دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد!
سرخط خبرها

بزیک یا ابوالقاسمپور؛ کدامیک جایگزین پیروانی می شوند؟

  • کد خبر: ۳۸۶۴۲
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
بزیک یا ابوالقاسمپور؛ کدامیک جایگزین پیروانی می شوند؟
نام ۲ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برای حضور در پست سرپرستی این تیم به گوش می‌رسد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در روزهای اخیر بحث کنار گذاشتن افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در برخی از محافل ورزشی به گوش می‌رسد که البته هیچ مقام مسئولی در این باشگاه فعلاً این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

در این باره شنیده می‌شود که حتی با برخی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برای جایگزینی پیروانی صحبت‌هایی شده و در صورتی که قرار باشد اتفاق تازه ای رخ بدهد پیش از حضور سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا این اتفاقات رخ خواهد داد.

از بهنام ابوالقاسم‌پور و ادموند بزیک دو پیشکسوت مطرح پرسپولیس به عنوان جایگزین افشین‌پیروانی نام برده می‌شود و باید دید که این شایعات به حقیقت می پیوندد یا نه.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->