روایت زنی که به خاطر لجبازی زندگی‌اش را تباه کرد قتل با چاقوی میوه خوری| حکم قصاص برای برادر دادستان صادر شد بازار کساد واحد‌های اقامتی مشهد، تحت تاثیر گرانی و کمبود بلیت‌های هواپیما و قطار! ماجرای مردی که زنش را در خیابان به قتل رساند کاهش خطر لخته خون، سرطان و بهبود زخم موثر با این ماده غذایی جادویی رمزگشایی از ۴۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخی از سؤالات دروس امتحانات نهایی حذف شد + جزئیات این فرآورده لاغری چربی‌سوز، غیرمجاز اعلام شد ایست قلبی راننده کامیون در مسیر فریمان- مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تولید واکسن نوترکیب آنفلوانزا H۵ برای اولین بار در کشور قول وزیر کار به بازنشستگان: تلاش می‌کنیم صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انجام شود (۳ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۹ خودروی متخلف (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با تخلفات مدیران مدارس اثرگذاری فراورده‌های دفع پشه آئدس موجود در بازار اثبات نشده است تنهامرکز جامع درمان بیماران ام‌اس شرق کشور در بیمارستان قائم(عج) مشهد فعال است گرمازدگی می‌تواند به سکته قلبی منجر شود درباره راهکارهای مدیریت اضطراب در خانه آخرین اخبار از صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۳ مرداد ۱۴۰۳) پشه آئدس عامل ۴ بیماری | ۸۰ درصد مبتلایان تب دنگی علائم خفیف دارند
سرخط خبرها

تاکنون ۸ پزشک مشهدی، شهید راه سلامت شده‌اند

  • کد خبر: ۳۶۷۷۲
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
تاکنون ۸ پزشک مشهدی، شهید راه سلامت شده‌اند
هشت تن از پزشکان در مشهد از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در مقابله با ویروس کرونا دعوت حق را لبیک گفته و شهید خدمت شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد با بیان این مطلب افزود: دو تن از پزشکان عزیزی که حین خدمت جان خود را از دست داده‌اند متخصص رشته‌های اطفال و بیهوشی بوده‌اند.
دکتر  علی بیرجندی نژاد افزود: در مقابله با این ویروس شاهد جان باختن ۶ تن از همکاران پزشک عمومی هم بوده‌ایم که بیشتر در خط مقدم نظام ارجاع بیماران کرونایی در مراکز جامع خدمات سلامت و درمانگاهها بیماران مشکوک به کرونا را درمان می کرده‌اند.
وی اضافه کرد: تاکنون پزشکان زیادی در مشهد در حین خدمت به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که بسیاری از آنها بهبود یافته‌اند و برخی همچنان در بیمارستان تحت مداوا هستند.
رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: هم اکنون چند پزشک به علت ابتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد بستری و تحت مداوا قرار دارند که متاسفانه بد حال بوده و از خدواند شفای عاجل آنها را خواستاریم.
بیرجندی‌نژاد همچنین از جان باختن چهار تن دیگر از کادر درمانی مشهد در حین خدمت بر اثر کرونا خبر داد و افزود: یک تن از آنها همکار بینایی سنج بوده است و بقیه نیز در زمره کادر پرستاری و پشتیبانی بوده‌اند.
وی تاکید کرد: در شرایط فعلی بیشترین همکاری مردم با کادر درمانی و مدافعان سلامت  رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات غیر ضروری  است.
سازمان نظام پزشکی کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد ۱۴ هزار عضو شامل پزشک متخصص، عمومی، دندانپزشک، داروساز و کارشناسان دارای پروانه مانند بینایی‌سنج، شنوایی‌سنج و فیزیوتراپ دارد که هفت هزار و ۸۵۰ نفر آنان پزشک عمومی و متخصص هستند و دو هزار و ۸۵۰ نفر از این تعداد را پزشکان متخصص و فوق تخصص تشکیل می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->