کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

خبرخوش مدیرعامل استقلال که پوشالی بود

  • کد خبر: ۳۷۵۹۴
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
خبرخوش مدیرعامل استقلال که پوشالی بود
مدیرعامل باشگاه استقلال چند روز پیش در مصاحبه‌ای مدعی شده بود بهترین و خوش‌ترین خبر ۳۰ سال اخیر را به هواداران خواهد داد. این خبر صبح دیروز برملا شد و مشخص شد ورزشگاه مرغوبکار که پیش‌تر به‌عنوان یکی از املاک باشگاه استقلال شناسایی شده بود، به نام این تیم سند خورد؛
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ مدیرعامل باشگاه استقلال چند روز پیش در مصاحبه‌ای مدعی شده بود بهترین و خوش‌ترین خبر ۳۰ سال اخیر را به هواداران خواهد داد. این خبر صبح دیروز برملا شد و مشخص شد ورزشگاه مرغوبکار که پیش‌تر به‌عنوان یکی از املاک باشگاه استقلال شناسایی شده بود، به نام این تیم سند خورد؛ ملکی که در قیمت‌گذاری‌های کارشناسی‌شده بالغ‌بر ۵۰۰ میلیارد تومان روی آن ارزش‌گذاری شده است و این عدد می‌تواند تا حدود زیادی مشکلات این باشگاه برای ورود به بورس را حل کند.
 
البته وزارت ورزش و جوانان برای آنکه به سرخابی‌ها به یک چشم نگاه کند، مجموعه ورزشی شهدای گمنام را نیز به نام پرسپولیس ثبت کرد تا هر ۲ باشگاه مقدمات لازم برای خصوصی‌شدن و ورود به بورس را طی کنند؛ اتفاقی که شرط اصلی وزارتخانه برای سندزدن این ۲ مجموعه به نام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بوده و سرخابی‌ها متعهد شده‌اند در یک‌سال آینده این اتفاق را رقم بزنند.


سندزنی پرمنت زمینی که مال آبی‌ها بود

استقلال ۲۵ سال پیش در همین زمین تمرین می‌کرد. ۲۵ سال پیش روز‌هایی که زنده‌یاد ناصر حجازی سرمربی استقلال بود، هرروز ۳ هزار هوادار و بعضا حتی ۵ هزار هوادار در مرغوبکار جمع می‌شدند تا تمرین استقلال را از نزدیک ببینند. ۲۰ سال پیش دوره سرمربیگری دوباره سکوموروخوف روس در استقلال، درست در روز‌هایی که این تیم بد نتیجه می‌گرفت و دل هواداران را خون کرده بود، علی فتح‌ا... زاده تورنمنت سه‌جانبه‌ای را با حضور استقلال تهران، استقلال اهواز و استقلال قائمشهر در همین مرغوبکار برگزار کرد که در این تورنمنت یک‌روزه تیم‌ها هر کدام یک نیمه ۴۵ دقیقه‌ای مقابل هم بازی می‌کردند.
 
این تورنمنت دوستانه که با وقت استراحت، حدود ۱۵۰ دقیقه به طول انجامید، ۳ هزار تماشاچی داشت. هر کدام از آن ۳ هزار نفر الان خبر خوش سعادتمند را بخوانند و بشنوند، به یاد آن روز آه می‌کشند. استقلال از سال‌ها پیش صاحب مرغوبکار بود. شاید روی کاغذ این مالکیت را نداشت، اما همه اهالی نازی‌آباد و محله‌های اطراف می‌دانستند این زمین متعلق به استقلال است.
 
آبی‌پوشان هر روز برای تمرین به مرغوبکار می‌آمدند تا اینکه به‌خاطر ترافیک وحشتناک تهران، آرام آرام زمزمه‌های اعتراض بلند شد. بازیکنان استقلال می‌گفتند برای یک تمرین دوساعته باید ۴ ساعت در ترافیک باشند. همین اعتراض‌ها اوایل دهه ۸۰، استقلال را از مرغوبکار دور کرد و این مجموعه به پیمانکار‌های آشنا سپرده شد.


سعادتمند: سندی را گرفتیم که مالکیت آن برای استقلال است

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال، روز گذشته درباره آخرین وضعیت ورزشگاه مرغوبکار و کمپ ناصر حجازی گفت: در این دوسه‌ماه اخیر با یک گروه قوی کارهایمان را برای صدور سند برای استادیوم مرغوبکار و کمپ ناصر حجازی دنبال کردیم و خوشبختانه بعد از چندین‌دهه این خبر خوب را به مردم بدهم که موفق شدیم سند ورزشگاه مرغوبکار را به نام استقلال بگیریم.
این مجموعه بیش از ۴.۵ هکتار مساحت داشته و ارزش ریالی بالایی دارد و می‌تواند برای استقلال اثرگذار باشد و در افزایش سرمایه در ورود به بورس خیلی می‌تواند به ما کمک کند. نگاه دولت به این کار بسیار ارزشمند بود و باید بگویم یک اراده قوی برای واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی وجود دارد.
 
وی ادامه داد: وقتی بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان بعد از سال‌ها به دارایی باشگاه اضافه شد و برای اولین‌بار سندی گرفتیم که مالکیت آن برای استقلال است، هواداران ما از استقلال تیمی قوی می‌خواهند و با پیروزی مقابل سپاهان اتفاق خوبی را رقم زدیم. ان‌شاءا... حضور موفقی هم در لیگ و جام حذفی داشته باشیم. باشگاه استقلال باید به‌سمت بنگاه اقتصادی و زیرساخت‌ها برود و دارایی‌هایش را به‌سمتی ببرد که بتواند در فوتبال آسیا، آقایی و شادی را به هواداران تقدیم کند.


شوی نخ‌نما‌شده!

مدیران آبی‌پوش پایتخت روز گذشته در حالی این شوی تبلیغاتی را راه انداختند که عین این اتفاق در نیمه قرمز پایتخت هم رخ داده بود، اما مدیران استقلال این‌روز‌ها با بزرگ‌جلوه‌دادن این قضیه، احتمالا به‌دنبال فریب‌دادن و منحرف‌کردن ذهن هواداران این تیم از مشکلات پیش‌روی باشگاه هستند. به نظر می‌رسد احمد سعادتمند با بزرگ‌نمایی اتفاقات این‌چنینی بیشتر سعی در پنهان‌کردن وضعیت پرونده‌های پیچیده این باشگاه در دادگاه‌های بین‌المللی و نیز عدم موفقیت‌های داخلی استقلال در چندین سال گذشته را دارد. البته هواداران فوتبال این‌روز‌ها بسیار هوشیار عمل می‌کنند و به نظر نمی‌رسد با شنیدن اخبار این‌چنینی از شادی بی‌هوش شوند!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->