ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاریدو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم
سرخط خبرها

فخری:کرونا اگر خودش نخواهد نمی‌رود!

  • کد خبر: ۳۵۷۸۳
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
فخری:کرونا اگر خودش نخواهد نمی‌رود!
پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی کشورمان که به کرونا مبتلا شده بود اعتقاد دارد کرونا شکست ناپذیر است و باید تنها رعایت کرد تا به آن مبتلا نشد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود و چند روزی در بیمارستان مسیح دانشوری بود بالاخره مرخص شد. او درباره ویروس کرونا می‌گوید: واقعا بعضی‌ها فکر می‌کنند این ویروس ورزشکار و غیر ورزشکار، فقیر و غنی، بلند و کوتاه، سالم و غیر سالم می‌شناسد، ولی این طور نیست کرونا یک چیز عجیب و غریب است. اولا که شکست ناپذیر است و اینکه عده‌ای می‌گویند کرونا را شکست دادیم قبول ندارم و اصلا اینجور نیست. من به این تجربه رسیده ام که کرونا اگر خودش بخواهد می‌رود و اگر نخواهد نمی‌رود ، می‌گیرد و ول نمی‌کند. ما در این مدت شاهد هستیم عزیزان خیلی‌ها از دست رفتند و من خودم در بیمارستان هر روز شاهد شیون و فریاد فرزندان و خانواده‌های بیماران بودم. وضعیت سختی بود و از نزدیک این بیماری را لمس کردم و برای همین معتقدم کرونا را باید رعایت کنیم تا نگیریم نه اینکه به جنگش برویم و شکست دهیم چون اگر بگیریم معلوم نیست او با ما چه خواهد کرد، به هر حال امیدوارم زودتر این ویروس ریشه کن شود.
فخری درباره اعلام IOC مبنی بر برگزاری المپیک در سال ۲۰۲۱ گفت: خدارا شکر خبر‌های خوبی این روز‌ها درباره کشف واکسن ویروس کرونا شنیده می‌شود و این اتفاق بسیار خوبی است و امیدواری‌ها را دو چندان کرده است. کمیته بین المللی المپیک سعی می‌کند رویه المپیک را حفظ کند و مرتب با ارسال نامه و بیانیه می‌خواهد جامعه ورزش روحیه شان را حفظ کنند و کشور‌ها برای برگزاری المپیک امیدوار باشند.
او درباره وضعیت شمشیربازان نیز گفت: ما کانالی داریم و در آنجا با هم در ارتباط هستیم. بازیکنان تمرینات شان را در آنجا برایم می‌گذارند و من در جریان شرایط شان هستم. مجتبی عابدینی هم به روستا رفته و آنجا تمریناتش را دنبال می‌کند. خدارا شکر وضعیت شمشیربازان خوب است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->