بسته‌های مکالمه، پیامک و اینترنت رومینگ ایرانسل برای اربعین ۱۴۰۴ + روش فعالسازی تسلا و سامسونگ قرارداد ۱۶.۵ میلیارد دلاری برای تأمین تراشه بسته‌اند احتمالا رئیس‌جمهور با پس‌گرفتن لایحه مقابله با اخبار جعلی موافقت کند تست و ارزیابی موفق زیرسامانه پایدارسازی دَوَرانی ماهواره ناهید ۲ سند برنامه جامع ترویج و ارتقای سواد فضای مجازی تصویب شد تحقیقات جدید: روابط اجتماعی بیشتر از غذا یا نوشیدنی به طول عمر کمک می‌کند ستار هاشمی: دولت به اینترنت طبقاتی اعتقادی ندارد رگولاتوری درباره قطعی‌های اینترنت: باید مشکل برق حل شود گوشی‌های تاشو سامسونگ احتمالا زودتر از گوشی‌های دیگر آپدیت‌ نرم‌افزاری دریافت می‌کنند اولین جزئیات از گلکسی S۲۷ اولترا منتشر شد زنگ خطر برای ذخایر ماچا با افزایش عطش جهانی برای این چای خاص ژاپنی تأثیر کیف پول سرد (Cold Wallet) بر امنیت صرافی‌ها رونمایی مایکروسافت از هویت بصری جدید هوش مصنوعی کوپایلت طرح ژاپن برای تولید جنین انسانی از سلول‌های بنیادی چرا نباید مشکلات عاطفی و مسائل خصوصی‌مان را با هوش مصنوعی در میان بگذاریم؟ مشاهده تولد یک سیاه‌چاله بزرگ برای اولین بار (۴ مرداد ۱۴۰۴) ماهواره مخابراتی ناهید ۲ با موفقیت به فضا پرتاب شد+ فیلم سامسونگ برای گلکسی A17 از همان پردازنده گلکسی A16 استفاده می‌کند اضافه‌شدن چند قابلیت هوش مصنوعی به آپدیت جدید ویندوز ۱۱ (۱ مرداد ۱۴۰۴) سه نگرانی سم آلتمن درباره آینده هوش مصنوعی برای هیدراته ماندن بدن چه بنوشیم و از چه چیزی اجتناب کنیم؟
سرخط خبرها

توئیتر به دنبال درآمدزایی با دریافت حق عضویت از کاربران است

  • کد خبر: ۳۵۸۶۲
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
توئیتر به دنبال درآمدزایی با دریافت حق عضویت از کاربران است
توئیتر اعلام کرده مشغول بررسی روش‌های درآمدزایی به غیر از تبلیغات است. این روش‌ها شامل نوعی حق عضویت نیز می‌شود. البته توئیتر در مراحل اولیه بررسی مدل‌های درآمدزایی مختلف است، اما پیش بینی نمی‌شود در سال جاری از هیچیک از محصولات خود درآمدزایی کند.
به گزارش شهرآرانیوز، توئیتر که به دلیل شیوع ویروس کرونا با کاهش درآمد تبلیغات روبرو شده، تصمیم دارد روش‌های مختلف دیگر از جمله دریافت حق عضویت، از برخی سرویس هایش درآمدزایی کند. طبق اطلاعات موجود با وجود ادامه شیوع ویروس کرونا، تعداد کاربران توئیتر در سه ماهه گذشته افزایش یافته است.

بر اساس آمار تعداد کاربران این پلتفرم اجتماعی بین ماه‌های آوریل تا ژوئن روزانه به ۱۸۶ میلیون نفر رسیده است. این رقم نشان دهنده رشد ۳۴ درصدی کاربران نسبت به سال قبل است. این در حالی است که در همین سه ماهه توئیتر با خسارت ۱۲۴ میلیون دلاری روبرو شده، زیرا تبلیغات در این شبکه اجتماعی کاهش یافته است.

در همین راستا این شرکت اعلام کرده مشغول بررسی روش‌های درآمدزایی به غیر از تبلیغات است. این روش‌ها شامل نوعی حق عضویت نیز می‌شود. البته توئیتر در مراحل اولیه بررسی مدل‌های درآمدزایی مختلف است، اما پیش بینی نمی‌شود در سال جاری از هیچیک از محصولات خود درآمدزایی کند.

جک دورسی مدیر ارشد اجرایی فیس‌بوک در این باره گفت: احتمالاً در سال جاری روش‌های مختلف درآمدزایی آزمایش شود.

هنوز مشخص نیست توئیتر چه محصولاتی برای درآمدزایی و سرویس حق عضویت در نظر دارد.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->