اسکوچیچ این بار به تراکتور لینک شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور
سرخط خبرها

صلاح: تشنه قهرمانی باشیم و سال بعد هم آن را به دست می‌آوریم

  • کد خبر: ۳۵۷۹۵
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
صلاح: تشنه قهرمانی باشیم و سال بعد هم آن را به دست می‌آوریم
بازیکن مصری لیورپول گفت: اگر برای چیز‌هایی که داریم بجنگیم و تشنه قهرمانی باشیم، سال بعد هم آن را به دست می‌آوریم.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد صلاح ستاره مصری لیورپول اعتراف کرد بازیکنان این تیم تشنه قهرمانی در انگلیس بوده‌اند، اما او انتظار دارد لیورپول از این عنوان در سال بعد هم دفاع کند.

وی در این باره اظهار داشت: وقتی شما تشنه قهرمانی در هر چیزی باشید، شما قهرمان لیگ اروپا، قهرمان لیگ انگلیس و ... می‌شوید. وقتی شما چیزی را به دست می‌آورید برای کسب قهرمانی‌های بیشتر تشنه‌تر می‌شوید.

صلاح ادامه داد: مسئله اکنون تغییر ذهنیت است، شما باید نکاتی را در ذهن خود پیدا کنید که شما را به جلو سوق می‌دهد و تشنه بودن برای قهرمانی را برای فصل بعد و فصل‌های بعد از آن حفظ کنید.

این مهاجم مصری خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم دو یا سه بار قهرمان لیگ برتر شویم. این موضوع فقط در ذهن ماست.

وی یادآور شد: من فکر می‌کنم اگر این تشنگی را حفظ کنیم و برای همه آنچه در اختیار داریم بجنگیم، قهرمانی در فصل بعد هم ممکن است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->