تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

آشنایی با بهترین نقاط تفریحی کیش

  • کد خبر: ۳۶۳۱۶
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
آشنایی با بهترین نقاط تفریحی کیش
جزیره کیش به تفریحاتش معروف است و بیشتر یک سرزمین تفریحی محسوب می‌شود. باما همراه باشید تا شما را با بهترین نقاط تفریحی جزیره آشنا کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، تفریح اولین واژه‌ای است که مسافران بعد از ورود به جزیره کیش به ذهنشان خطور می‌کند؛ اما همیشه سوالاتی مانند اینکه چه تفریحی را امتحان کنند تا خاطراتی فراموش‌نشدنی را رقم بزند، ذهن مسافران را درگیر می‌کند.

از سرگرمی‌های لذت‌بخش تا تفریحات هیجان‌انگیز که آدرنالین خونتان را بیشتر می‌کند، همگی در سرزمین رویایی کیش پیدا می‌شود.  

معرفی تفریحات دریایی


غواصی

آشنایی با بهترین نقاط تفریحی کیش

از بهترین و لذت‌بخش‌ترین تفریحات جزیره کیش، غواصی است. تجربه این تفریح و شنا همراه ماهی‌ها و جانوران یکی از بهترین لحظات این تفریح دریایی محسوب می‌شود.

غواصی در آب‌های نیلی خلیج‌فارس در همه فصول امکان‌پذیر است. هم برای افراد با تجربه و هم برای کسانی که برای اولین بار این تفریح را تجربه می‌کنند، سایت‌های مشخصی وجود دارد.

پاراسل

آشنایی با بهترین نقاط تفریحی کیش

 هریک از بالن‌ها برای دو نفر ظرفیت دارند. هنگامی که شما سوار چتر شوید، به‌وسیله یک قایق کشیده شده و اوج‌گیری هیجان‌انگیزی را تجربه خواهید کرد. این چتر ارتفاعی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا را فراهم می‌سازد.

شاتل

آشنایی با بهترین نقاط تفریحی کیش

قایقی تندرو، شاتل را خواهد کشید. هیجان و ترس افتادن از تیوپ و پرش‌های متداول شاتل همان آدرنالینی است که حرفش را زدیم.

بنانا

آشنایی با بهترین نقاط تفریحی کیش

در این تفریح شما سوار یک قایق شبیه موز می‌شوید و یک قایق دیگر شما را در دریا دنبال خود می‌کشاند. حداقل ظرفیت هر یک از این قایق‌ها سه نفر است.

فلای بورد

آشنایی با بهترین نقاط تفریحی کیش

با تجربه این تفریح شما می‌توانید تا ارتفاعی حدود ۱۲ متر بالاتر از سطح دریا بروید. در تفریح فلای بورد آزادانه پرواز کنید و در آب شیرجه بزنید.

پدل بورد

برعکس باقی تفریحات معرفی‌شده که صرفا با هیجان سروکار داشت، پدل بورد تفریحی آرامش‌بخش است. روی یک تخته شبیه تخته موج‌سواری باید سعی کنید تعادل خود را حفظ کنید. برخی معتقد هستند که این تفریح مانند یوگا است و وجودتان را پر از آرامش می‌کند.

اسکوتربرقی

همان دوچرخه یا موتور‌های کوچک برقی هستند. شما می‌توانید از این اسکوتر‌های برقی در پیست‌های ویژه دوچرخه‌سواری استفاده کنید.

فیش اسپا

در فیش اسپا گونه‌ای از ماهی‌های گاراروفا بافت‌های مرده پوست شما را شناسایی و به‌وسیله مکش و ترشح نوعی آنزیم، آن‌ها را از بین می‌برند. به‌این‌ترتیب به سلول‌های سالم پوست فرصت بیشتری برای رشد می‌دهند.

 

معرفی پارک‌های کیش

کیش سه پارک بسیار معروف دارد که پارک دلفین‌ها، پارک بادی مارینا و پارک آبی اوشن نام دارند.

پارک آبی اوشن

آشنایی با بهترین نقاط تفریحی کیش

 این پارک یکی از منحصربه‌فردترین پارک‌های روباز ایران و خاورمیانه است؛ همین دلیلی شده تا مسافران بدون بازدید از این پارک جزیره زیبا را ترک نکنند.

به‌دلیل همین روباز بودن و استفاده بانوان از این پارک ساخت ساختمان‌های بلند کنار پارک ممنوع است و هواپیمایی حق پرواز در حریم هوایی آن را ندارد. ۱۳ راید و چهار استخر شنا در این مجموعه وجود دارد.

همچنین چندین رستوران و آبمیوه‌فروشی نیز در این پارک آبی فعالیت می‌کنند. هزینه‌ها توسط یک مچ‌بند مغناطیسی پرداخت می‌شود که شما هنگام ورود آن را شارژ کرده‌اید.

پارک دلفین‌ها

آشنایی با بهترین نقاط تفریحی کیش

پارک دلفین‌های کیش به‌عنوان اولین دلفیناریوم ایران، متنوع‌ترین پستانداران دریایی از جمله شیردریایی شمالی و جنوبی، دلفین، گراز دریایی، گربه دریایی و پنگوئن را در خود جای داده است.
 


معرفی تفریحات هیجان‌انگیز کیش

بانجی جامپینگ

 بانجی جامپینگ دو سکو با ارتفاع ۴۰ و ۶۰ متر دارد. تقریبا بیشتر مردم با نوع انجام این تفریح هیجان‌انگیز آشنا هستند.

سافاری

آشنایی با بهترین نقاط تفریحی کیش

پیست خاکی سافاری کیش یکی از مهیج‌ترین پیست‌ها در جنوب کشور است. راننده‌های حرفه‌ای سوار لندکروز روی تپه‌های شنی حرکت‌های نمایشی و خاصی را اجرا می‌کنند. شما و خانواده‌تان به‌عنوان سرنشینان این خودرو لحظاتی هیجان‌انگیز را تجربه خواهید کرد.

استوانه جادویی

استوانه‌ای حبابی است که داخل استخر آب وجود دارد و شما در این استوانه باید تعادل خود را حفظ کنید.

قلعه وحشت، شهربازی هایلند و پینت‌بال از دیگر تفریحات مهیج کیش محسوب می‌شود. اغلب اوقات نیز نمایش و جنگ‌های شبانه‌ای در کیش برگزار می‌شود.

 

کشتی‌های تفریحی در کیش

آشنایی با بهترین نقاط تفریحی کیش

کشتی تفریحی آکواریوم کف شیشه‌ای کیش: لذت تماشای انواع ماهی‌ها و دیگر آبزیان در آب‌های زلال کیش را آن‌هم از فاصله چند سانتی‌متری، فقط در همین کشتی تجربه کنید.

کشتی اوستا

 یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌های تفریحی کیش است. این کشتی تفریحی بزرگ رستورانی مجلل و جایگاهی اختصاصی برای اجرای موسیقی و استندآپ کمدی دارد. این کشتی سه طبقه بوده که دو طبقه آن سرپوشیده و طبقه دیگر آن عرشه کشتی است.

کشتی نوید

 گشت دریایی همراه منظره دریای خلیج فارس در روز و شب از دیگر تفریحات کیش محسوب می‌شود. اجرای موسیقی زنده هنرمندان از دیگر امکانات این کشتی است. سه سالن مجزای سرپوشیده و عرشه بزرگ کشتی حسی از آرامش و راحتی را به شما القا می‌کند.

کشتی آرتمیس

 یکی از باشکوه‌ترین و بزرگ‌ترین رستوران‌های دریایی ایران به‌حساب می‌آید که دو طبقه دارد و ظرفیت آن ۱۳۰ نفر است.

اجاره کشتی تفریحی خصوصی

اجاره کشتی به‌صورت ساعتی، روزانه و ماهانه امکان‌پذیر است. این کشتی‌ها شامل امکانات کشتی کروز ویژه، دو اتاق خواب با چهار تخت خواب، آشپزخانه با مایکروفر، گاز، یخچال، سینک ظرفشویی، میز و مبلمان نهارخوری، سرویس بهداشتی، اتاق نشیمن، سکوی شیرجه و ماهیگیری، عرشه طبقه بالا با مبلمان و میز و مجهز به همه امکانات ایمنی هستند.

منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->