سرخط خبرها

عزم جدی برای رفع مشکلات عمومی

  • کد خبر: ۳۵۸۳
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۳
عزم جدی برای رفع مشکلات عمومی
شهردار منطقه ۳ از شهرآرامحله بازدید کرد

مغربی
خبرنگارشهر آرا محله

شهردار منطقه3 به مناسبت روز خبرنگار از دفتر شهرآرامحله منطقه3 بازدید کرد.به گزارش شهرآرامحله، حجت فرقانی ضمن تبریک این روز به تحریریه نشریه، گفت: نقش شهرآرا در رفع مشکلات شهری دوسویه است. شهرآرامحله در خبررسانی فعالیت‌های شهرداری به عموم شهروندان و همچنین بازتاب خواسته‌های عمومی و مطالبات افراد از شهرداری مؤثر بوده است.
وی در این گفت‌وگو با اشاره به مشکلات حوزه سیمای شهری گفت: شهرداری پیگیر دغدغه‌های عمومی شهروندان در حوزه‌های مختلف اعم از فضای سبز، ساخت‌وساز، زیبایی منظر شهری و حوزه مسائل بهداشتی است.
شهردار منطقه3 ادامه داد: حاشیه معابر اصلی در بولوارهای آیت‌ا... عبادی، خواجه ربیع، رسالت، مجلسی و طبرسی نماهای زیبایی ندارد. پیگیر ساخت سازه‌های نو در این محدوده هستیم تا منظر شهری مناسب‌تری داشته باشیم.فرقانی با اشاره به کمبودهای مختلف منطقه بیان کرد: کمبود فضای سبز ازجمله دغدغه‌های عمومی و مدیریت‌شهری در این منطقه است که به‌صورت جدی در پی حل این مشکل هستیم. به همین منظور زمین‌هایی شناسایی شده و در حال جذب بودجه برای شروع عملیات عمرانی و فضای سبز هستیم.
شهردار منطقه3 بیان کرد: عموما به این امر منتقد هستند که شهرداری منطقه در پاسخ‌گویی به مسائل فعال نیست. به همین منظور برای چابک‌سازی سازمان تدابیری اندیشیدیم که امیدوارم به‌زودی نتیجه مثبت آن را در بین عموم شهروندان مشاهده کنیم.
وی ضمن اشاره به کند شدن بازده اقتصادی در منطقه3 گفت: در گذشته بخش‌هایی از این منطقه بازدهی اقتصادی بالایی داشته است. باید اقتصاد شهری را پویاتر کنیم.
این مدیر شهری با اشاره به زمین‌های رهاشده در محدوده منطقه3 گفت: زمین‌های متعددی مانند شالچی و مهردوست و زمین‌هایی بین منطقه رسالت و طبرسی قرار دارد که سال‌ها بی‌تکلیف مانده‌اند. هم‌اکنون در حال مذاکره با مالکان آن‌ها هستیم تا تکلیف این زمین‌ها مشخص شود. بنا داریم در بخشی از این زمین‌ها بولواری از طبرسی‌شمالی به رسالت‌شمالی ایجاد شود.
وی خبر از آسفالت شدن کلیه معابر خاکی منطقه داد و بیان کرد: به عوامل شهرداری منطقه دستور دادم ظرف 2سال هیچ معبر خاکی در منطقه وجود نداشته باشد که برای آسفالت شدنش اقدامی نکرده باشیم. هم‌اکنون در حال پیگیری بودجه هستیم و این مهم به‌زودی آغاز خواهد شد.
فرقانی ضمن اشاره به پیگیری‌های شهرداری در بخش بهداشت عمومی گفت: تصمیم داریم کلیه ماندآب‌ها و آب‌های رهاشده در منطقه را به کال کشف‌رود هدایت کنیم. با اجرایی شدن این طرح بوی نامطبوعی که در نقاط مختلف این محدوده استشمام می‌شود، از بین خواهد رفت و همچنین زمینه اصلی تکثیر پشه‌هایی که موجب بیماری سالک می‌شوند، زدوده خواهد شد.
شهردار منطقه3 با اشاره به پیگیری شهرداری و شورای شهر در رفع مشکلات منطقه3 گفت: در جلسات کمیته نظارتی که به‌تازگی در منطقه3 برگزار شده است، هم پیگیر مسائل موردی افراد در بخش پرداخت هزینه‌های ساخت‌وساز در منطقه بودیم و هم مسائل کلان منطقه را که مشکل عمومی است، در دستورکار قرار دادیم. اعضای شورای شهری که در این کمیته حضور دارند، ضمن استقبال از کارهای انجام‌شده قول همکاری دادند تا در مسائلی که خارج از توان مدیریت منطقه3 است، در قالب مصوبه‌هایی از شورای شهر همکاری لازم برای رسیدن به خواسته‌های عمومی صورت گیرد.
مدیر منطقه3 روزنامه شهرآرامحله نیز در این جلسه بیان کرد: با توجه به شمارگان بالای این روزنامه و انتشار هفتگی شهرآرامحله ویژه منطقه3 این ظرفیت وجود دارد تا مصوبات شورای نظارتی در این رسانه بازنشر شود تا محور فعالیت‌های شهرداری برای عموم شهروندان خبررسانی شود.گفتنی است شهردار منطقه در پایان با اهدای لوح تقدیر و شاخه‌های گل از تلاش شهرآرامحله منطقه3 تقدیر کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->