لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تراکتورسازی به دنبال تیمداری در والیبال

  • کد خبر: ۳۷۹۱۶
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
تراکتورسازی به دنبال تیمداری در والیبال
مسئولان باشگاه ترکتورسازی تبریز به دنبال حضور در رقابت‌های والیبال هستند و مذاکرات خود را با فدراسیون والیبال آغاز کرده اند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه ترکتورسازی تبریز به دنبال حضور در رقابت‌های والیبال هستند و مذاکرات خود را با فدراسیون والیبال آغاز کرده اند.
 
عادل بناکار رئیس هیئت والیبال تبریز درباره تیمداری این شهر در رقابت‌های لیگ برتر والیبال می‌گوید: باشگاه تراکتور خواهان تأسیس تیمی با نام این باشگاه بوده و چشم‌اندازی که برای تیم والیبال دارد، قرار گرفتن در بین سه تیم برتر ایران است. طبیعتا تیمداری تراکتور در والیبال با توجه به طرفداران متعصبی که دارد بسیار ارزشمند خواهد بود و این تیم می‌تواند به عنوان قطب جدید در مسابقات والیبال کشور حاضر شود.

او در ادامه می‌گوید: متاسفانه ما برای شرکت در لیگ برتر والیبال زمان را از دست دادیم و در همین راستا، پیشنهاد کردیم که تیمی تحت حمایت یکی از شرکت‌های تابع زنوزی همچون هواپیمایی آتا تشکیل شده و در لیگ دسته یک کار خود را شروع کند البته با چنین شرطی که این تیم با هدف‌گذاری صعود به لیگ برتر بسته شده و برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی خوبی انجام بگیرد. بنده از طرف رئیس هیات والیبال استان ماموریت دارم تا این موضوع را پیگیری کنم. آقای سهرابی وعده داده‌اند که با بازگشت زنوزی جلسه‌ای در این رابطه برگزار و ترتیب اثر بدهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->