کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

۴۰ کتاب‌فروشی میزبان مراسم رونمایی ۴۰ کتاب

  • کد خبر: ۳۶۳۲۳
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
۴۰ کتاب‌فروشی میزبان مراسم رونمایی ۴۰ کتاب
کتاب جدید محمود دولت‌آبادی به نام «اسب‌ها از کنار یکدیگر» در یک مجموعه ۴۰ کتابی به‌طور هم‌زمان در ۴۰ کتاب‌فروشی در نقاط مختلف ایران رونمایی خواهد شد. این برنامه از ۱۰ تا ۱۸ مرداد خواهد بود و در این مدت این آثار با ۲۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نشرچشمه اعلام کرده از ۴۰ عنوان کتاب جدید خود در ۴۰ کتاب‌فروشی مختلف به‌طور هم‌زمان رونمایی می‌کند. این ۴۰ کتاب‌فروشی در شهرهای مختلف ایران مستقر هستند تا امکان دسترسی عده‌ای بیشتری از هم‌وطنان کتاب‌خوان فراهم شود.

این ۴۰ عنوان کتاب در حوزه‌های مختلفی چون علوم انسانی، علوم اجتماعی، مطالعات فلسفی، ادبیات غیرداستانی، داستان فارسی و غیرفارسی، نمایش‌نامه، هنر و کتاب کودک و نوجوان هستند.

از میان این کتاب‌ها می‌توان به کتاب جدید محمود دولت‌آبادی به نام «اسب‌ها از کنار یکدیگر»، کتاب «چیزهای شفاف» نوشته‌ ولادیمیر نابوکوف با ترجمه‌ محمدحسین واقف، «پرسش‌های بزرگ فلسفی»  نوشته‌ رابرت سی.سولومون و کتلین ام.هیگینز با ترجمه‌ زهره قلی‌پور، «فرهنگنامه‌ داستان‌های متون فارسی» نوشته‌ حسن ذوالفقاری و محمد پارسانسب و همچنین در گروه کتاب چ (کتاب کودک و نوجوان نشرچشمه) به کتاب‌هایی چون «تاریخ جهان» به کوشش گروهی از استادان تاریخ  با ترجمه‌ تاکاموری، «مانی+جشن جورکن‌ها-جشن خراب‌کن‌ها» نوشته‌ حدیث لزرغلامی و «تماشاخانه‌ کوچک هانا آرنت» نوشته‌ ماریون مولر- کلر با ترجمه‌ شیرین کریمی و سارا محمدی‌اردهالی اشاره کرد.

امکان خرید کتاب‌ها به سه صورت اینترنتی، خرید غیرحضوری و تلفنی و همچنین خرید حضوری فراهم است. این نمایشگاه کتاب سراسری از ۱۰ تا ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ به‌طور هم‌زمان در ۴۰ کتاب‌فروشی مختلف برگزار می‌شود و تمام کتاب‌های این نشر در طول این مدت  از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->