شهردار مشهد مقدس: وظیفه شهرداری‌ها خدمت به مردم است سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومانی در دوره ششم شورای مشهد شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود
سرخط خبرها

اقدامات ما در ایام محرم و صفر باید هماهنگ و برندساز باشد

  • کد خبر: ۳۸۰۶۰
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
اقدامات ما در ایام محرم و صفر باید هماهنگ و برندساز باشد
شهردار مشهد گفت: در حال حاضر مناسبت‌های زیادی همچون ایام ماه محرم و صفر در پیش رو است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسمات به صورت سنتی همچون گذشته وجود ندارد، اما این امکان وجود دارد که مجموعه اقدامات خود را به سمت یک کار هماهنگ، موثر و برندساز سوق دهیم.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی در جلسه ستاد خیرین «شهر یار» در خصوص دستورالعمل نذر نان و ماسک که در این جلسه مطرح شد، اظهار کرد: در مشهد یکسری خیریه و مجموعه‌هایی خیرین وجود دارد که ستاد خیرین «شهر یار» فرصت مناسبی برای حمایت، پشتیبانی، حمایت و هماهنگی از آنان است.
وی افزود: به جهت نهادینه کردن برند خیرین «شهر یار»، باید اقداماتی ورای یک مجموعه خیریه صورت بگیرد، بدین گونه که اقدامات آن باید دارای گستره اثرگذاری اجتماعی بیشتری باشد.
شهردار مشهد بیان کرد: اوایل شیوع ویروس کرونا از شورا درخواست کردیم تا اجازه انجام اقداماتی را به ما بدهند که به این وسیله افراد حساس جامعه متوجه حمایت ما از آنان بشوند، در این راستا ۶۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد.
کلائی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اینکه ۴۵۰ نانوایی در حاشیه شهر وجود دارد که حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد؛ عرضه نان به صورت رایگان یا ۵۰ درصد کاهش قیمت از دیگر برنامه‌های درخواستی ما بود که پس از بررسی به دلیل اینکه رایگان کردن نان زمینه اسراف را فراهم می‌کند، مقرر شد نان با ۵۰ درصد کاهش عرضه شود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر مناسبت‌های زیادی همچون ماه محرم در پیش رو است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسمات به صورت سنتی همچون گذشته وجود ندارد، اما این امکان وجود دارد که مجموعه اقدامات خود را به سمت یک کار هماهنگ، موثر و برندساز سوق دهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->