روایتی از آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری مشهد در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری | از دستگاه ریشه‌کن تا پهپاد‌های اطفای حریق + فیلم شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی‌بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی شش‌هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد + تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اقدامات ما در ایام محرم و صفر باید هماهنگ و برندساز باشد

  • کد خبر: ۳۸۰۶۰
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
اقدامات ما در ایام محرم و صفر باید هماهنگ و برندساز باشد
شهردار مشهد گفت: در حال حاضر مناسبت‌های زیادی همچون ایام ماه محرم و صفر در پیش رو است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسمات به صورت سنتی همچون گذشته وجود ندارد، اما این امکان وجود دارد که مجموعه اقدامات خود را به سمت یک کار هماهنگ، موثر و برندساز سوق دهیم.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی در جلسه ستاد خیرین «شهر یار» در خصوص دستورالعمل نذر نان و ماسک که در این جلسه مطرح شد، اظهار کرد: در مشهد یکسری خیریه و مجموعه‌هایی خیرین وجود دارد که ستاد خیرین «شهر یار» فرصت مناسبی برای حمایت، پشتیبانی، حمایت و هماهنگی از آنان است.
وی افزود: به جهت نهادینه کردن برند خیرین «شهر یار»، باید اقداماتی ورای یک مجموعه خیریه صورت بگیرد، بدین گونه که اقدامات آن باید دارای گستره اثرگذاری اجتماعی بیشتری باشد.
شهردار مشهد بیان کرد: اوایل شیوع ویروس کرونا از شورا درخواست کردیم تا اجازه انجام اقداماتی را به ما بدهند که به این وسیله افراد حساس جامعه متوجه حمایت ما از آنان بشوند، در این راستا ۶۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد.
کلائی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اینکه ۴۵۰ نانوایی در حاشیه شهر وجود دارد که حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد؛ عرضه نان به صورت رایگان یا ۵۰ درصد کاهش قیمت از دیگر برنامه‌های درخواستی ما بود که پس از بررسی به دلیل اینکه رایگان کردن نان زمینه اسراف را فراهم می‌کند، مقرر شد نان با ۵۰ درصد کاهش عرضه شود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر مناسبت‌های زیادی همچون ماه محرم در پیش رو است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسمات به صورت سنتی همچون گذشته وجود ندارد، اما این امکان وجود دارد که مجموعه اقدامات خود را به سمت یک کار هماهنگ، موثر و برندساز سوق دهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->