استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

فینال لیگ برتر فوتسال بانوان، شاید وقتی دیگر!

  • کد خبر: ۳۷۲۵۶
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
فینال لیگ برتر فوتسال بانوان، شاید وقتی دیگر!
این‌روز‌ها در تصمیم‌گیری برای تعیین تاریخ برگزاری مرحله حذفی و فینال لیگ برتر فوتسال زنان در سازمان لیگ دوگانگی وجود دارد و این امر به یک معضل تبدیل شده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ این‌روز‌ها در تصمیم‌گیری برای تعیین تاریخ برگزاری مرحله حذفی و فینال لیگ برتر فوتسال زنان در سازمان لیگ دوگانگی وجود دارد و این امر به یک معضل تبدیل شده است. هرچند هفته گذشته عاطفه رضایی، سرمربی تیم مس رفسنجان، عنوان کرده بود که شیرین نصیری، مسئول برگزاری مسابقات فوتسال زنان، طی تماسی اعلام کرد که احتمال دارد مرحله حذفی (پلی‌آف) لیگ برتر فوتسال زنان، دهم مرداد برگزار شود و البته این تاریخ قطعی نیست؛ زیرا تا آن زمان پاسخ تست کرونای بازیکنان سایپا مشخص خواهد شد و ۱۴روز قرنطینه بازیکنان هیئت فوتبال خراسان نیز به پایان می‌رسد.

در‌نهایت دیدار مس رفسنجان و هیئت فوتبال خراسان ۱۰مرداد برگزار شد، اما سرمربی خراسان عنوان کرد که حال بازیکنان مساعد نبود و درنهایت بازی را به رفسنجان واگذار کردند.

مینا بارانی، سرمربی تیم شرکت ملی حفاری اهواز، نیز گفت: براساس جدول زمانی، اعلام کردند این رقابت‌ها دهم مرداد برگزار می‌شود، نامه‌نگاری کردیم و منتظر دریافت مجوز تمرینات از طرف وزارت نفت هستیم. به نظر می‌رسد که شرکت ملی‌حفاری اهواز نیاز به مجوز سازمان لیگ برای ادامه و حضور در این مسابقات ندارد؛ زیرا تصمیم باید از جای دیگری برای آنان صادر شود و ازسوی‌دیگر این تیم تمایلی به حضور در دور برگشت ندارد، زیرا در صورت برگزارنشدن مرحله حذفی از نظر رده‌بندی، قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان محسوب می‌شود.

مسئولان تیم شرکت ملی‌حفاری پیش‌از‌این نیز به‌دلیل وضعیت قرمز خوزستان به اعلام تاریخ رسمی از طرف سازمان لیگ اعتراض کردند و موفق شدند تا این رقابت‌ها را به تأخیر بیندازند.

حال با برپایی دیدار رفسنجان و خراسان، وضعیت تغییر کرده و تیم شرکت ملی‌حفاری چاره‌ای جز حضور در دیدار برابر سایپا در ۱۷مرداد نخواهد داشت. همچنین تاریخ برپایی این دیدار هم پنهانی بدون اعلام به رسانه‌ها به سرمربیان اطلاع داده شده است. درواقع شیرین نصیری، مسئول برگزاری مسابقات فوتسال زنان به سرمربیان ۴ تیم اعلام کرد که این تاریخ‌ها هم برای برگزاری پلی‌آف قطعی نیست. اما دیدار اول را ۱۰مرداد برگزار کردند و حال خبر‌ها حاکی از آن است که سایپا هنوز برای حضور در دیدار برابر ملی حفاری تمایل نشان نداده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->