قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ پلمب ۲۵۵ واحد صنفی گرانفروش و متخلف در سالی که گذشت ( ۲۹ اسفند۱۴۰۲) بازرسان جهاد کشاورزی مشهد ۱۶ تن کود اوره را کشف کردند از افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟ افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده
سرخط خبرها

آخرین اخبار از واریز پول فروش سهام عدالت + جزئیات

  • کد خبر: ۳۶۵۶۷
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
  • ۱۵۲
آخرین اخبار از واریز پول فروش سهام عدالت + جزئیات
درحال‌حاضر ارزش برگه‌های ۵۳۰ هزار تومانی سهام‌عدالت به حدود ۲۰ میلیون و ارزش برگه‌های یک‌میلیونی حدود ۴۰ میلیون تومان رسیده و این یعنی مشمولان به ترتیب می‌توانند ۲۴ میلیون و ۱۲ میلیون تومان از سهام عدالت خود را بفروشند.

به گزارش شهرآرانیوز، مشمولان سهام عدالت از ۱۸ مرداد همزمان با عید غدیر می‌توانند ۳۰ درصد دیگر از سهام عدالت خود را از طریق کارگزاری‌ها بفروشند. پیش از این ششم خردادماه در نخستین مرحله آزادسازی سهام عدالت امکان فروش ۳۰درصد از کل ارزش سهام برای مشمولان فراهم شده بود و از ۱۸ مرداد، آن‌ها می‌توانند تا ۶۰ درصد سهام‌شان را بفروشند.


درحال‌حاضر ارزش برگه‌های ۵۳۰ هزار تومانی سهام‌عدالت به حدود ۲۰ میلیون و ارزش برگه‌های یک‌میلیونی حدود ۴۰ میلیون تومان رسیده و این یعنی مشمولان به ترتیب می‌توانند ۲۴ میلیون و ۱۲ میلیون تومان از سهام عدالت خود را بفروشند. هر چند هنوز خیلی از مشمولانی که ۳۰ درصد اول سهام‌عدالت خود را فروخته بودند در انتظار واریز پولشان هستند.

 

دلایل احتمالی واریز نشدن پول فروش سهام‌عدالت

حسین‌فهیمی سخنگوی ستاد آزادسازی سهام‌عدالت می‌گوید تا پایان تیر ماه حدود دو میلیون و ۱۰۰هزار نفر از مشمولان سهام‌عدالت، درخواست فروش ۳۰درصد از سهام خود را ثبت کرده‌اند که تاکنون که تاکنون سهام یک‌میلیون و ۲۰۰هزار نفر از آن‌ها فروخته شده و در این‌بین حدود ۹۰۰هزار نفر همچنان در انتظار فروش سهام‌عدالت هستند. آخرین آمار از واریز پول‌فروش سهام‌عدالت نشان می‌دهد از مجموع دوهزار و ۷۵۰میلیارد تومان سهام فروخته شده، حدود دوهزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به حساب مشمولان واریز شده و ۱۵۰میلیارد تومان آن باقی‌مانده است.


شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرده با توجه به اینکه مشمولان سهام‌عدالت به صورت حضوری و الکترونیکی در بازار سرمایه احراز هویت نشدند و تنها از طریق ارائه شماره شبای بانکی و تلفن‌همراه به‌نام خود فرد احراز هویت آن‌ها انجام شده است، بنابراین مشمولانی که اطلاعات هویتی آن‌ها با کوچک‌ترین مشکلی روبه‌رو بوده از مرحله سفارش‌گیری حذف شده‌اند. این افراد باید با مراجعه به سامانه سهام‌عدالت یا با مراجعه به کارگزار خود مشکل هویتی خود را برطرف کنند.


مواردی وجود دارد که شماره شبای بانکی تعدادی از مشمولان اشتباه، راکد یا مسدود بوده و به همین علت این وجوه به حساب آن‌ها واریز نشده است و این افراد نیز باید اطلاعات بانکی خود را اصلاح کنند.


یکی از دلایل کم بودن ارزش سهام عدالت مربوط به کسانی است که مالک اولیه سهام‌عدالت فوت شده و پس از انحصار وراثت مبلغ‌اولیه بین چند نفر تقسیم شده و به هر کدام از ورثه، مبلغ کمتری به ارث رسیده است.


دلیل دیگر واریز پول کمتر این است که هنوز کل سهام فرد فروخته نشده و پس از فروش مابقی سهام‌عدالت باقی‌مانده پول آن واریز خواهد شد.


روح‌الله میرصانعی دبیر کانون کارگزاران بورس می‌گوید سفارش‌های سهام‌عدالت توسط کارگزاری‌ها گرفته و ارجاع می‌شود، اما درحال‌حاضر ابهاماتی در اجرای سفارشات سهام‌عدالت وجود دارد که ممکن است چند روز زمان ببرد تا کارگزار با ناظر هماهنگ کند و فروش انجام دهد. برخی از کارگزاران هم فرآیند فروش را انجام داده‌اند، اما نتوانستند گزارش را ار سپرده‌گذاری در مورد این‌که فروش به چه نحوی توزیع و بین مشتریان تقسیم می‌شود را دریافت کنند.

 

آمار فروش سهام‌عدالت در برخی کارگزاری‌ها

مسئولان کارگزاری‌های مختلف هرکدام در مصاحبه‌هایی جداگانه با خبرگذاری‌ها از وضعیت فروش سهام‌عدالت و واریز پول آن به حساب مشتریانشان خبر داده‌اند. در اینجا آمار ارائه شده توسط ۹ کارگزار بانک ملی، بانک ملت، بانک کشاورزی، مفید، آگاه، بانک ملی، بانک آینده، بانک انصار، بانک صادرات و کیان را جمع‌آوری کرده‌ایم.


مدیر معاملات کارگزاری بانک‌ملی گفته ۹۵درصد سهام‌عدالت افرادی که بانک‌ملی را انتخاب کرده بودند، فروخته شده و ۷۰درصد واریزی‌ها هم انجام شده‌است. آنطور که مژگان ارجمند اعلام کرده، بخش بزرگی از واریزی‌ها درنیمه تیرماه به مبلغ ۶۰۰میلیارد تومان بوده‌است.


مهدی پورستار مدیرعامل کارگزای بانک‌ملت می‌گوید تمام درخواست‌های فروشی که تا روز ۱۸ تیرماه از سوی شرکت سپرده‌گذاری تایید شده و لیست‌فروش و واریز آن برای ما ارسال شده‌است، فروخته شده و وجوه آن پرداخت شده‌است. به گفته پورستار، حدود ۳۵۰ میلیارد تومان تا به حال به حساب سهام‌داران واریز شده، که حدود یک میلیارد تومان آن به علت نقض اطلاعات سهام‌داران برگشت خورده‌است.


مدیرعملیات اوراق‌بهادار کارگزاری بانک کشاورزی می‌گوید تا به الان ۱۱۰میلیارد تومان در قالب پول سهام‌عدالت برای سهام‌داران واریز کردیم. سهام‌عدالت کسانی که در روز‌های ششم تا دهم خرداد درخواست خود را ثبت کرده‌اند فروخته شده و این افراد پول سهام خود را به صورت کامل دریافت کرده‌اند و در حال فروش سهام‌عدالت مشمولانی هستیم که درخواست خود را بعد از این تاریخ ثبت کرده‌اند. کارگزاری مفید اعلام کرده تا پایان تیرماه، سهام عدالت ۵۲هزار و ۶۴۰نفر از مشمولان را فروخته که ارزش آن ۱۰۸میلیارد تومان بوده‌است. از این رقم حدود ۸۰میلیارد تومان در ۱۴ نوبت به حساب مشمولان واریز شده و مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان به دلیل مغایرت حساب از سوی بانک برگشت داده شده است. همچنین واریز مبلغ ۲۸ میلیارد تومان نیز در انتظار دریافت اطلاعات حساب افراد از سوی سپرده‌گذاری مرکزی است.


کارگزاری آگاه اعلام کرده در نخستین نوبت واریزی ۸۵۰میلیون تومان از طرف کارگزاری آگاه در روز چهارم تیرماه به حساب سهام‌داران واریز شد. براساس آخرین اظهارات مدیرعامل این کارگزاری، طی پنج‌مرحله مبلغ ۸۷میلیارد تومان فروش انجام شده که در چهار مرحله ۷۱میلیارد تومان به حساب مشتریان واریز شده‌است.


مدیرعامل کارگزاری آینده می‌گوید در مجموع این کارگزاری در چهار نوبت سهام متقاضیان را به ارزش شش‌میلیارد و ۹۲۴ میلیون تومان فروخته که تنها ۷۹ میلیون تومان آن معادل یک درصد از کل فروش به حساب سهامداران واریز شده. احمد اشتیاقی می‌گوید شش‌میلیارد و ۸۴۵میلیون تومان پول فروش سهام‌عدالت قرار است این هفته به مشتریان برسد.


مسئول پذیرش مشتریان کارگزاری بانک انصار می‌گوید سهام ۲۵هزار نفر به فروش رفته و پول آن واریز شده، برای پنج‌هزار نفر باقی‌مانده به علت نقض اطلاعات پرداختی انجام نشده است. قرار است شرکت سپرده‌گذاری تا پایان هفته لیستی از اطلاعات پنج‌هزار نفر باقی‌مانده را بدهد که ببینیم مشکل کجاست.


مهدی‌کباری مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات می‌گوید ما پول سهام‌عدالت بیش از ۹۵درصد از سهامداران را واریز کرده‌ایم و ممکن است در این بین برای تعدادی از سهامداران به علت نقض اطلاعاتی مثل شماره‌ملی، حساب و شبا پرداخت نشده باشد.


جدول فروش سهام‌عدالت که توسط کارگزاری کیان منتشر شده نشان می‌دهد این کارگزاری تا ۲۲ تیرماه سهام‌عدالت حدود ۱۵ هزار نفر را به ارزش پنج‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخته و به حساب مشمولان واریز کرده‌است. همچنین این کارگزاری سهام‌عدالت برخی مشمولان را در ۲۵و۲۸ تیرماه فروخته و در انتظار اعلام فهرست توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی است.


واکنش‌ها به فروش سهام‌عدالت در فضای مجازی

نظراتی که کاربران در فضای مجازی منتشر کرده‌اند نشان می‌دهد وضعیت واریز پول فروش سهام‌عدالت کمی وخیم‌تر از آن است که کارگزاری‌ها و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی می‌گویند. برخی از آن‌ها می‌گویند بعد از ۵۰ روز هنوز مبلغی در ازای فروش سهام‌عدالتشان واریز نشده است. برخی می‌گویند مبالغ واریز شده خیلی کم و در حد کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است. برخی از کاربران گفته‌اند بعد از تماس با شماره ۱۵۶۹ متوجه شده‌اند سفارش فروش‌شان ثبت نشده. برخی هم از دلایل مطرح شده برای واریز نکردن پول سهام‌عدالت پیچیدگی و مشکل وجود نداشت، اما برای واریز فروش می‌گویند شماره شبا اشکال دارد؟


یکی از کاربران نوشته «من هفتم خردد درخواست فروش ۳۰ درصد را به بانک قوامین دادم، واریزی‌هایش ۱۰هزار تومان و ۵هزار تومان بوده و نوشته علی‌الحساب!» یکی دیگر از کاربران نوشته «پست بانک بعد از ۶۰ روز برای من ۲۴ هزار تومان واریز کرده‌است. من اگر لازم نداشتم که سهامم را نمی‌فروختم» شخص دیگری می‌گوید «قرار شد یک هفته تا ۱۰ روز پول واریز کنند. بانک مسکن الان یک ماه است فروختم، ۱۰روز پیش یک ۱۹۰ هزار تومان و یک ۱۰ هزار تومان واریز کرده است.» یکی از مشتریان بانک ملت می‌گوید «۲۴تیر درخواست فروش به بانک ملت دادم، اما هنوز هیچی از بانک ملت دریافتی نداشتم.» از جمله کسانی که به واریز مبلغ کم اعتراض داشتند می‌توان به کاربری اشاره کرد که می‌گوید: بعد از ۵۰ روز دیروز بانک ملی ۷۰ هزار تومان واریز کرد. این می‌تواند امیدی باشد برای واریزی بقیه پول.


یکی از کاربرانی که بعد از مدت‌ها متوجه شده سفارشش ثبت نشده بوده است، می‌گوید من از بانک توسعه تعاون فروختم، ۴۰ روز معطل شدم بعد فهمیدم اصلا درخواستم را ثبت نکردند. رفتم از طریق کارگزاری مبین فروش زدم و در ۱۰ روز پنج‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به حسابم واریز کرده است.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
6
17
بانک مسکن انگار خبری نیست لطفا پیگری کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
سی وپنج روزه که سهام فروختم دریغ ازهزارتومان بانک تجارت چراواریز نمیکنی
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
من شصت درصد سهامم درسامانه سعدی ثبت فروش زدم اما انگار هیچ خبری نیست ترو خدا یکی رسیدگی کنه زندگیم دیگه داغون شد ازتون خواهش میکنم رسیدگی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
بانک ملی با شماها هستم اگه ارپیچی بیاد دستم اولین نقطه ای که نشونه میگیرم بقران بانکه ملی رو میزنم
ناشناس
United States of America
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
تازه خرد خرد میخوان بدن این پوله مردم کی واریز میکنن خوب کسی که احتیاج نداشت نمیفروخت پس نیاز داشت که این کار کرد همه هم پشیمان شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
6
48
مژگان ارجمندچردروغ میگی بانک ملی واریزکردمن الان 2ماه فروختم ازطریق ایوابانک ملی فقط 39تومن واریزی داشتم کجا کامل واریزکردین همش کارتون کلک دروغ
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
من بانک ملی خرداد ماه از ایوا ثبت نام کردم سهامم452هزارتومنیه تا الان 4میلیون تومان واریز کرده دمش گرم خداکنه ی مرحله دیگ واریزکنه خداجون خخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
باورنکن
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
بانک ملی چرامسخره بازی درمیاری باباگرفتاریم..
شماچراازدورعگو یاهای بانک سپه نمگید بابا اگرمن لازم نداشتم هیچ وکت سهام خود را نمفرختم برایمنیکاسمس امدهسهام. داره محترمپولی کهبه حیاب شما واریز شده بابته الاالح حساب مبباشدام ما یکریالوازیز نشده تو به خدا به اینها بگین کم دورغ بگعن نام صفره دانش دا رای
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
من این است که شمارا به خدا اگر خدارامشناسید ماملعتراکمبکمب بازی بدهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
6
26
من و خواهرم ۱۰ خرداد با هم درخواست فروش دادیم بانک تجارت و بانک صادرات برا سهام ۵۳۲ هزاری برا من بعد ۴۵ روز و ۵۰ روز ۳۳۰۰ واریز کردن برا خواهرم طی چهار مرحله ۴۷۰۰! کسی میدونه بانک تجارت بازم واریز میکنه یا نه؟آخه چرا درست جواب نمیدی بانک تجارت؟مگه ۳۰ درصد میشه ۳۳۰۰؟بعد دوماه باید ۴بیشتر واریز میکردن چرا دروغ تحویل میدین آخه؟خدا رو خوش نمیاد ما هم محتاجیم که فروختیم!
حامد حاجیوند.دورود لرستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
بروبابا ما ۱۰۰۰تومنم واسمون نیومده تو منتظری بازم واسط بیاد بابا تودیگه خیلی پیمونت جاداره برو پی زندگیت کلاهتو مرتب پرت کن پیش ابرها پسرجون برو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
مگه ازجیب تومیخان بدن حقشه بایدبریزن براش خدانکنه روزی دست بنده های خدا باشه اگ بدونن ازکجا میاد بابتن میگیرن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
4
40
بانک ملی خجالت بکش بیشتر از دو ماه شده ۷۰ واریز کردی اگه حسابم مشکل داشته چرا این مبلغ رو واریز شده برا بقیه پولم حالا مشکل پیدا کرده؟؟؟
خدابخش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
4
45
تف به صورت هرکه دروغ بگه هرکه دروغ بگه شرف نداری هرکه دروغ بگه غیرت وجدان ندارم هرکه دروغ بگه به کرنا مبتلا بشه بره زیر خاک انشالله امین یا رب المین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
5
31
بخدا کارگذاری ملت داره دروغ میگه ۱۸ خرداد فروختم ۱۰۰ تمن داده مدتی قبل کنجکاو شدم به سعدی بفروشم ولی گفت کارگذار ملت در حال فروش سهامم است پس یعنی مدارکم مشکل نداره اینا دروغ میگن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
3
26
بانک ملی فروختم پنجاه پنج تومن امد سهام یک میلیونی بقیه نیومد لطفا پیگیری کنین
شماره ملی
2130541453
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
شماره ملی پاک کن برادر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
5
28
خاکبرسرتون با این واریزیتون ۷۰تومان بود سهاممون خخخخخخجالت بکشیم بابا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
4
10
سلام بالای چهل روز میشه تو بانک پارسیان شعبه شریعتی همدان 30درصد سهاممو واسه فروش کم کردم بعداز کلی صبوری 40تومن ریختن خواهشا پیگیری کنید
sam
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
10
سلام من که سهاممو نمیفروشم اصلا.ولی نمیدونم چی فکر کردین که اینجوری حرف میزنین اصلا تا زمانی که اطلاعات نادرست باشن تو سامانه ثبت نمیشن...
اسی اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
3
15
من سهام توکارگزاری مفید انجام دادم نزدیک یه ماه یه ریال هم به حسابم نیامد چکار کنم کجا برای پیگیری مراجعه کنیم کافی نت. بانک دفترپیشخوان کجا اخه این همه دروغ چرا مردم کم درد دارند این هم بلا روش ... مردم میخندی یه دردی دوا کن الان میگید با سهام وام بهتون میدیم با یه سال بازپرداخت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
هیچی دست بزار زیر سرت .دولت کاراشو خوب بلده .
بهرام روح نوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
18
از ۷ خرداد فروش کردم تو بانک صادرات امروز ۸ مرداد ماه هستش حسابم فعاله چون کمک معیشتی رایانه به همین شبا واریز میشه وام یک میلیونی همین شماره واریز شد سود سهام به هم شماره واریز میشه شبا درسته کد ملی تلفن احراز هویت حصوری شدم بعد سجام کد بورسی دارم اخه چیه چرا واریز نمیشه دو ماه بیشتر شده بانک صادرات بانک میگه مدارک درسته ولی واریز پول دست مانیست الان نمیدانم اصلا واسه فروش ۳۰ درصد من اقدام شده یا نه یه راهنمایی کنید ۱۵۶۹ میگه کارگزار نداری مگه من تو بانک صادرات نفروختم مگه صادرات کارگزاری نداره خسته شدیم دیگه رفنم بانک میگم لعو فروش بده اگه واریز نمیشه میگه نمیشه در کل هیچ کس ودستگاهی جوابگو نیست خدا ازتون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
2
22
۱۸ خرداد ماه به کارگذاری بانک ملت خانواده ای فروختیم تا الان ۳نفرمون نفری ۳۰۰ هزار اومده اونم در دو نوبت چهارشنبه هر هفته """""حالا اقای مهدی پورستار چرا چرا چزا میگی تا ۱۸ تیر همه فروش ها رو دادیم واگر مال ما مشکل شبا وفلان داشت چرا ۳۰۰ رو دادین واگر درست بوده چرا کامل ندادین """""با صداقت حرف بزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
20
اصلاحیه:تاریخ ۱۸ خرداد ماه من وخانواده ام به بانک ملت کوهچنار فارس فرختیم تا الان دونوبت ودو چهارشنبه نفری حدودا۳۴۰ هزار اومده حالا سوال:اقای مهدی پورستار شما میگین تمام درخواست ها تا تاریخ ۱۸ تیر کاملا به مردم داده شده پس چرا مال ما داده نشده واز طرف دیگر اگر مدارکم مشکل داره چرا این ۳۴۰هزار رو دادین ""درضمن من مدارکم کاملا صحیح میباشد بررسی کردم از چند ناحیه """لطفا بررسی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
2
11
۶۰ روزه بانک مسکن رفتم قرداد فروش بستم تا امروز ریالی نریختن تف به ذات این دروغگوها مردمو خوب بازی میدن مسولین بخوابید داروغه بیداره شما به فکر اختلاصتون باشین با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
بانگ کشاورزی میگه اونایی که ششم تا دهم فروختن پولشان را کامل دریافت کردن به زور سه میلیون ریخته درحالی که که به بعضی بانگ ها پنچ میلیون بیشتر ریختن خدایا خودت به داد مان برس ارزش سهامم ۵۳۲ هزار تومانه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
3
10
والا برامن امروز صبح بانک رفاه هزاروهشصدتومن واریز کرد مگه اینم پوله..بعد ساعت یازده هفده هزارتومن واریز کرد شرمم میشه از بانک رفاه خیلی نامرد هستید که پول ما فقی فقرا رو میخوریز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
2
13
کارگزاری سپه بعد۶۰ روز۱۰۰تومن ریخت.خداییش خیلی لطف کرد مونده بودم پول نون ازکجا بیارم.نخستین بانک ایرانی ماشالله مستحق مدال طلا هستی.مطمئن باش اینطورادامه بدی جای بانکهای سوئیس رو میگیری فقط یه کم به حوصله تر که خدایی نکرده چشمت نزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
4
18
سلام چرا بانک ملی دروغ میگی تا الان یه هزارتومن هم واریز نکردی برام بخدا الان یک ماه نیم شده حتا دریق از یقرون من بایت چیکار کنم یکی بهم بگه
مشتری بانک ملی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
سلام دوست عزیز شما لطفا برای بر رسی شماره شبا و شماره تلفن همراه خود اقدام نمایید،چون بنده هم به بانک ملی فروختم بعد از ۱۴ روز در مرحله اول ۳میلیون ۸۰۰هزار تومان واریزی داشتم.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
6
10
بانک ملت فقط حرف مفت میزنه چراپس اول ثبت نام خردادماه گفتند۷روزه بحساب واریز میشه اینبکنار !!!!
تاص۸خرداد۵۰۰نفردرمیون واریز کردن وچراحرف جدیدنمیزنن چراحرفتکراری نشرمیکنید !!!!!
۱۸خردادبه بعدجزسهامداران نیستند یاالباقی رابالا کشیدید!!!!
۲۰خردادفروختم بانک ملت همه چیزواطلاعاتم درسته سجامم ثبت نام دترم ۳۰تیر۲۴تومان واریز شد وامروز۹مرداده شده۵۱روزواقعاچکارکنم احتیاج نبودنمیفروختم !!!!
کارکزاری بانک ملت ۴۶۱۱۶۰۰هرچی زنگ میزنم جوابگونیست تلفن بابدبختی باید تماسبگیری داخلی مالی یابالا۱۵نفردرانتظارنگه میداره نزدیک نوبت پاسخگویی میشه ارتباط قطع میشه یاابدختی تماس میگیریم میگه همه اپراتورهامشغول میباشداینشدجواب کارکزاری!!!!!
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
بخدا تا الان بانک ملی واسه منم ی قرونی واریز نکرده ، از طریق برنامه ی ایوا ثبت نام کردم حتی کد رهگیری بهم داده ولی دریغ از ی ریالی ، درست نیست اینطوری بخدا
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
3
10
بانک ملت فقط حرف مفت میزنه چراپس اول ثبت نام خردادماه گفتند۷روزه بحساب واریز میشه اینبکنار !!!!
تاص۸خرداد۵۰۰نفردرمیون واریز کردن وچراحرف جدیدنمیزنن چراحرفتکراری نشرمیکنید !!!!!
۱۸خردادبه بعدجزسهامداران نیستند یاالباقی رابالا کشیدید!!!!
۲۰خردادفروختم بانک ملت همه چیزواطلاعاتم درسته سجامم ثبت نام دترم ۳۰تیر۲۴تومان واریز شد وامروز۹مرداده شده۵۱روزواقعاچکارکنم احتیاج نبودنمیفروختم !!!!
کارکزاری بانک ملت ۴۶۱۱۶۰۰هرچی زنگ میزنم جوابگونیست تلفن بابدبختی باید تماسبگیری داخلی مالی یابالا۱۵نفردرانتظارنگه میداره نزدیک نوبت پاسخگویی میشه ارتباط قطع میشه یاابدختی تماس میگیریم میگه همه اپراتورهامشغول میباشداینشدجواب کارکزاری!!!!!
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
3
9
بانک ملت فقط حرف مفت میزنه چراپس اول ثبت نام خردادماه گفتند۷روزه بحساب واریز میشه اینبکنار !!!!
تاص۸خرداد۵۰۰نفردرمیون واریز کردن وچراحرف جدیدنمیزنن چراحرفتکراری نشرمیکنید !!!!!
۱۸خردادبه بعدجزسهامداران نیستند یاالباقی رابالا کشیدید!!!!
۲۰خردادفروختم بانک ملت همه چیزواطلاعاتم درسته سجامم ثبت نام دترم ۳۰تیر۲۴تومان واریز شد وامروز۹مرداده شده۵۱روزواقعاچکارکنم احتیاج نبودنمیفروختم !!!!
کارکزاری بانک ملت ۴۶۱۱۶۰۰هرچی زنگ میزنم جوابگونیست تلفن بابدبختی باید تماسبگیری داخلی مالی یابالا۱۵نفردرانتظارنگه میداره نزدیک نوبت پاسخگویی میشه ارتباط قطع میشه یاابدختی تماس میگیریم میگه همه اپراتورهامشغول میباشداینشدجواب کارکزاری!!!!!
عسکری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
2
6
باسلام بنده درتاریخ ۱۳خردادسهام عدالتم راحضوری دربانک رسالت درخواست فروش دادم شماره موبایل بنام خودم شماره شبامشکلی نداره چون دارم باهاش کارمیکنم تاامروزکه۸مردادهست هیچی بحسابم واریزنشده تماس میگیرم ۱۵۶۹میگه کارگزارناظرنداری میرم بانک میگن اسمت ردکردیم کارگزاری گنجینه سپهربه اونازنگ میزنم میگن اسم شماتوی لیست نیست بعداز۲ماه تکلیف من چیه ؟خیلی جالبه رئیس بانک ازمن میپرسه به نظرت چی شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
7
بابا ایول به بانک سپه بعد 50 روز شرمنده کرده مارو یه 5هزارتومان ریخته بایه 2تومان موندم چجوری خرجش کنم کسی قرضی اگه خاس تعاروف نکنه بخدا ناراحت میشم! بابا ایوحناس اگه لازم نمیداشتم که نمیدادم بخدا بترسید از فردا قیامت دروس نیس به ولاه
حامد حاجیوند.دورود لرستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
2
10
اقا چرا بانک تجارت رو اسم نبردی توسایتت توی بانکها ما ۷۰ روزه بنده تو محلمون دورودلرستان ۱۳ نفریم که هیچ کدوم واریزی نداشتیم حتی ۱۰۰۰ تومن همه اطلاعاتمون همه به بانک مراجعه کردیم صحیح است از بانک تجارت لطفا بگید خونمونو کرده تو شیشه اشتباهی کردم که به مقدسات دیگه به بانک تجارت اطمینان نکنم.ما راضی نیستیم خدا هم راضی نباشه از عوامل بانک تجارت
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
من تو درود لرستان ۱۷خرداد سهم فروختم تاامروز ۲۰مردادهنوزهزارتومن واسه من نریخته بانک تجارت اقاخجالت بکشید مامشکل داریم که فروختیم پس پول ماکجارفته یعنی تودولت حساب کتابی نیست یه روز وامت دیرمیشه هزارتاپیام واسه ضامن و وام گیرنده میفرستن الان پول ماروخوردن
موسی
United States of America
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
2
11
چرا دارین دروغ میگن...کدوم پولی برای مشتریان و سهامداران واریز کردین..
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
2
6
چراباعرض پوزش اینقدردروغ میگید من یک فرده معلول زهنی هستم ک چندبار خواستم ازاین همه بدبختی خودم وبچه هایم رابکشم وعلاهم که سهامم رافروختم تابتوانم خرج بچه ی راکه بابدبختی بزرگ کردم وفرستادم خدمت سربازی تا امسال شما مسعولها بتوانیدبراهتی دروغ دزدی کنید رابدم چراپولمن رانمیدیدچرامگرمسلمان نیستید دراسلام عزیزدروغگو دشمنخداست پ

ازقویه مهترمه قضایه خواهش میکنم به این مثعلیه مهم ورودکنن
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
1
7
چراباعرض پوزش اینقدردروغ میگید من یک فرده معلول زهنی هستم ک چندبار خواستم ازاین همه بدبختی خودم وبچه هایم رابکشم وعلاهم که سهامم رافروختم تابتوانم خرج بچه ی راکه بابدبختی بزرگ کردم وفرستادم خدمت سربازی تا امسال شما مسعولها بتوانیدبراهتی دروغ دزدی کنید رابدم چراپولمن رانمیدیدچرامگرمسلمان نیستید دراسلام عزیزدروغگو دشمنخداست پ

ازقویه مهترمه قضایه خواهش میکنم به این مثعلیه مهم ورودکنن
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
3
سلام‌ من ۱۳ خرداد سهامم زو به بانک‌ انصار فروختم و تا امروز ۱۰ مرداد حتی یک ریال یرام نزیختن تمام اطلاعات حسابم و شماره تلفنم درسته ۱۵۶۹ زنگ زدم میگه کارگزارت بانک انصاره من معلولم و شدیدا به این پول نیاز دارم ازتون عاجزانه درخواست دارم پیگیر کارگزاری انصار بشید و مسئول کارگزاری بانک انصار اعلام کرده برای سهام پانصدی سه میلیون و دویست واریز کردیم و سهام یک تومنی ۶ میلیون الان ارزش ۳۰ درصد سهام یک تومنی ۱۱ میلیون میشه اخه چرا پنج میلیون کمتر واریز کردن بانک ملت برای سهام پانصدی پنج میلیون به بالا واریز کرده چرا کسی نیست اینارو مورد بازخواست قرار بده چرا نصف مبلغ سهام رو برداشتن اخه حق من معلول که دستم از زمین آسمون کوتاست خوردن داره خدایا دردمو به کی بگم؟؟؟ایا کسی هست منو یاری کنه و حقمو بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
3
9
والا تو بانک ملی ثبت فروش زدم تقریبن دوماه پیش الان خورد خورد داره برام می ریزه داره میریزه داره می ریزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
1
7
چرا دروغ میگین این حسابا یا شماره شبا تا دیروز برای واریز سود درست بودن فقط برای شما نادرست شدن برید خوذتوت گول بزنید نماز شب خون پیشونی پینه بسته......!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
2
2
سلام بنده مدت تقریبا25 روزمیباشد که درسامانه سعدی اقدام بفروش سهام عدالت خود نمودم ولی دریغ ازریالی واریزی نمی‌دانم مگرهیچ نظارتی براین موضوع نیست دوست بنده 10روزبعد ازمن اقدام کرد و8روزقبل تمام مبلغ فروش سهام برایش واریزشد الا بخدا ازگرفتاری اقدام به فروش کردم بکجا باید شکایت کرد این خجالت آوراست که تابحال پول بنده واریز نشده
باتشکر. معصومه زادفلاح فرشمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
5
من دوماه دربانک تجارت فرختم خیلی هم نیاز داشتم ولی هیچ خبری نیست تر به خدا پیگیری کنید
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
1
6
بانک کشاورزی انگارسود بهمون میده بیست تومن وشصت تومن این چیه بانک صادرات با سه چهاربار یه ملیون ودوملیون واریز کرده پس چرا بانک کشاورزی اینجوری نیست خرد خرد اول بهتربود اخراش خرد خرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
بنده خداها گندم زیادی خریدن تشویقم شدن .تا پول منو شما زنده بشه هیحات منه زله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
2
2
کارگزاری مفیدروپیگیری کنیدلطفا
مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
1
4
بانک کشاورزی بعداز59روزدیروزخیلی زحمت کشیده برای من واریزکرد که امروزمیخواهم برم سفارش کله تریلی بدهم وای چقدرخوشحالم. دوستان مبلغ واریزی .. ده هزاروچهارصدتومان معادل یکصدوچهارهزارریال. البته درسال 1350 که من شش سال داشتم پول یک ماشین پیکان صفرکیلومتربوده ..وای خدا چی بگم ازبانک کش وارزی دیوانه مان کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
2
6
سلام اصلا نظر منو میخواید نفروشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
5
من سیزده خرداد برای فروش گذاشتم هیچ مشکلی هم نداشتم اما
باند ملت هنوزپرداخت نکرده از همسرم یک ملیون پانصد چهل روز پیش
ریختن دیگه نریختن بازم بگین کشورمابه فکر مردمش هست ما که جز رنج گرونی چیزی ندیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
2
8
با سلام من بعد إز دو ماه انتظار مبلغ ١٢/٥٠٠تومان خالي إز بأنك كشاورزي امد برام أين در حالي است كه سهام من ٤٤٠٠٠٠توماني است و ارزش داراي من نزديك ١٧مليون تومان است همش دروغ و دروغ است لطفا ديگر گول وعده هاي دروغين يه عده مفت خور را نخوريد و نفروشيد سهام تان داران جنگ رواني ميكنن با مردم بدبخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
درسته بانک کشاورزی به من گفت سه هفته بعد پول بحسابتون میاد البته اول شهریور امروز 24 شهریوره .ی برنامه ریزی کردن که حتی ندنم کاری نمیشه کرد
Seven
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
1
8
بانک تجارت لعن* من ۵۵روزه فروختم هیچ پولی نریخته برام من کارگر ساده ام بیکارشدم کرایه خونم ۳ماه عقب افتاده...لعنت بر این زمانه ..بچم سرطان داره پول شیمیدرمانی باید از کجا بیارم؟؟؟ اخه من کجا برم به کی بگم؟ بانک تجارت خدا ان بالاسره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
2
14
سلام..یکی نیست به مابگه ۳۰درصدسهام ماکی واریزمیشه.نزدیک۴۰روزه فروختیمش به بانک ملی ایران.خداازتون نگذره بحق علی اولادعلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
8
من ۷۰روز سهام رو در بانک سپه فروختم بعد هفتاد روزپیام آمد سهام دار محترم مبلغ واریزی به صورت علی الحساب میباشد بعد گرفتن موجودی میبینم ۱۱۰۰۰۰تومان واریز کردن میخواهم بگم اخه دروغگوهای نفم مگه ارث پدر تون رو دارین میدن چرا دارین باملت اینجور میکنید کم گرفتاری داریم بابا احتیاج داشتیم که فروختیم. کاش یکم درک داشتید مردم رو درک میکردید میدیدید که چطور برای هزینه دارو ..اجاره خانه ..به چه کنم چه کنم افتادن ..
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
9
دروغ میگن مثل سگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
1
13
بانگ ملی کی میخوای سود سهاممو واریز کنی خورده خورده برا عمم هم بدرد نمیخوره لطفا پیگیر اوضاع مردم باشید از نداری فروختیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
8
همش الکی میگن و سر کاری هس معلوم نی برنامشون چ هس من الان یک ماه میشه گذاشتم برا فروش از طریق سعدی ولی همچنان منتظرم ک واریز کنن واسم ن پیگیری در کار هس و ن پاسخ درستی میدن کلا ول معطلیم و قطره چکونی پول میدن
منتظرالسهام عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
1
8
هممون سرکاریم دارن به ریش ملت میخندن برا من بعد دوماه تو دو مرحله ۱۸۰ ریختن خوبه که تا الان از مرگ نجاتم دادن...
هرجا سخن از دزدی و اختلاصه..
نام بانک ملی ایران می درخشد...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
1
8
یلام
نزدیک دوماه اعلام فروش کردم. تازه بانک ملی 2 تومن واریز کرده.. اگه قراره من بقیه پولو تا پایان سال بگیرم.. غلط میکردم. بفروشم.. آخه این چه وضعشه.
مهدی
United States of America
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
4
باسلام
مهدی
United States of America
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
8
.هی داد بی داد.مملکت ماشده شهربی کلانتر
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
1
7
انشاالله شبیه دزدان دیگر به سزای اعمال زشت وناپسندت می رسی جنابعالی با مدیر کارگزاری بانک ملی به تفاهم رسیدی من در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ازطریق بانک ملی به فروش رساندم اما هیچ وجهی به حسابم واریز نشد خدا از خانواده ااقای فهیمی وهم از خانم ارجمند نگذره انشاالله به بلای کرنا منجر بشید دزداان بی سر وپا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
2
10
سلام .چرا بانک ملی همشو واریز نکرده 925تومن واریز کرد پیگیری کنید

باتشکر
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
6
من چهار بار واریزی داشتم هر بار ۲۴ هزار ۱۴ هزارو.. مسخره کرده بانک ملت باید کجا پیگیر شم یعنی هیشکی نیست حرف مارا بشنوه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
1
5
میشه لطفا جواب منو بده یه نفر
توبانک تجارت به رئیس بانک گفتم شماره ثبت شده چندسال شما ثبت کردین به نام خودم نیست اینو ثبت کن به نام خودمه بعد گفت اصلا مهم نیست یه پیامک برام امد نوشته سهام شما برای فروش ثبت شدولی ۵۰روزه خبری نیست
کمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
1
بانک مسکن 2ماه شد واریزکنیدپول سهام ملت و.خسته شدیم ازبس انتظارکشیدیم..بسه بریزپول سهام ملت رو..65روزگذشت..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
2
3
پول اکثر مردم رو کمتر از نصف واریز کردند ؛ دارن دروغ میگن و با پول مردم کاسبی راه انداختند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
6
من پنجاه وپنج روزه ازطریق سایت بانک تجارت فروختم زنگ زدم 1569میگه کدملی کارگزارناظربرای فروش ندارید وبعدازیک ساعت پشت خط موندن کارشناسان میگن فروش سهامت ثبت نشده بروازطریق کارگزاری بفروش ولی هرجارفتم میگن سهامت راقبلا برای فروش گزاشتیه پس چراکارگزارندارم بابا ناراحتی قلبی دارم چرامیخواهیدسکته بدیدمارا چرا الکی دلمون راباسهام عدالت خوش کردید واقعاکی مسعول هست دردمان رابه کی بگیم
حسین ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
5
سلام چرا بانک ملت 4میلیون واریزی داشته و بانک ملی 3میلیون و بقيه اش چه می‌شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
1
آهای کارگزاری کیان بیدار شو عزیزم صبح شده!!!!
خدایش اگه ما هم یه قسط عقب بندازیم میشه شما مثل حالا خودتونو به بی تفاوتی بزنید!!
نیلوفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
0
کسی از طریق بانک اقتصاد نوین فروخته سهامشو ک واریز کرده باشن واسش؟ من نزدیک دوماهه فروختم چیزی واریز نشده اصلا. اطلاعاتمم مشکل نداره
سپه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
3
من 13خرداد بانک سپه فروختم بعد رفتن هزار بار به بانک 9مرداد100تومن ریختن بقیشو وقت نکردن بزنزن دارن عذاب میدن ملتو انگار ماها روز خوش داریم همش تو عذابیم دیگه چی میخاین
ارزو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
1
4
بانک صادرات دوماه شد ۶۰۰دادی چرا دروغ میگی
ارزو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
1
3
بانک صادرات دوماه شد ۶۰۰دادی چرا دروغ میگی
ارزو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
1
2
بانک صادرات دوماه شد ۶۰۰دادی چرا دروغ میگی
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
1
4
سلام از اول مرداد ماه تاالان یک ملیون چهارصد آیوابانک ملی واریز کرده است البته سهام عدالت یک ملیون تومان بوده است چرا بقیه واریز نمی کند من 10 خرداد درخواست فروش داده ام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
1
7
سلام من بانک ملی بودم از ایوا فروختم فعلا یه ۹۰۰ی آمده باید کم کم بقیش بیاد
داره می ریزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
1
5
شما را بقران دارید پیگیر پست بانک باشید چرا خرد خرد پول مردم را میریزه ۵۰ یا ۶۰ هزارو چکار کنیم گناه داریم زندگی داریم بقران حیران ویران موندیم با این سهام فروختنمون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
2
5
سلام چرا یکی به گارگزار بانک صادرات نمیگه پول مارا بریزه سهام ۵۳۲ هزارتومانی واریزی ۲میلیون تومان درتاریخ ۱۶ تیرماه اقاقیمت سهام ۱۴میلیون باشه باید واسه ۳۰ درصد ۲میلیون واریز شود باید از کجا پیگیری کنم لطفا راهنمای کنید آقای فهیمی اسماعیل صدیقی منتظره جوابم یکی جواب بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
5
چرااینهمه به مردم دروغ میگین؟خدالعنتتون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
5
چرااینهمه به مردم دروغ میگین؟خدالعنتتون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
1
2
با ارقامی که جناب سلطان میگن ،سی درصد سهام بیست تومنی میشه سه تومن.چجوریاس؟!بقیش کو؟!!!!
بابومتین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
3
7
آقای بانک ملی من اول تیرماه ثبت فروش کردم چرا پولمون رو نمیریزین این چه وضعشه هنوز یک ریال هم نریختین کسی نیست پیگیر بشه بابا زده بود یک هفته الی دوهفته الان داره میسه چهل روز هنوز خبری نیست زنگ میزنم بان میگه برو همونجایی که ثبت کردی برو کافینتی مگه من تو سایت کافینتی ثبت فروش کردم بابا سایت بانک ملی بود حتی ازشون رسید هم دارم اخه چرا ملت رو به بازی گرفتین اشتباه کردیم فروختیم
ملی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
1
8
آقا امروز ۱۴مرداده من ۷خرداد گذاشتیم فروش هنوز یک ریال بانک ملی واریز نکردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
3
2
سلام بانک ملی این هفته هیچ واریزی از سهام عدالت نداشم می خواستم بدون چرا واریزی نداشته ایا ممکنه دیگه واریز نکن ما باید چیکار کنیم دلمون به این سهام خوش بود اینم معلوم نیست ایا بدن یا ندن تو روخدا پیگیری کنید ما گرفتاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
4
3
سلام بانک ملی این هفته هیچ واریزی از سهام عدالت نداشم می خواستم بدون چرا واریزی نداشته ایا ممکنه دیگه واریز نکن ما باید چیکار کنیم دلمون به این سهام خوش بود اینم معلوم نیست ایا بدن یا ندن تو روخدا پیگیری کنید ما گرفتاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
2
2
سلام چراسودسهام عدالت ماکه واریزکردن کم است ارزش سهام مابرگه ی که دستمون است یک میلیونی است چراکل پولی که به حساب ماپرداخت شده سه میلیون ششصدبودولی بیشترازاین بایدباشه سکه درحال حاظرتوبازارشده یازده میلیون ولی سهام مابااین پول کم تمام شد.اصلا قابل قبول نیست لطفادروست وعادلانه پیگری کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
1
2
11تیر سهامم رو توبانک سپه فروختم یه 6 ویه 29 و9 هزار برام ریختن رئیس بانک سپه میگه اطلاعی نداره
R
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
4
سلام،بانک ملت هنوز ۳۰درصد اول رو واریز نکرده چطور ما ۳۰درصد دوم رو بفروشیم،کاشکی اصلا چیزی بنام سهام عدالت وجود نداشت،فقط منت سر مردم گذاشتن،وگرنه چیزی که ما ندیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
11
4
سلام امروز ۱۵ مرداد بانک ملی کسی واریزی داشته؟ اگه داشته مثبت بزنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
5
1
سلام بانک تجارت بعد از دو ماه امروز برای خانواده من که چهار نفر بودیم نفری سه و نیم واریز کردن برای همه میاد عجله نکنید صدرصد میاد با تشکر
مریم جنگی زهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
5
سلام.من حدودا یک ماه میشه که ۳۰درصدازسهام خودرا فروختم بانک ملی مرکزی اماهنوزهیچ وجهی به کارتم واریز نشده من خیلی لازم دارم.ازمجبوری فروختم خواهشا مسولین محترم رسیدگی کنید.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
2
4
بانک ملی بحق قرآن واریز کن والله نیازداریم
مختاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
3
۲۰تیر۳۰درصد سهام فروختم کارگزاری آگاه هیچ واریزی نداشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
3
۱۸ خرداد بانک ملت کوهچنار فارس فروختم تا الان توی ۷مرحله ۶۰۰هزارواریزی داشتن اخه چرا اینجوریه""""""مگه مسولین چند روز پیش نگفتن مشکل حل شده پس کو"""""امروز ۱۲هزار واریزی داشتم خدا نشناسا مارو انگل نکنین
نادر وطن پرست
Germany
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
2
2
من سهام یک میلیون تومانی را به بانک ملی واگذار کردم بعد از دو ماه ونیم سه مرحله واریز کردم مبلغ چهار میلیون هشت صد هزار تومان لطفا مابقی پول سهام را واریز کنید که من بدبخت پول 30درصد اول تمام نشده شروع کردم به 30درصد دوم که اون هم فروخته شده ولی واریزی ندارم لطفا از شما بزرگواران کمک می طلبم متشکرم. وطن پرست،،،،،
Rrrrrr
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
1
2
من این دو ماه هست که فروختم
بانک ملی ۵ مرحله بهم داد تا الان شدن ۴۷۰۰
دانیال سهرابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
1
1
منم هنوز هیچ خبری نیست نزدیک 2 ماه که فروختیم اما هنوز خبری نشده
دانیال سهرابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
1
منم هنوز هیچ خبری نیست نزدیک 2 ماه که فروختیم اما هنوز خبری نشده
اکبرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
1
3
یک ماه است فروختم بانک انصار هنوز یک ریال واریز نکرده فقط ملت رو سرکار میذارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
سلام خسته نباشیدمن ۵تیرماه سهام فرختم مدیرمانک ملی توروبه خدابه جانه عزیزت قسم میدم مشکل مالی داشتم سهام فروختم ۳ته سهام ۳۰درصد خاهش میکنم پیگیرکنین
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
1
سلام 35روز سهام فروختم 60%به بانگ انصار هیچ کی جوابگو نیست نه کارگزار نه بانگ. تو را خدا بررسی کنید اونقدر مشکلات داریم. دیگه شرمنده خانواده شدیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
1
0
من هفت خردادبانک مسکن فروختم هنوز یه ریال واریز نشده دوبار رفتم بانک میگه واریز میکنن توی سیستم میزنه درخواست فروش ثبت نشده پیگیری کنیدلطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
0
من بانک صادارات سی درصد تقاضا دادم بفروشه . بعداز دو ماه چند مرحله پول واریز کرد .۴ مرحله از سی درصد سهام که یک میلیونی بود یه پانصد تومن یه صد تومن یه نهصد تومن و یه دویست تومن نزد یک ۲ میلیون واریز کردن جمعا .اما میگفتن سی درصد یه میلیون سهام ده میلیون میشه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
1
واقعن همتون دروغگو هستید هیچ کدومه مسول بانک ملی اصلن اسمه سهام میپرسیم هیچ کسی ب حرفه ادم حساب نمیکند یکی نیست جوابگو ملت باشه واقعن من نزدیکه سه ماه فروختم تا حالا ۱۰۰۰تومنم نریختن همه کدملی کدشعبه کدش س همشون درسته ولی هنوز هیچ خبری نیست واقعن برای بانک ملی متاسفم مسول بانک ملی خاک تو سرت کنم عرضه نداری گم شو یکی فهمیده بیاد جات
ناشناس
United States of America
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
سلام چراانصاربرای پرداخت کسانی که سهام خودرافروخته انداقدامی نمیکندسرکاریه میخواین مردم اینجری سرگرم نگه دارین.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
1
1
نمی‌دونم بانگ انصار چرا پول سهام نمیده آیا مشکل شماره شبا داره یه پیامک به طرف بفرست اونم بره بر طرف کنه یا میخان مردم اذیت کنه اون یه طرف قضایا هست آیا مردم فقر بیچاره چه گناه کرده اون که سهام فروخت حتما احتیاج داره آقا کارگزار اگه نمی‌توانی سهام مردم بفروشی لطفاً بریده کنار بزار یه نفر دیگر بباد مشکلات مردم حل کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
1
0
ببخشید من۱۲برج ۳ سهام فروختم درسامانه سهام عدالت واریز انجام شده ولی به حساب من یک هزارتومن هم نیامده لطفا پیگیرباشین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
1
0
بنده درتاریخ۹۹/۳/۱۸فروختم از بانک تجارت کی واریزمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
سلام یک ماهه سهاممو فروختم هنوز خبری نیست لطفا پیگیری کنید بانک تجارت
پرویز نعیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
2
چرا پول فروش 30درصد سهام منو نمیدین لازم دارم که فروختم 12مرداد فروختم هنوز هیچی نریختن تو رو خدا واریز کنید لازم دارم بانک ملی
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
چرابانک انصار پول فروش سهام عدالتو خیلی دیر واریز میکنه به امام حسین گرفتاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
1
ترابه هرکسی که دوست دارید ۱۰خرداد۳۰درصدسهام خودمو فروختم دربانک انصار ۱۰۰روزاست به خاطربستری شدنم توبیمارستان اما دریغ از یک ریال فکرکنید پدرتون نیاز دارد ۵۵سالمه گرفدارم به خاطرخدا به خاطر امام حسین گرفدارمکمک کنید پول ماروبدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
1
من ۳ماهه سهامم روفروختم هیچ مشگلی هم نداره به قران نزدیک دویست هزارم خرج کردم اما پولی واریز نشده من چکار کنم
امیرعلی ازخرم آباد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
1
باعرض سلام.بخداقسم گرفتار۲میلیون بودم ۳۰درصدسهاممواز سامانه ایوا که مختص بانک ملی هستش شماره شبا بانک ملی هم جهت واریزثبت کردم این چندباره هی داره ۳۰ یا۱۰۰هزاربرام میریزن که هنوز به ۱میلیون هم نرسیده مسولئین بانک ملی با چه قیمتی به مردم دروغ میگیدازخدابترسید.باتشکر
ميرزايي
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
1
سلام 17برج سه واسه فروش سهام عدالت ازطريق ايوابانك ملي أقدام بفروش كردم تاامروز22شهريوريك ريال هم واريزنشده نميخوان واريزكنم؟
بدبخت ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
1
توروخدا چرا صدای مارو کسی نمیشنو پیش کی برم به کی بگم زندگیم داغون شده پول نون ندارنم واسع زن بچم بخرم من چنده ماه سهاممو فروختم یه خورده ریختن دیگه تموم شد خبری نشد شمارو به امام حسین اگه گشنگی بکشین میدونید چی میگم تورو خدا بریزید دیگه به آخر خط رسیدم هیچ امیدی تو این مملکت دیگه ندارم به جز این که خودمو بکشم دیگه نمیتونم ببینم زن بچم گشنه میخوابن تورو خدا به دادمون برسید
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
1
سلام بانک گشاوزی تو رو خدا 30درصدم رو بدین بخدا الان یه هزاری هم ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
1
سلام دولت که گفت آزاد کنی حالا چرا مردم توی دردسر انداخته چرا جواب گو نیست که پول سهام نمیدن مردم گرفتارن بدبخت بیچاره شدن یک فکری به حال مردم بردارید اگه که لازم نداشتن مرض نداشتیم بفروشیم واقعا که دیوانه کردین مردم
هاشم علی محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
1
سلام سهام 30درصدفروخته شده واریز نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
1
مد ازخرداد سهامم رو گذاشتم برای فروش تاحالا 26واریزی داشتم که همش شده 6میلیون سهامم 1ملیونی هست 30درصددیگه قضیه اش چی شده بانک ملی همش خورد خورد به حسابم واریز شد اصلأ نفمیدم چه طور خرج شده
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
1
حدود دو ماه است که ثبت سفارش در بانک ملی داشتم ۲۵۰۰ اومد البته در صد مرحله العان نزدیک به یک ماهه هیچ دریافتی نداشتم لطفا ٻیگیری بفرمایید
فاطمه احمدزاده سراجه لو
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
0
1
سلام خسته نباشید درست دوماه فروختم هنوز یک ریال هم پرداخت نشده
لطفا بررسی کنید بانک انصار
ف ت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
1
باسلام لطفادرموردبانک شهرهم پیگیرباشین ازخرذادماه که 30 درصدسهاممونوکه فروختیم تاالان تصفیه نکردن نمیگن شایدکسی واقعااحتیاج داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
سلام چرا پول سهام عدالت بانک کشاورزی رو واریز نمیکنید بخدا دیگه نون شب ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
0
بابا خسته شدیم پس چرا واریز نمی کنید ۳ ماه شد بانک پاسارگاد هنوز خوابه
کبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
سلام من یازده شهریورشصت درصدسهام یک میلیونی روفرو ختم تا الان یک وهفتصدریختن این چه وضع شه یعنی شصت درصد یک میلیونی یک وهفتصدمیشه بانک ملی بدترین بانک من مریضیم رو این پول حساب کردم سوارمن تصادف کرده خونه نشین مستاجریم من رو این پول حساب کردم هیچ منبع درآمدی نداریم پولموواریزکن کامل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
آقا من سهام عدالت رو فروختم دوره ای دوم ولی پولی دریافت نکرده ام بانک ملی تورو جد ابادت پول ما رو واریز کن ما هزارتا بدبختی داریم که این وفروختیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
توجه....پول فروش سی درصد اول سهام ۵۰۰ تومنی حدود ۶ونیم میلیون تومن هست مراقب باشید کمتر واریز نک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
۳۰ در صد سهام عدالت رو فروختم از بانک ملی و پاسارگاد یک ریال هم واریز نشده، چراااااا ؟؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
بنده دوماه است که فروختم.صدوبیست واریزکردن.شدپول جریمه یکماه رانندگی.آخی.
لطفاپی گیری کنید.جریمه تخلف بعدی رابایدبدم.تقوالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
امروز ۱۵مهر برا من واریز شد ۸هزارتمن بهم پول دادن برم باهاش دوتا آدامس بخرم بعد دو ماه ۸هزارتمن جالبه
الناز سبحانوردی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
1
0
یک ماهه فروختم ۱۲تومن واریز کردن بانک کشاورزی کارگزاری کی واریز می کند لازم دارم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
1
0
شمارو به هرچی میپرستید پول سهام واریز کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
چرا این بانک ملت باقی مونده روپس از 120روز واریز نه می کنه ...من یه کارگر ساده بنای هستم .... خدایا فقط خودت
ناشناس
Netherlands
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
سلام پیگیری کنید دوم مهر سی درصددوم فروختم ریال هم تاکنون واریز نشده
جهاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
مددجو هستمـ و از اول مهر اقدام ب ۶۰ درصد کردم و مبلغی در سه مرحله ب یک ملیون پونصد واریزکردن برام الن نزدیک ب سومین ماه برم از اقدامی ک کردم و هیچی برام نریختن میگن برایتون کامل پرداخت کردیم کو پس و چرا کسی جوابگو نبست و ن بانکی جواب میده منکه مددجو هستم حقم همینه و گفتید ک رو روزی ک فروختید حساب میشه الن چقد مارو مسخره کردین بخدا نیاز دارم تا حدی اگه کلن این سهام نمیشد بهتره تا اینهمه مسخره بازی حتی روی ما معلولین مسخرمون کردین و حقمون دارین میخورین ب وطنتون یکمـ و ب مردمش فکر کنید اینطوری ک دارین میکنید درست نیست
ناشناس
United States of America
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
سلام‌بانگ‌تجارت‌امروز‌فروش‌خوب‌داشتی‌چرا‌بقیه‌پول‌واریز‌نمیکنید
سلیم
Netherlands
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
به قولی که می دهید پایبندباشید
قاسم ولی پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
سلام من سهام عدالت رو فروختم قیمت سهام عدالت نزدیک به اا میلیون تومان مود اما برای من 3900 میلیون هزار تومان واریز کردن دیگه هیچ حتی یک ریال هم واریز نشده تکلیف بقیه پول سهام چی میشه برای همسرم رو هم فروختم اما دریغ ار یک ریال واریز شده باشه تکلیف مونچی میشه
مژگان بهمنیاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
اعلان چندماه ۶۰درصدازسهام فروختم ولی هنوز پول نریختن برام جریانش چی
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
سلام بانک انصار نزدیک ۵ماه شد بقران ما گیر بودیم که فروختیم ترو به همون قران پول مارو بده من سیدم هر روز نفرین میکنم چون الان به پولش نیاز دارم
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
چرا سهام فروخته شده که در سایت سهام پست بانک اومده از تاریخ۹۹٫۱۰٫۱۶ تا الان مبلغش بحساب ها واریز نشده!؟؟دلیلش چیه؟؟چند روز بعداز فروش و اومدن پیام در سایت سهام که این مبلغ به شبا واریز شده واقعی بحساب ها واریز میشه!؟؟؟ممنونم بخدا چون روغن و برنج نداریم و خودتان میدونین وضعیت ها را چشم براهش هستیم ممنونم
رقیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
دوم تیر ۹۹ سی درصد سهامم را فروختم ولی پولی اصلا واریز نشده.
از طریق بانگ مسکن کارگزاری اگاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
0
0
باسلام کارگذاری بانک سپه چرابه ماپاسخ نمیده ۳تا ۶۰درصدسهام فروختم اون موقع نزدیک به ۶۰ملیون ارزشش بوددریغ ازیه ریال چرااین مملکت مابی حساب کتابه کل سهام خانواده روبه قولن فروختم کسی نیست جواب بده فریادبی صدا
ح
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
0
با سلام علکیم
آقای ریٔسی ریس جمهور محترم انقلابی جمهوری اسلامی ایران و وزیران محترم دولت سیزدهم و ریس خصوصی سازی سهام عدالت ... حضرت آیت الله خامنه رهبر فرزانه ایران دستور دادند سهام عدالت آزاد سازی شوند و کسانی که فروختند پول فروش فروشندگان واریز کنید چرا به حرف رهبری گوش ندادید؟؟؟و چرا پول فروشندگان از سال ۹۹ واریز نمیکنید؟؟؟ من یک معلول شدید از سه عضو بدنم معلولیت دارم...دخترم تازه ازدواج کرده دلم خوش بود سهام عدالت ۴ عضو خانواده فروش میزارم وگذاشتم تا براش جهزیه جور کنم فروش که گذاشتم واریزی خبری نيست ؟؟؟ لطفا پول فروش سهام عدالت از سال ۹۹ واریز کنید من معلول از کجا جهزیه دخترم جور کنم؟؟؟ بهزیستی هم میگه درتوان ما فقط ۵۰۰هزار هست کمک کنیم الان ۵۰۰هزار چی میدن؟؟؟؟ و آقای قالی باف ریاست محترم ریس مجلس و نمايندگان عزیز خواهشمندم واریز فروش سهام عدالت شروع کنید واریز کنید پاره ای از مشگلات ما حل شود بی نهایت سپاسگزارم
@mbghalibaf
@ejeii_org
@swo.ir
@raisi_org
@mbghalibaf
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
0
#آقای_خاندوزی
#سلام_مسئولان_دولت_سیزدهم_به_گفته_خودتان_مسئولان_انقلابی_اومدید_کار_دورست_کنید_دورست_که_نه_خرابترشم_گردید_واقعا
لطفا پول فروش از سال ۹۹ واریز کنید فروختیم ولی خبری نیست یک سال گذشت مسئولان هنوز خواب بیدار نشدند فروشش از سال ۹۹ آزادسازی که کردیم به فرموده مقام معظم رهبری کسی فروخت پولش واریز کنند حسابش ...حرف رهبری نادیده گرفتند عجب مسعولانی داریم تو ایران همش فکر مردمند ۲۴ساعته واقعا که ...چرا پست من اشتراگ نمیزارید مگه دروغ میگم لطفا اشتراگ بزارید ممنونم‌
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->