حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

صادق محرمی: در کرواسی باید گل بزنی تا در چشم باشی!

  • کد خبر: ۳۶۳۳۶
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
صادق محرمی: در کرواسی باید گل بزنی تا در چشم باشی!
بازی‌های فوق‌العاده‌اش در ملوان، مدیران پرسپولیس را مجاب کرد تا او را به تهران بیاورند و لباس سرخ باشگاه را بر تن این بازیکن جوان کنند. صادق محرمی از همان ابتدای شروع‌به‌کارش در پرسپولیس، به‌خاطر تکنیک بالا و سرعتی که داشت، محبوب سکو‌های سرخ ورزشگاه آزادی شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بازی‌های فوق‌العاده‌اش در ملوان، مدیران پرسپولیس را مجاب کرد تا او را به تهران بیاورند و لباس سرخ باشگاه را بر تن این بازیکن جوان کنند. صادق محرمی از همان ابتدای شروع‌به‌کارش در پرسپولیس، به‌خاطر تکنیک بالا و سرعتی که داشت، محبوب سکو‌های سرخ ورزشگاه آزادی شد. درخشش او در لیگ قهرمانان آسیا هم ادامه داشت و چندین‌بار این بازیکن در فهرست بهترین بازیکنان هفته این لیگ قرار گرفت.
 
محرمی در یک تصمیم جاه‌طلبانه و در بیست‌و‌دوسالگی از پسپولیس رفت و کرواسی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد؛ انتخابی که به اذعان خیلی‌ها با مشورت‌های برانکو به نتیجه رسیده بود. کسب ۲ عنوان قهرمانی با دیناموزاگرب و حضور مؤثر در بازی‌های این تیم سبب شد تا سرمربی تیم او را لایق پوشیدن پیراهن بارسا بداند.


اول فصل را یادم نمی‌آید!

صادق محرمی در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به پایان لیگ و آغاز آن گفت: کرونا باعث شد که فصل خیلی طولانی باشد و خیلی اول فصل را یادم نمی‌آید. اول بعد از اردوی تیم ملی به کرواسی آمدیم و تمرینات را آغاز کردیم و من بعد از سه‌چهار روز تمرین‌کردن، مصدومیتی برایم پیش آمد که ۲ ماه مصدوم بودم. این باعث شد که مقداری عقب بمانم و شرایط دینامو هم طوری بود که هم در پلی‌آف لیگ قهرمانان، هم لیگ و هم جام حذفی بود و این ۲ ماه دوری باعث شد که مقداری عقب ماندم.


در لوکوموتیو آمادگی‌ام را به دست آوردم

انتقال محرمی به لوکوموتیو خیلی‌ها را متعجب کرد، اما او نظر دیگری دارد: اینجا شرایط طوری است که اگر سه‌چهار روز هم تمرین نکنی، از بورس می‌افتی و من برای همین قرار شد قرضی بروم لوکوموتیو و شرایطم خوب شود و برگردم. این برای خودم آسان نبود؛ اما چیزی است که در فوتبال پیش می‌آید. من ۳ ماه آنجا بودم و بازی کردم و آمادگی‌ام را به دست آوردم و شرایط خوب پیش رفت و نیم‌فصل برگشتم.


اینجا باید گل بزنی تا در چشم باشی

بعد از دربی لیگ کرواسی، سرمربی دینامو گفت که او باید برای بارسلونا بازی کند. وی درباره این جمله توضیح داد: شرایط لیگ کرواسی جوری است که باید کار بزرگی انجام دهی تا به چشم بیایی. من، چون در ایران هم که بودم، گل و پاس گل زیادی نداشتم، اما اوضاع خوب پیش می‌رفت برایم. اینجا این‌طور نیست، چون باید یا گل بزنی یا پاس گل بدهی که درباره‌ات خبر بزنند؛ اما پست من کمتر به چشم می‌آید. بازی دربی خیلی خوب بود، اما من نمایش‌های آن‌شکلی خیلی زیاد داشتم، ولی آن بازی دربی مهمی بود و خبرش خیلی پیچید.


کرونا بحث ترانسفر را سخت کرد

مدافع اسبق پرسپولیس و ملوان با اشاره به وضعیتش در کرواسی گفت: من در این ۲ سال خیلی چیز‌ها را تغییر دادم و خیلی برایم سخت گذشت. فوتبالم را کاملا تغییر دادم و این چیز آسانی نبود. تنهایی هم بود که فکر می‌کنم تا حدی گذراندم، باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. یک هفته بعد فصل جدید شروع می‌شود و باید ببینیم شرایط چطور خواهد بود. این کرونا هم بحث ترانسفر را سخت کرد. چیز‌هایی که هست، اما این که می‌شنویم درباره این پیشنهادات فقط این است که باشگاه بازیکن را مورد توجه خود دارد، اما پیشنهاد واقعی یعنی چیزی که به باشگاه می‌رسد و تو روی کاغذ آن را داری! برای من طوری است که یک سری صحبت‌ها شده و باشگاه‌ها دنبال می‌کنند، اما چیزی روی کاغذ نیامده که به آن فکر کنم.


منتظرم ببینم در آینده چه می‌شود

محرمی در ادامه صحبت‌هایش اظهار کرد: فکر کنم قدم اول برای من خیلی بزرگ بود. از دینامو به تیمی بزرگ‌تر‌رفتن، خیلی سخت‌تر است. من به دینامو آمدم که خیلی تیم بزرگی است و شاید اگر اول به تیم چهارم پنجم کرواسی می‌آمدم، قدم بعدی می‌توانست دینامو باشد؛ اما من گام بزرگی برداشتم. دینامو باشگاه فوق‌العاده بزرگی است، شاید ما خیلی درباره‌اش ندانیم و من هم خیلی اطلاعاتی از این تیم نداشتم، اما الان می‌دانم که باشگاه بزرگی است و شرایط عجیبی دارد. خداراشکر شرایط من در این باشگاه خوب است، اما قدم بعدی باید اتفاق بیفتد و این هم دست من نیست. من باید خودم شرایطم را درست کنم و بعد ببینم برای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.


قهرمانی دینامو به‌راحتی به دست نیامد

او درباره شکل تیم دینامو زاگرب و جایگاهی که در فوتبال کرواسی دارد، توضیح داد: دینامو هر فصل نزدیک ۱۵-۲۰ بازیکن سطح بالا می‌خرد. ما ۳۰ بازیکن داریم که همه در سطح بالا هستند و اصلا دینامو از نظر بازیکن‌خریدن و خرج‌کردن، سطحش با بقیه فرق دارد؛ اما اصلا این‌طور نیست که یک بازی را راحت برنده شویم. ما برد‌های زیادی داشتیم و قهرمان شدیم، اما اصلا راحت به دست نیامده است. نگاه دینامو به لیگ قهرمانان و لیگ اروپاست.


شرایط تیم ملی در جدول خیلی سخت است

دفاع راست تیم دیناموزاگرب، حالا یک سرمربی کروات را بر مسند هدایت تیم ملی می‌بیند. او چه نظری دراین‌باره دارد؟ محرمی دراین‌باره عنوان کرد: یک چیز مثبتی که آقای اسکوچیچ دارد، این است که می‌خواهد خیلی با بازیکنان و مربیان ارتباط بگیرد. امیدوارم اتفاقات خوبی در تیم ملی رقم بخورد و به جام‌جهانی برویم. بعضا با آقای اسکوچیچ ارتباط دارم. او یک‌بار به اینجا آمد و با مربی من هم صحبت‌هایی داشت. خوش‌حالم که او بازی‌هایم را زیرنظر دارد. وی درباره وضعیت تیم ملی گفت: شرایط ما در جدول خوب نیست، اما ازآنجاکه تیم ملی همیشه بازیکنان خوبی داشته، من خیلی امیدوارم بازی‌های پیش‌رو را ببریم و به جام‌جهانی برویم.


زبان کروات‌ها را بلد نیستم

صادق محرمی در پایان صحبت‌هایش به نکته جالبی اشاره کرد که یاد برانکو را زنده می‌کرد. روز‌هایی که مربی موفق سابق سرخ‌پوشان در ایران فعالیت می‌کرد، خیلی‌ها از او خرده می‌گرفتند که چرا این مربی هنوز زبان فارسی را یاد نگرفته است. حالا، اما محرمی هم ادعا می‌کند که زبان کروات را یاد نگرفته است و اصولا صحبت کردن به این زبان کار ساده‌ای نیست. محرمی در این‌باره گفت: کروات را طوری بلد نیستم که صحبت کنم. یک کوچولو بلدم، ولی این‌طور که صحبت کنم نیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->