۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد
سرخط خبرها

اقدامات ما در ایام محرم و صفر باید هماهنگ و برندساز باشد

  • کد خبر: ۳۸۰۶۰
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
اقدامات ما در ایام محرم و صفر باید هماهنگ و برندساز باشد
شهردار مشهد گفت: در حال حاضر مناسبت‌های زیادی همچون ایام ماه محرم و صفر در پیش رو است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسمات به صورت سنتی همچون گذشته وجود ندارد، اما این امکان وجود دارد که مجموعه اقدامات خود را به سمت یک کار هماهنگ، موثر و برندساز سوق دهیم.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی در جلسه ستاد خیرین «شهر یار» در خصوص دستورالعمل نذر نان و ماسک که در این جلسه مطرح شد، اظهار کرد: در مشهد یکسری خیریه و مجموعه‌هایی خیرین وجود دارد که ستاد خیرین «شهر یار» فرصت مناسبی برای حمایت، پشتیبانی، حمایت و هماهنگی از آنان است.
وی افزود: به جهت نهادینه کردن برند خیرین «شهر یار»، باید اقداماتی ورای یک مجموعه خیریه صورت بگیرد، بدین گونه که اقدامات آن باید دارای گستره اثرگذاری اجتماعی بیشتری باشد.
شهردار مشهد بیان کرد: اوایل شیوع ویروس کرونا از شورا درخواست کردیم تا اجازه انجام اقداماتی را به ما بدهند که به این وسیله افراد حساس جامعه متوجه حمایت ما از آنان بشوند، در این راستا ۶۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد.
کلائی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اینکه ۴۵۰ نانوایی در حاشیه شهر وجود دارد که حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد؛ عرضه نان به صورت رایگان یا ۵۰ درصد کاهش قیمت از دیگر برنامه‌های درخواستی ما بود که پس از بررسی به دلیل اینکه رایگان کردن نان زمینه اسراف را فراهم می‌کند، مقرر شد نان با ۵۰ درصد کاهش عرضه شود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر مناسبت‌های زیادی همچون ماه محرم در پیش رو است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسمات به صورت سنتی همچون گذشته وجود ندارد، اما این امکان وجود دارد که مجموعه اقدامات خود را به سمت یک کار هماهنگ، موثر و برندساز سوق دهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->