درباره امیدواری مسی‌ها به قهرمانی در آسیا گفت: دومی با دهمی آسیا هیچ تفاوتی برای ما ندارد و باید قهرمان جام باشگاه‌ها شویم؛ به لطف خدا به بازی فینال می‌رویم تا قهرمان شویم. در این بازی به دنبال جبران شکست بازی مرحله گروهی مقابل ژاپنی‌ها هستیم. کادرفنی در روزهای گذشته ناگویا را به‌خوبی آنالیز کرده است و نکات مهمی را از نقاط ضعف آن‌ها به ما گوشزد کرده‌اند. البته نباید فراموش کنیم که آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستند و یک اشتباه مقابل این تیم می‌تواند باعث از دست رفتن عنوان قهرمانی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->